Версия за печат

00470-2007-0005


Обявление за малка обществена поръчка

BG-ЧЕРНООЧЕНЕ: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА ЧЕРНООЧЕНЕ, ЧЕРНООЧЕНЕ, За: КЕНАН БЕЙТУЛА НЕШАД, БЪЛГАРИЯ 6701, ЧЕРНООЧЕНЕ, Тел.: 03691 6225, Факс: 03691 6346

Място/места за контакт: АЙДЪН АРИФ ОСМАН

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: obshtina_chernoochene@abv.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Ремонт на ЦДГ "Знаме на мира" с.Черноочене

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: с.Черноочене
Код NUTS: BG226
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Ремонт на ЦДГ "Знаме на мира" с.Черноочене. Предвидените ремонтни работи включват: покривни работи, мазачески работи, облицовачни работи и столарски работи.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000 (E183)

Описание:

Строителни и монтажни работи (Основен и текущ ремонт)

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно количествено-стойностна сметка към тръжната документация

Прогнозна стойност без ДДС
123000 История BGN
ІІ.2.2) Опции

Финансовият остатък от предвидения бюджет след избора на изпълнител, може да се възложи на същия за допълнителни видове строителни работи, чрез процедура на договаряне на и при спазване на изискванията на чл. 2 от НВМОП. История

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начална дата

15.06.2007 г. 

Крайна дата

15.09.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е 1500 лв. с ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора е 5% от общата стойност на обекта.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

В рамките на предвидените средства съгласно условията по договора за изпълнение.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Минимален брой работници за изпълнение на поръчката - 14 бр., от които най-малко 40% от ангажираната работна сила на обекта трябва да бъдат регистрирани безработни, наети с трудов договор със съдействието на местното бюро по труда.Заявената бройка места за безработни да се поддържа за целия период на действие на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 13 от НВМОП и други допълнителни документи описани в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Годишен баланс и отчет за предходната година. 2. Списък на изпълнените договори с предмета на поръчката за предходните две календарни години и възложителите по тях със стойности на 50 000 лв. придружени с препоръки за добро изпълнение.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък за ръководния и технически персонал и тяхната професионална квалификация.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11/05/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
200 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава от Информационния център на общинска администрация - Черноочене след 01.04.2007 год.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.05.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

общинска администрация - Черноочене

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или упълномощени техни представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

проект "Красива България"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисията по защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, БЪЛГАРИЯ 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ