РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставка на пликове за гласуване
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
България
Код NUTS:
BG
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Доставка на пликове за гласуване
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
21211220
Описание:
Пликове от хартия
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
приблизително 6 735 000 бр.
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в размер на 500 лв.Гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на поръчката. Оригинална банкова гаранция или парична сума, вносима по сметка на МДААР:БНБ-ЦУ, BIC BNBGBGSD, IBAN BG63 BNBG 9661 3300 1720 01
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
по банков път в български лева, след изпълнение на доставката
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: удостоверение за актуално състояние и документ за регистрация, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност; декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 ЗОП; информация (декларация) за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; документи съгласно чл. 56, ал.2 от ЗОП за всеки от подизпълнителите; документ за внесена гаранция за участие; документ за закупена документация; удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ; нотариално заверено пълномощно за лицето(ата), подписало(и) офертата, в случай, че то(те) няма(т) представителни функции
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: последният годишен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите; информация за общия оборот и за оборота от доставки с предмет, сходен с обекта на настоящата поръчка, за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си
Изисквано/и минимално/и ниво/а: не
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение;
образци (мостри) от пликовете;
декларация за техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка, с което разполага участникът
Изисквано/и минимално/и ниво/а: изисквания към мострите - съгласно документацията
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05/04/2007 00:00 Час: 14:00
Условия и начин на плащане
с ДДС, по банков път, вносими по сметка на МДААР: БНБ-ЦУ, BIC BNBGBGSD, IBAN BG28 BNBG 9661 3000 1720 01
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
05/04/2007 00:00 Час: 14:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 05/04/2007 00:00 Час: 14:30
Място
София, ул.Аксаков"№1, сградата на МДААР
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците или техни упълномощени представители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Сроковете за провеждането на процедурата са намалени съгласно § 11 от ПЗР на ЗИЧЕПРБ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, ул."Витоша"№18, България 1000, София
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
МДААР - отдел "Правен" към дирекция "АПОЧР", ул."Аксаков"№1, България 1000, София, Тел.: 02 9401124;02 9401214
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ