Версия за печат

00275-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Годеч: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Годеч, площад "Свобода" № 1, За: инж.Владимир Александров - Кмет,, България 2240, Годеч, Тел.: 0729 2300, E-mail: godech@mbox.infotel.bg, Факс: 0729 3503

Място/места за контакт: Община Годеч

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://bulgaria.domino.bg/godech/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Годеч, пл. "Свобода" №1, За: инж. Бистра Рангелова Михайлова, България 2240, Годеч, Тел.: 0729 2213, E-mail: mbistra@abv.bg, Факс: 0729 3503

Място/места за контакт: Община Годеч

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Годеч, пл. "Свобода" №1, За: Анна Станоева Трянова, България 2240, Годеч, Тел.: 0729 3470, Факс: 0729 3503

Място/места за контакт: Община Годеч

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Годеч, пл. "Свобода" №1, За: Нели Петрова Ангелова, България 2240, Годеч, Тел.: 0729 3470, Факс: 0729 2300

Място/места за контакт: Община Годеч

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на инженеринг с гарантиран резултат и съпътстващи ремонтно-възстановителни работи за сградата на СОУ “Проф.Асен Златаров” – град Годеч

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: СОУ "Проф. д-р Асен Златаров"- гр. Годеч
Код NUTS: BG212
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Изпълнение на инженеринг с гарантиран резултат и съпътстващи ремонтно-възстановителни работи за сградата на СОУ “Проф.Асен Златаров” – град Годеч. Извършване на детайлно енергийно обследване, по смисъла на чл. 11 от Наредбата за обследване за енергийна ефективност, проектиране на набелязаните енергоефективни мерки и изпълнение на необходимите строително-монтажни работи за реализиране на мерките. Изпълнение на съпътстващи ремонтно-възстановителни работи. Мониторинг на обекта и изплащане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на вложената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ инвестиция.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74230000

Описание:

Инженерни услуги в строителството

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно технико-икономическото задание, представляващо част от Тръжната документация

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата за определяне на изпълнител е 500 лева. Тя следва да бъде внесена по банковата сметка на Община Годеч, на касата на общината, или да представлява банкова гаранция със срок надвишаващ срока на валидност на предложението с 33 дни. Гаранцията за изпълнение трябва да бъде парична, или банкова гаранция в размер на 1 % от стойността на договора. Банковата гаранция трябва да е неотменима, безусловна и да е валидна до приемане на СМР от Възложителя. Освобождава се при приемане изпълнението на СМР от договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Изпълнителят осигурява финансирането на енергоефективните дейности (чл.21,ал.2 от Закона за енергийната ефективност), като Възложителят ще изплати направената инвестиция, за сметка на реализираната икономия и допълнителни целеви средства, за срок от 7 години, съгласно заложените в проектодоговора към тръжната документация клаузи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато кандидатите и участниците са обединение /сдружение/, задължително трябва да бъдат регистрирани като юридическо лице, съгласно Търговския закон /това става преди с участника да се сключи Договор за изпълнение на поръчката/. Всеки участник в обединението /сдружението/ трябва да отговаря самостоятелно на изискванията на ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документ за съдебна регистрация на кандидата, удостоверение за актуално състояние, документ за гаранция за участие; декларация за наличие или не на подизпълнител. Всеки от кандидатите трябва да отговаря на изискванията посочени в чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 на ЗОП. Съответствието се доказва с декларация, съгласно чл.47, ал.8. Чуждестранните физически и юридически лица, желаещи да депозират оферта за участие, трябва да отговарят на изискванията на чл.48, ал.1 от ЗОП, като удостоверяването се извършва по реда на чл.48, ал.2. На посочените по-горе изисквания трябва да отговаря всеки от участниците в обединение и заявените подизпълнители.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за предходните три години. Декларация за обезпечаване на паричния поток по договора. Списък на изпълнени поръчки за СМР, вкл. енергоефективни дейности, за последните три години, с посочена - стойност, дата на изпълнение и Възложител.
Минимални изисквания: Регистрация по ЗДДС. Минимален обем СМР за всяка от последните три години, не по-малко от 5 млн.лева. Минимален обем енергоефективни дейности за последните три години - 6 млн.лева. Ликвидни активи, неипотекирано НИ, собствен или привлечен капитал, достатъчни да обезпечат финансирането на СМР, съгласно клаузите в договора.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Сертификат по ISO 9001:2000. Удостоверение по чл.18, ал.3 от ЗЕЕ. . Препоръки за добро изпълнение от Възложители по договори за енергоефективни дейности. Автобиографии, дипломи и професионални свидетелства на лицата, които ще бъдат свързани с изпълнението на поръчката от страна на кандидата.
Минимални изисквания: Участниците да отговарят на условията посочени в чл. 18, ал.1 от Закона за енергийната ефективност. Внедрена система за качество. Професионална и квалификационна обезпеченост на служителите на кандидатите. Изпълнени договори с предмет енергоефективни дейности.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24/04/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

В брой на касата на Общинска администрация - Годеч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.04.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място

малката зала на Община Годеч

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управителите на дружествата или упълномощени от тях лица



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/public/.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно срока посочен в чл.120, ал 2 от Закона за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/public/.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ