РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на медикаменти и медицински консумативи по приложен списък-спецификация на лекарствата и консумативите /образец 2 - на електронен носител дискета/ за една година от сключване на договора. Посочените в списъка видове и количества са ориентировъчни и не пораждат за възложителя задължение да ги закупи в пълен обем.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
"МБАЛ Шумен" АД - град Шумен - болнична аптека
Код NUTS:
BG133
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на медикаменти и медицински консумативи по приложен списък-спецификация на лекарствата и консумативите /образец 2 - на електронен носител дискета/ за една година от сключване на договора. Посочените в списъка видове и количества са ориентировъчни и не пораждат за възложителя задължение да ги закупи в пълен обем.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
24400000, 36710000
Описание:
Медикаменти
Консумативи
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Доставка на медикаменти и медицински консумативи по приложен списък-спецификация на лекарствата и консумативите /образец 2 - на електронен носител дискета/ за една година от сключване на договора. Посочените в списъка видове и количества са ориентировъчни и не пораждат за възложителя задължение да ги закупи в пълен обем.
Прогнозна стойност без ДДС
36940 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 300 лева - за всяка обособена позиция. Гаранция за изпълнение на договора - 1000 лева, под формата, посочена в член 60 от ЗОП, представена в деня на подписване на договора.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Отложено плащане в срок не по-малко от 90 дни от датата на представяне на фактура от страна на Изпълнителя. Заплащането се извършва в лева в брой или по посочена банкова сметка на Изпълнителя.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидатите да представят: удостоверение за актуално състояние, издадено или заверено от съда по фирмена регистрация не по-рано от един месец от датата на подаване на офертата, или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство; декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП. Изискванията по чл. 47, ал. 1 и ал. 2, т. 2 и 3 и ал. 5 се отнасят и за управителите (когато управителните органи на участника са еднолични) или за членовете на управителните органи на участника (когато са колегиални), а в случай че членове са юридически лица - за техните представители в съответния управителен орган. Офертите да отговарят на изискванията на член 13 и член 14 от НВМОП. Отстраняване на участник, който попада в хипотезите на чл. 69, ал. 1 от ЗОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност. Годишен финансов отчет, баланс и отчет за приходите и разходите за предходната година. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години.
Минимални изисквания: Удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност. Годишен финансов отчет, баланс и отчет за приходите и разходите за предходната година. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документите, изискуеми съгласно чл. 51, ал. 1 от ЗОП: Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството и за сертификация на продукти. Разрешения на ИАЛ за внос на медикаменти и съответно за разпространение и търговия с медикаменти местно производство; лиценз за търговска дейност с наркотични вещества. Данни за средния годишен брой на работниците и служителите.
Минимални изисквания: Документите, изискуеми съгласно чл. 51, ал. 1 от ЗОП: Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството и за сертификация на продукти. Разрешения на ИАЛ за внос на медикаменти и съответно за разпространение и търговия с медикаменти местно производство; лиценз за търговска дейност с наркотични вещества. Данни за средния годишен брой на работниците и служителите.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23/04/2007 00:00 Час: 12:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие може да се закупи всеки работен ден от 9.00 до 16.00 часа в касата на "ОДКВЗС-Шумен" ЕООД. Начин на плащане - в брой. В цената не е включен ДДС.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.04.2007 г. Час: 12:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 23/04/2007 00:00 Час: 13:00
Място
"ОДКВЗС-Шумен" ЕООД - град Шумен, ул. "Георги Сава Раковски" № 44
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
съгласно член 68, алинея 5 от ЗОП
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9888714
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9888714
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление