Версия за печат

01165-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Шумен: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ОДКВЗС-Шумен" ЕООД, ул. "Георги Сава Раковски" № 44, За: Геновева Енева - главен счетоводител, Република България 9700, Шумен, Тел.: 054 800151, E-mail: kvd.shumen@ro-ni.net, Факс: 054 800151

Място/места за контакт: Геновева Енева - главен счетоводител

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на медикаменти и медицински консумативи по приложен списък-спецификация на лекарствата и консумативите /образец 2 - на електронен носител дискета/ за една година от сключване на договора. Посочените в списъка видове и количества са ориентировъчни и не пораждат за възложителя задължение да ги закупи в пълен обем.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: "МБАЛ Шумен" АД - град Шумен - болнична аптека
Код NUTS: BG133
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на медикаменти и медицински консумативи по приложен списък-спецификация на лекарствата и консумативите /образец 2 - на електронен носител дискета/ за една година от сключване на договора. Посочените в списъка видове и количества са ориентировъчни и не пораждат за възложителя задължение да ги закупи в пълен обем.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24400000, 36710000

Описание:

Медикаменти
Консумативи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на медикаменти и медицински консумативи по приложен списък-спецификация на лекарствата и консумативите /образец 2 - на електронен носител дискета/ за една година от сключване на договора. Посочените в списъка видове и количества са ориентировъчни и не пораждат за възложителя задължение да ги закупи в пълен обем.

Прогнозна стойност без ДДС
36940 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 300 лева - за всяка обособена позиция. Гаранция за изпълнение на договора - 1000 лева, под формата, посочена в член 60 от ЗОП, представена в деня на подписване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Отложено плащане в срок не по-малко от 90 дни от датата на представяне на фактура от страна на Изпълнителя. Заплащането се извършва в лева в брой или по посочена банкова сметка на Изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидатите да представят: удостоверение за актуално състояние, издадено или заверено от съда по фирмена регистрация не по-рано от един месец от датата на подаване на офертата, или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство; декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП. Изискванията по чл. 47, ал. 1 и ал. 2, т. 2 и 3 и ал. 5 се отнасят и за управителите (когато управителните органи на участника са еднолични) или за членовете на управителните органи на участника (когато са колегиални), а в случай че членове са юридически лица - за техните представители в съответния управителен орган. Офертите да отговарят на изискванията на член 13 и член 14 от НВМОП. Отстраняване на участник, който попада в хипотезите на чл. 69, ал. 1 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност. Годишен финансов отчет, баланс и отчет за приходите и разходите за предходната година. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години.
Минимални изисквания: Удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност. Годишен финансов отчет, баланс и отчет за приходите и разходите за предходната година. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документите, изискуеми съгласно чл. 51, ал. 1 от ЗОП: Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството и за сертификация на продукти. Разрешения на ИАЛ за внос на медикаменти и съответно за разпространение и търговия с медикаменти местно производство; лиценз за търговска дейност с наркотични вещества. Данни за средния годишен брой на работниците и служителите.
Минимални изисквания: Документите, изискуеми съгласно чл. 51, ал. 1 от ЗОП: Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството и за сертификация на продукти. Разрешения на ИАЛ за внос на медикаменти и съответно за разпространение и търговия с медикаменти местно производство; лиценз за търговска дейност с наркотични вещества. Данни за средния годишен брой на работниците и служителите.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

2007-1

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23/04/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се закупи всеки работен ден от 9.00 до 16.00 часа в касата на "ОДКВЗС-Шумен" ЕООД. Начин на плащане - в брой. В цената не е включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.04.2007 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23/04/2007 00:00 Час: 13:00
Място

"ОДКВЗС-Шумен" ЕООД - град Шумен, ул. "Георги Сава Раковски" № 44

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

съгласно член 68, алинея 5 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9888714

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9888714

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ