РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Изграждане на канализационна система на с. Мъдрево, Община Кубрат
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изграждане
Основно място на изпълнение:
В чертите на с. Мъдрево, Община Кебрат
Код NUTS:
BG135
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Изграждане на /2/ два броя главни клонове, около 15 /петнадесет/ второстепенни клонове и изграждане на ПС-1 и ПС2 с тласкатели
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
28830000
Описание:
Тръбопроводи на канализация за отпадни води
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
/2/ два броя главни клонове
15 /петнадесет второстепенни клонове
ПС-1 и ПС2 с тласкатели
Прогнозна стойност без ДДС
3957000 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - 9497.00 лева /0.2% от общата прогнозна стойност/
Гаранция за изпълнение - 0.6% от общата стойност на договора
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Банкова гаранция или в брой в касата на Община Кубрат
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
Допълнителни условия описани в документацията за участие
Остонойностени Количествено стойностни сметки с анализи на единичните цени и остойностени Количествено стойностни сметки на Biulding Menager на магнитен носител
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно чл.чл. 54, 55, 56, 57 от ЗОП
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно чл. 51 от ЗОП
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания;
2. Описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване;
3. Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството;
4. Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществена поръчка;
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно чл. 50 от ЗОП
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност
2. Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
3. информация за общия оборот и за оборота на стоките, услугите или строителството, които са обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си;
/Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена; тежест: 70%
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 10%
Показател: Гаранционен срок; тежест: 10%
Показател: Опит в изграждането на подобни обекти; тежест: 10%
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10/05/2007 00:00 Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Кешово в касата на община кубрат
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
10/05/2007 00:00 Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 14/05/2007 00:00 Час: 09:00
Място
Общинска администрация Кубрат, ул. Княз Борис І 1
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Упълномощени представители на кандидатите
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
Програма за прилагане на Директива 91/271/ЕС за пречистване на отпадъчни води от населени места
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
ЗОП Чл. 120. (Изм. - ДВ, бр. 37 от 2006 г., в сила от 01.07.2006 г.) (1) Всяко решение, действие или бездействие на възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка до сключването на договора или на рамковото споразумение подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията.
(2) Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
(3) Жалба пред Комисията за защита на конкуренцията не може да се подава след сключването на договор за обществена поръчка или на рамково споразумение.
(4) Жалбата не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен ако Комисията за защита на конкуренцията наложи временна мярка "спиране".
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ