I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Държавна дивечовъдна станция"Несебър", ул."Дюни"№21, За: инж.Струмка Котова, България 8230, Несебър, Тел.: 0554 43383, E-mail: ddsnesebyr@nug.bg, Факс: 0554 42669
Място/места за контакт: инж.С.Котова
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
възлагане на услугата за сеч и извоз до временен склад за обект№5, ЛФ 2007
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
27
Място на изпълнение:
района на ДДС"Несебър"
Код NUTS:
BG231
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
възлагане на услугата за сеч и извоз до временен склад на 1945 м3 дървесина
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
02000000, 02100000, 02140000
Описание:
Продукти на горското стопанство и дърводобива
Дървен материал
Необработен дървен материал
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Прогнозна стойност без ДДС
38037.35 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
гаранция за участие в процедурата в размер на 380лв и гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от договорената цена
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
по сметката на ДДС"Несебър" или в брой в касата
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: лиценз съгласно чл.39 от ЗГ
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: съгласно чл.13 от НВМОП и глава четвърта, раздел първи от ЗОП
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: фактури за закупуване на машини, извлечение от дълготрайни активи и др.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
лиценз съгласно чл.39 от ЗГ
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24/04/2007 00:00 Час: 09:00
Условия и начин на плащане
в брой в касата на ДДС"Несебър"
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.04.2007 г. Час: 09:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 24/04/2007 00:00 Час: 13:00
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
кандидата в процедурата може да присъства при отварянето на офертите
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София
VI.4.2)
Подаване на жалби
десетдневен срок след обявяване на решението за резултатите от процедурата
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
ДДС"Несебър", ул."Дюни"№21, България 8230, Несебър, Тел.: 0554 43383
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление