Версия за печат

00774-2007-0011


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Стара Загора: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Стара Загора, бул.Цар Симеон Велики №107, За: Пламен Вълков, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614815, E-mail: zop@city.starazagora.net, Факс: 042 601103

Място/места за контакт: Отдел "Правен"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Текущ ремонт на Административна сграда на Държавна опера гр.Стара Загора"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Държавна Опера – Стара Загора бул.”Митр.М.Кусев” 30
Код NUTS: BG222
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Текущ ремонт на Административна сграда на Държавна опера гр.Стара Загора - ремонт на алуминиева дограма; боядисване с латекс; настилки с теракот; подмяна на тоалетни седала; умивалници, смесителни батерии, PVC и полиетиленови тръби, мазилки, фаянсови облицовки, подмяна на осветителни тела,ключове, контакти.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45442100, 45431000, 36713000, 31224100

Описание:

Работи по боядисване
Работи по полагане на плочки за подови настилки и стенни облицовки
Санитарни изделия
Щепсели и контакти

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно приложена в документацията подробна количествена сметка за видовете работи

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

45


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1).Гаранцията за участие в размер на 2500лв.,представена в една от следните форми: парична сума, внесена по б.с/ка на община Стара Загора: “Банка ДЗИ”АД - клон Стара Загора, ул.”М.Кусев” №34, Стара Загора 6000, BIC код е REXIBGSF, IBAN с/ка BG30 REXI 9320 3300 2611 87 или банкова гаранция. 2).Гаранция за изпълнение на стойност 5% от стойността на договора, представена в една от следните форми: парична сума, внесена по б.с/ка на община Стара Загора: “Банка ДЗИ”АД - клон Стара Загора, ул.”М.Кусев” №34, Стара Загора 6000, BIC код е REXIBGSF, IBAN с/ка BG30 REXI 9320 3300 2611 87 или банкова гаранция за срока на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплащането на изпълнената и приета работа ще се извърши след двустранно подписан протокол обр.19 за действително извършените работи и фактура. Процент / 3 % / от стойността на договора се заплаща след изтичане на най-дългия гаранционен срок.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възможност за възлагане на поръчка по реда на чл.53, ал.1 от НВМОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техните обединения;решение за съдебна регистрация /нотариално заверено копие/, удостоверение за актуално състояние – не по-рано от шест месеца от датата на подаване на предложението /оригинал или нотариално заверено копие/, БУЛСТАТ регистрация /нотариално заверено копие/ , а когато е физическо лице – документ за самоличност. Участникът да отговаря на изискванията по чл.47, ал.1, ал.2, т.3 и ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: съгласно документацията на Възложителят.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: съгласно документацията на Възложителят.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24/04/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата се получава всеки работен ден от 8,30 до 17,30 часа в Община Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" №107 в Центъра за информация и услуги на общината – работно място №2, срещу представяне на касов ордер за закупена документация.Преди да я закупят лицата имат право да я разгледат на място.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.04.2007 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26/04/2007 00:00 Час: 14:00
Място

В сградата на Община Стара Загора, бул."Цар Симеон Велики" №107, конферентна зала фоайе.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

участниците или упълномощени от тях лица



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ