Версия за печат

00233-2007-0010


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

НК "Железопътна Инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Снежа Величкова, България 1233, София, Тел.: 02 9323322, E-mail: s_velitchova@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: бул. "Княгиня Мария Луиза" №110

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infra.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

НК "Железопътна Инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №114 А, За: СтаниславДимитров, България 1233, София, Тел.: 02 9323055, E-mail: energetics_1@rail-infra.bg, Факс: 02 9326041

Място/места за контакт: бул. "Княгиня Мария Луиза" №114 А

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

НК "Железопътна Инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Елена Цветкова, България 1233, София, Тел.: 02 9326113, E-mail: administracia_1@rail-infra.bg

Място/места за контакт: бул. "Княгиня Мария Луиза" №110

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Поддържане на жп инфраструктура

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на бронзово носещо въже 70 мм /19х2,1/, BzІІ, по DIN 48201-част ІІ, DIN 48203 или еквивалентно за контктна мрежа 27,5 кV, 50 Hz.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Централна снабдителна база и оборудване на НК "ЖИ", гр. София, ул. "Стафансон" №5 А
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на бронзово носещо въже 70 мм /19х2,1/, BzІІ, по DIN 48201-част ІІ, DIN 48203 или еквивалентно за контктна мрежа 27,5 кV, 50 Hz.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

28400000

Описание:

Метални въжета, тел и свързани с тях изделия

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Доставка на 45000 кг бронзово носещо въже 70 мм /19х2,1/, BzІІ, по DIN 48201-част ІІ, DIN 48203 или еквивалентно за контктна мрежа 27,5 кV, 50 Hz.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 9000,00лв.(Девет хиляди лева). Гаранцията се представя в една от следните форми: неотмeняема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 90 календарни дни след крайния срок за получаване на офертите или парична сума внесена по сметка на НК “ЖИ” – IBAN: BG11FINV915010BGN0E28L, BIC:FINVBGSF, банка: ПИБ – клон „Централен”, гр. София, ул. „Ст. Караджа” №10. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва при условията и по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условия и размер на гаранция за изпълнение на договора: Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% от договорената стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност срока на изпълнение на договора или парична сума внесена по сметка на НК “ЖИ” – IBAN: BG11FINV915010BGN0E28L, BIC:FINVBGSF, банка: ПИБ – клон „Централен”, гр. София, ул. „Ст. Караджа” №10. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се извършва съгласно договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената се представя в лева без ДДС, като се посочва единичната цена в лева/кг и общата стойност, франко склада на Възложителя: гр. София, ул. „Стефансон” № 5А Централна снабдителна база на НК „ЖИ”, с включени разходи за опаковка, маркировка, транспорт, застраховка и др., а при внос – и митнически сборове и такси. Заплащането ще се извърши въз основа на сключен договор, в лева, по банков път, срещу представяне на фактура в оригинал, приемно-предавателен протокол, до 20 работни дни след доставка в пълен обем и представяне на документите за извършване на плащане; безавансово плащане.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.2 водят до отстраняване на участника; Документ за регистрация на участника: документ за първоначална съдебна регистрация, удостоверение за актуално състояние и БУЛСТАТ и/или Единен индентификационен номер за ЕТ и юридически лица; когато е физическо лице – документ за самоличност (нотариално заверени копия или копия заверени от участника); Участниците представят документ за закупена документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците доказват икономическото си и финансово състояние като представят следните документи съгласно чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП; - годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за 2006 год. – заверени копия;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците доказват техническите си възможности и/или квалификация като представят следните документи съгласно чл. 51, ал.1, т.1 и т.5 и т.6 от ЗОП: - списък на основните договори за доставки на бронзово носещо въже 70мм /19х2,1/, Bz ІІ, по DIN 48201 – част ІІ и DIN 48203 или еквивалентно за контактна мрежа 27,5кV, 50Hz, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; - образци, описание и/или фотографски снимки на бронзовото въже, което ще се доставя; - сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на бронзово носещо въже 70мм /19х2,1/, Bz ІІ, по DIN 48201 – част ІІ и DIN 48203 или еквивалентно за контактна мрежа 27,5кV, 50Hz със съответните спецификации или стандарти Участниците, които не са производители представят документ от производителя, доказващ правото им да предлагат продукция на производителя: дистрибуторски договор, заверена спецификация за 2007 г., пълномощно за търговско посредничество и др. (в оригинал или нотариално заверено копие); Участниците представят документ за съответствие на бронзовото носещо въже 70 мм /19х2,1/, Bz ІІ или еквивалентно за контактна мрежа 27,5кV, 50Hz. от лице за оценяване, като съставен елемент на структурна подсистема "Енергия", в съответствие с изискванията на чл.2 от "НАРЕДБА № 57 за съществените изисквания към железопътната инфраструктура и подвижния състав за осигуряване на необходимите параметри на взаимодействие, оперативност и съвместимост с трансевропейската железопътна система", издадена от Министерство на транспорта и съобщенията, в сила от 26.06.2005 г.( обн.ДВ бр.55 от 25.06.2004 г., попр.ДВ бр.60 от 9.07.2004 г., изм,.ДВ бр.91 от 15.11.2005 г., изм.ДВ бр.55 от 07.07.2006 г., попр. ДВ бр.59 от 21.07.2006 ); Участниците да представят протоколи от проведени механични и електрически изпитания на бронзовото носещо въже 70 мм /19х2,1/, Bz ІІ, по DIN 48201 – част ІІ и DIN 48203 или еквивалентно за контактна мрежа 27,5кV, 50Hz, издадени от акредитирана лаборатория; 8.8. Участниците да представят протоколи за химическия състав на материалите, вложени в бронзовото носещо въже 70 мм /19х2,1/, Bz ІІ, по DIN 48201 – част ІІ и DIN 48203 или еквивалентно за контактна мрежа 27,5кV, 50Hz, издадени от акредитирана лаборатория; Гаранционен срок: не по-малко от 2/две/ години от датата на доставка.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: .
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07/05/2007 00:00 Час: 16:45
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

НК “Железопътна Инфраструктура”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” №110, отдел „Процедури за възлагане на обществени поръчки”, етаж 3, стая 317, всеки работен ден от 8,00 до 12,00 ч. и от 12,45 до 16,45 ч., до изтичането на крайния срок за получаване на офертите, срещу сума в размер на 100лв. без ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
07/05/2007 00:00 Час: 16:45
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

НК “Железопътна инфраструктура”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” №110, заседателна зала, в първия работен ден след изтичане на крайния срок за получаване на офертите, в 10:00часа.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участници в процедурата или техни упълномощени лица.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Решение №10/16.03.2007 год. на Генералния директор на НК "ЖИ" за откриване на процедурата

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, дирекция "Административно-правно и информационно обслужване", бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

"Комисия за защита на конкуренцията, дирекция "Административно-правно и информационно обслужване", бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ