Версия за печат

00969-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-КАОЛИНОВО: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА КАОЛИНОВО, ПЛ"УКРАЙНА"№4, За: НИДА НАМЪКОВ АХМЕДОВ, БЪЛГАРИЯ 9960, КАОЛИНОВО, Тел.: 05361 2210, E-mail: fatme_hasan@abv.bg, Факс: 05361 2210

Място/места за контакт: НИДА НАМЪКОВ АХМЕДОВ

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Минимизиране биоразградимите битови отпадъци в Община Каолиново с въвеждането на фамилно компостиране в пластмасови биокофи

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Община Каолиново
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Минимизиране на биоразградимите битови отпадъци в Община Каолиново с въвеждането на фамилно компостиране в пластмасови биоокофи.Проекта ще се реализира във две фази: І. 1.Запознаване на участниците от Община Каолиново с натрупания опит в България в областта на : -компостирането като процес; -компостирането в пластмасови биокофи; -разделно събиране на ограничените битови отпадъци от домакинствата; -обучение по основните понятия за фамилно компостиране. 2. Изготвяне на информационни материали за компостирането в домакинствата. 3. Изработване на брошура с резултати от проекта. ІІ. 1.Практическа реализация на проекта. - доставка на пластмасови биокофи 100бр.- от 400л. и 150ббр. от 600л.; -сключване на договори между Общината и участниците в проекта. 2. Четирикратно зареждане на компостерите. 3. Подреждане на органичните отпадъци по технологията. 4. Използване на активатори.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

25243320 (E015)

Описание:

Пластмасови кофи за отпадъци (Доставка)

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

250 бр.от които: 100бр. от 400л.;150бр.от 600л.

Прогнозна стойност без ДДС
53108 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За участие в процедурата участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 637.30лв., които участниците по своя преценка представя или като банкова гаранция или като сума , внесена в Банка ДСК клон Нови пазар IBAN BG 34 STSA 93003300401877 BIC STSABGSF. Ппеди сключване на договор участникът определен за изпълнител на поръчката следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на поръчката. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за участие са съобразно ЗОП, а на гаранцията за изпълнение са уредени в договора за възлагане на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането ще се извърши от: Средства от ПУДООС 57 357 лв. Средства от Община Каолиново 6 373лв. Плащането ще се извърши след извършване на услугата и в размер и срокове съобразно достигнатите в поръчката договорености в съответствие с офертата на кандидата, определен за изпълнител.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Кандидатът може да бъде всяко българско или чуждестранно ФЛ и ЮЛ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: чл.13 от НВМОП . От участие ще се отстранят всички кандидати непредставили посочените от възложителя документи.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: по чл.50 от ЗОП
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: по чл.51 от ЗОП
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17/04/2007 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
60 BGN
Условия и начин на плащане

в касата на Общинска администрация гр.Каолиново

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.04.2007 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в месеци

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18/04/2007 00:00 Час: 13:00
Място

в сградата на общината, ет.2, стая №7

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

представители на фирми с документ за легитимация



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Шуменски окръжен съд, Шумен, България 9700, Шумен

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дневен срок след получаване на решението за изпълител

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ