Версия за печат

00022-2007-0008


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Асеновград: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Асеновград, гр.Асеновград, пл."Акад.Николай Хайтов"№9, За: инж.Йордан Иванов, България 4230, Асеновград, Тел.: 0331 62110, E-mail: obass@gec.rakursy.com, Факс: 0331 65156

Място/места за контакт: инж.Йордан Иванов

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Отбрана
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Социална закрила
Отдих, култура и религия
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Реконструкция на Старата Община -II и III етап"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр.Асеновград, Община Асеновград
Код NUTS: BG2
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Проекта включва изграждането на пристройка към съществуващата вече реконструктуирана сграда на старата Община разположена на общински терен част от паркова среда. Пристройката е двуетажна. Първи етаж партер-кафе слдадкарница, етаж-зала за презентации.За първият етап са осигурени 150 000 лева в строителната програма на Община Асеновград.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на други сгради

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предмета на поръчката включва: земни работи, конструкции /бетон,армировка и куфраж/, архитектура /зидария, мазилка, настилки, шпакловки, дограма, покривни работи, външна мазилка/, ЕЛ./ел.табло и осветителни тела/, ВиК/водопровод/-всички СМР съгласно работния проект.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

20.12.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е парична сума или банкова гаранция в размер на 1000.00/хиляда/ лева внесени в касата на Общината или внесена по сметката на Община Асеновград - "Общинска банка"АД, клон Пловдив, офис Асеновград, IBAN: BG 09SOMB 91303340001001, BIC: SOMBBGSF. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2 % от стойността на договора за обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Изпълнението на проекта ще става поетапно, в зависимост от осигурените средства до довършването на обекта.

ІІІ.1.4) Други особени условия

При необходимост от допълнителни видове СМР, след съгласуване с Възложителя същите се доказват двустранно въз основа на допълнителни проектни решения или тристранно оформени заповеди в Заповедната книга на строежа. Общата стойност на допълнителните работи не може да бъде повече от 30% от стойността на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидатите трябва да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП и да имат опит в строителството. Документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице документ за самоличност; Документ за гаранция за участие; Декларация за отсъствия на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП. Подизпълнителите и дела на тяхното участие ако се предвиждат такива; Срок за изпълнение на поръчката. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда; Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: a)Банкова атестация от обслужващата банка, удостоверяваща, че кандидатът е лоялен клиент; b)Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за 2006г. c)Информация за общият оборот от строителство на обекти съобразно предмета на поръчката за последните три години, в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден и е започнал дейността си.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: a)Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните пет години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти, тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. b)Описание на техническото оборудване, възможностите за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване c)Списък на техническите лица, включително и тези които отговарят за контрола на качеството. d)Данни за средния годишен брой на работници и служители и броя на ръководните служители на кандидата за последните три години. e)Данни за собствени или наети технически лица, които кандидатът ще използва за извършване на строителството. ж)сертификати издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството-EN ISO 9001:2000;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24/04/2007 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
60 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава от Информационен център на Общиуна Асеновград на адрес:гр.Асеновград, пл."Акад.Николай Хайтов"№9

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.04.2007 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25/04/2007 00:00 Час: 14:00
Място

Гр.Асеновград, пл."Акад.Николай Хайтов"№9, зала 305

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгл.чл.38,ал.4 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с решение №А-358/19.03.2007г. на Кмета на Община Асеновград.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, Гр.София, бул."Витоша"№18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгла. чл.120, ал.2 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ