Версия за печат

00123-2007-0024


Обявление за малка обществена поръчка

BG--: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ТЕЦ Варна" ЕАД, с.Езерово, Варненска област, За: инж. Владимир Маджиров - ръководител направление Ремонт, Р България 9168, -, Тел.: 052 6656270, E-mail: v.madjirov@mail.varna-tpp.com, Факс: 052 6656371

Място/места за контакт: инж. Владимир Маджиров - ръководител направление Ремонт

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Подмяна /ремонт/ на задна шийка на основен лагер на м-ца 2А."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: "ТЕЦ Варна" ЕАД с. Езерово, обл. Варненска, Р. България
Код NUTS: BG131
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

1.Изпълнителя да предложи проект с технология,която да включва ремонт и възстановяване на лагерната шийка, презаливане и подмяна на плъзгащия лагер (при нужда), други ремонтни дейности за извършване на центровка и въвеждане в нормална експлоатация на мелница 2А. Проекта да се приеме от Възложителя, преди да се пристъпи към неговото изпълнение. 2.Изпълнение на проекта

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50530000 (E091)

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на машини (Ремонт/Поправка)

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1.Изпълнителя да предложи проект с технология,която да включва ремонт и възстановяване на лагерната шийка,презаливане и подмяна на плъзгащия лагер(при нужда),други ремонтни дейности за извършване на центровка и въвеждане в нормална експлоатация на мелница 2А. Проекта да се приеме от Възложителя ,преди да се пристъпи към неговото изпълнение. 2.Изпълнение на проекта

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начална дата

01.05.2007 г. 

Крайна дата

20.06.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

I. Гаранция за участие в процедурата: Банкова гаранция или парична сума в размер на 500 лв. внесена по следната банкова сметка на “ТЕЦ Варна” ЕАД: IBAN BG84BNPA 9440 1050 0015 10, BIC BNPA BGSX при БНП ПАРИБА /България/ АД с адрес гр. Варна , ул. “ Кн. Батенберг” №41 II. Гаранция за изпълнение на договора: Парична сума или неотменяема и безусловна банкова гаранция в размер на 5 % от стойноста на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Цената следва да се предложи в левове и да не включва ДДС; Във предложението се посочва: -стойност на проект с технология за възстановяване на лагера - в лв без ДДС -стойност за изпълнение в лв/чч без ДДС; - обща стойност на поръчката ; - начин на плащане; - гаранционен срок.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.1.4) Други особени условия

Референции, препоръки, атестации.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В открития конкурс за възлагане на малка обществена процедура могат да участват кандидати, които отговарят на изискванията на: - глава четвърта, раздел І "Изисквания към кандидатите, участниците и изпълнителите" от ЗОП и "Правилника за прилагане на ЗОП" . Възложителят може да отстрани от участие в процедура за възлагане на малка обществена поръчка кандидат или участник, който: 1. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон , а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс , установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.50 ал.1 ,ал.2 и ал.3 от ЗОП - оригинали или заверени от участника нотариално копия; 1. удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност 2. годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 3.информация за общия оборот и за оборота на стоките, услугите или строителството, които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата,на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си Забележка: 1.Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. 2. Изискванията за икономическото и финансовото състояние на кандидатите или участниците, които възложителят определя, трябва да са съобразени със стойността и обекта на обществената поръчка.
Минимални изисквания: Съгласно чл.50 ал.1 ,ал.2 и ал.3 от ЗОП - оригинали или заверени от участника нотариално копия; 1. удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност 2. годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 3.информация за общия оборот и за оборота на стоките, услугите или строителството, които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата,на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си Забележка: 1.Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. 2. Изискванията за икономическото и финансовото състояние на кандидатите или участниците, които възложителят определя, трябва да са съобразени със стойността и обекта на обществената поръчка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.51 ал.1, т.1, т.3,т.4 , т.7 ,т.9,т.11 от ЗОП - оригинали или заверени от участника нотариално копия; 1. списък на основните договори за доставки и услуги, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. 3. описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване; 4. списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 7. документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата или строителството,както и доставката, когато включва услуги и/или подготовката и въвеждането на обекта в експлоатация; 9. декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществена поръчка за услуги или строителство; 11. за обществените поръчки за строителство и услуги- описание на мерките за опазване на околната среда,които кандидатът или участникът ще приложи при изпълнение на поръчката, ако възложителят е предвидил такива в обявлението
Минимални изисквания: Съгласно чл.51 ал.1, т.1,т.3, т.4 , т.7 ,т.9, т.11 от ЗОП - оригинали или заверени от участника нотариално копия; 1. списък на основните договори за доставки и услуги, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. 3. описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване; 4. списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 7. документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата или строителството,както и доставката, когато включва услуги и/или подготовката и въвеждането на обекта в експлоатация; 9. декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществена поръчка за услуги или строителство; 11. за обществените поръчки за строителство и услуги- описание на мерките за опазване на околната среда,които кандидатът или участникът ще приложи при изпълнение на поръчката, ако възложителят е предвидил такива в обявлението
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 9 от 29.12.2006 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10/04/2007 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
120 BGN
Условия и начин на плащане

120 лв с ДДС по разплащателна банкова сметка на "ТЕЦ Варна" ЕАД: IBAN BG73 BРВI 7945 1086 1407 02, BIC BPBI BGSF;

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.04.2007 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Заседателната зала на "ТЕЦ Варна" ЕАД.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Упълномощени представители на кандидатите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №1, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

"ТЕЦ Варна" ЕАД - Отдел "Правен", с.Езерово, Варненска област, Р. България 9168, -, Тел.: 052 6656334, E-mail: s.petkova@varna-tpp.com

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ