Версия за печат

00028-2007-0004


Обявление за обществена поръчка

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на регионалното развитие и благоустройството, ул. " Св. св. Кирил и Методий" № 17-19, За: Полина Пекова, РБългария 1202, София, Тел.: 02 9405411, E-mail: pekowa@mrrb.government.bg, Факс: 02 9405474

Място/места за контакт: отдел " Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mrrb.government.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: регионално развитие и благоустройството

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Упражняване на строителен надзор на обект: " Укрепване на р. Дунав в района на градска част на гр. Лом"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27
Основно място на изпълнение: гр.Лом
Код NUTS: BG13
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Упражняване на строителен надзор на обект: " Укрепване на р. Дунав в района на градска част на гр. Лом"

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

74262100

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

съгласно количествена сметка от документацията

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Начало

31.05.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - банкова гаранция или парична сума в размер на 2000 лв. При избор на парична сума същата се внася по сметка на МРРБ - IBAN BG24BNBG96613300166301 Гаранция по договор - 5%

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обекта до неговото завършване е съгласно поименното разпределение на разходите за придобиване на дълготрайни материални активи и за основен ремонт на Министерството на регионалното развитие и благоустройството за съответната година.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: От участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се отстранява участник, който: 1. отгаваря на изискванията на чл.47, ал.1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП: 2. е представил оферта, която е непълна или е в несъответствие с обявените условия и изисквания в настоящата документация за участие. 3.е декларирал съгласие да участва като подизпълнител в офертата на друг участник;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - копие от застраховка за професионална отговорност, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строитерството /обн. ДВ. Бр. 17/ 02.03.2004 г./ - справка за общия оборот и оборота от упражнен строителен надзор на обекти сходни с предмета на поръчката през последните 3 ( три ) години
Изисквано/и минимално/и ниво/а: - Годишният оборот на участника за всяка една от последните три години трябва да възлиза най – малко 2 пъти максималния размер на бюджета
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - Декларация, съдържаща списък на основни договори за упражнен строителен надзор през последните 3 години, включително стойностите за строителен надзор и за СМР, датите и възложителите - Декларация, съдържаща списък на договорите за упражнен строителен надзор на обекти сходни с предмета на поръчката през последните три години, включително стойностите за строителен надзор и за СМР, датите и възложителите, придружена с копия от издадените разрешения за ползване на обектите - Препоръки за добро изпълнение на договорите издадени от предишни възложители, с посочени стойности, дата и място на строежа, както и дали упражненият строителен надзор е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания -Лиценз за упражняване на строителен надзор по време на строителството с приложения - Списък на технически правоспособните физически лица, определени за упражняване на строителен надзор на строежа по съответните проектни части и въвеждане на обекта в експлоатация - определените лица следва да бъдат назначени на трудов договор към фирмата – участник, като за удостоверяване на това обстоятелство се представя справка от Националния осигурителен институт и копие от трудова книжка - Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата
Изисквано/и минимално/и ниво/а: - Задължителен минимален състав на екипа по специалности: • „ ХТС” – 2 бр. • „ Конструкции” - 2 бр. • „ Геология” – 2 бр. • „ Геодезия” – 2 бр. Поне един от специалистите по съответната част следва да фигурира в Списъка на екипа от правоспособни физически лица от различните специалност, неразделна част от лиценза или в разширен списък със специалисти във фирмата.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
02/05/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 200 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата следва да се внесе в касата на МРРБ или по банков път по сметка: IBAN BG 24 BNBG 9661 3300 1663 01 BNBGBGSD

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
02/05/2007 00:00 Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

в сградата на МРРБ

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

законни или упълномощени представители


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ