Версия за печат

00004-2007-0007


Обявление за обществена поръчка от възложител по чл.7, т. 5 или 6

BG-Плевен: Покупка на изплащане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Водоснабдяване и канализация" ЕООД Плевен, ул."Сан Стефано" 25, За: Недко Нешев, България 5800, Плевен, Тел.: 064 889834, E-mail: op@vik-pleven.com, Факс: 064 889866

Място/места за контакт: Отдел "Инвестиции и обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-pleven.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Доставка на три броя колесни багери товарачи

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка на изплащане 
Основно място на изпълнение: Склада на Възложителя в гр.Плевен
Код NUTS: BG121
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Багери - товарачи; дизелови; със задвижване 4х4; с висока проходимост. Предлаганите багери трябва да бъдат нови, неупотребявани, производство 2006г. и да отговарят на изискванията на Директива 98/37СЕ за ROPS/FOPS на Европейския съюз и измененията и допълнанията към нея, стандарт 2000/14/СЕ за шумоизолация, както и на другите стандарти и документи, касаещи качеството, екологията и безопасността и, валидни в страните от Европейския съюз. Багерите ще се доставят поотделно след съответна писмена заявка от страна на Възложителя в рамките на срока на договора. Срок на доставка след заявка - до 40 дни. Гаранционен срок - миинмум 18 месеца. Срок на отзоваване за ремонт на доставените багери след писмено уведомяване на Доставчика за настъпила повреда - до 24 часа.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

29522100 (X010, X011)

Описание:

Машини за извършване на изкопно-насипни работи (Захранван с дизелово гориво, С четири задвижващи колела)

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

3 броя колесни багери - товарачи

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Срок в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията (ако е парична) се внася в брой в касата на дружеството (стая 402) или с превод по сметката на Възложителя в "Инвестбанк" АД клон Плевен - IBAN: BG66IORT73801034491900, BIC: IORTBGSF . Гаранция за участие - 2 000 лева. Гаранция за изпълнение на договора - 10 000 лева.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Собствено финансиране. Схема на плащане: Първоначална вноска след доставката - 40% от цената и 60% от цената на 12 равни месечни вноски. За всяка вноска се издава отделна фактура. Срок на плащане след издаване на фактура за първоначалната вноска -- до 30 дни. Срок на плащане след издаване на фактура за всяка следваща вноска - до 10 дни. Начин на образуване на цената - в лева без ДДС франко склада на Възложителя в гр.Плевен (абсолютно всички разходи по доставката - стойност на багерите, транспортни разходи и всички дължими разходи ако багерите са внос - мита, данъци,такси и др.)

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

да

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

Декларации за липса на всички обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. Удостоверение за актуално състояние.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Документи по чл.50 ал.1 т.2 и 3 от ЗОП.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Документи по чл.51 ал.1 т.1, 3, 4 и 6 от ЗОП. Декларация, че предлаганите багери са нови, неупотребявани, производство 2006г. Документи, удостоверяващи багерите отговарят на изискванията на Директива 98/37/СЕ за ROPS/FOPS на Европейския съюз и измененията и допълненията към нея, стандарт 2000/14/СЕ за шумоизолация, както и на другите стандарти и документи, касаещи качеството, екологията и безопасността и, валидни в страните от Европейския съюз. Валиден сертификат за контрол на качеството по ISO 9001:2000 на производителя на предлаганите багери. Документ, удостоверяващ, че участника разполага с мобилна група за технически обслужване и ремонт на багерите според местонахождението им. Документ, удостоверяващ, че участника е производител на предлаганите багери или е надлежно упълномощен представител на производителя. Производителят на предлаганите багери трябва да е със установени пазарни позиции и развит сервиз в България - да е реализирал продажба на не по-малко от 20 багера-товарачи за всяка една от предходните 3 години - представя се списък на купувачите (адрес, телефон, факс, e-mail).

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена; тежест: 50%
Показател: Техническо предложение; тежест: 50%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
08/05/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията заплаща в брой в стая 101 на горепосочения адрес, след което се получава от стая 304 срещу представяне на издадената фактура за платената сума всеки работен ден от 8.00ч. - 12.00ч.;13.00ч. - 16.00ч. Цената е със включен ДДС. Ако има желаещи да получат документацията по пощата, същите трябва да изпратят по факс на Възложителя писмо с наименованието си, адрес, на които да бъде изпратена документацията, данни за фактура и друга информация, която желаещия смята за необходима.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.05.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09/05/2007 00:00 Час: 14:00
Място

Плевен, ул."Сан Стефано" 25

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Лицата по чл.68 ал.5 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с решение № 100 / 14.03.2007г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, Бул."Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ