00004-2007-0007
BG-Плевен: Покупка на изплащане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Водоснабдяване и канализация" ЕООД Плевен, ул."Сан Стефано" 25, За: Недко Нешев, България 5800, Плевен, Тел.: 064 889834, E-mail: op@vik-pleven.com, Факс: 064 889866
Място/места за контакт: Отдел "Инвестиции и обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-pleven.com.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Вода
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА
Доставка на три броя колесни багери товарачи
Възлагане на обществена поръчка
Багери - товарачи; дизелови; със задвижване 4х4; с висока проходимост. Предлаганите багери трябва да бъдат нови, неупотребявани, производство 2006г. и да отговарят на изискванията на Директива 98/37СЕ за ROPS/FOPS на Европейския съюз и измененията и допълнанията към нея, стандарт 2000/14/СЕ за шумоизолация, както и на другите стандарти и документи, касаещи качеството, екологията и безопасността и, валидни в страните от Европейския съюз. Багерите ще се доставят поотделно след съответна писмена заявка от страна на Възложителя в рамките на срока на договора. Срок на доставка след заявка - до 40 дни. Гаранционен срок - миинмум 18 месеца. Срок на отзоваване за ремонт на доставените багери след писмено уведомяване на Доставчика за настъпила повреда - до 24 часа.
29522100 (X010, X011)
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
3 броя колесни багери - товарачи
12
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията (ако е парична) се внася в брой в касата на дружеството (стая 402) или с превод по сметката на Възложителя в "Инвестбанк" АД клон Плевен - IBAN: BG66IORT73801034491900, BIC: IORTBGSF . Гаранция за участие - 2 000 лева. Гаранция за изпълнение на договора - 10 000 лева.
Собствено финансиране. Схема на плащане: Първоначална вноска след доставката - 40% от цената и 60% от цената на 12 равни месечни вноски. За всяка вноска се издава отделна фактура. Срок на плащане след издаване на фактура за първоначалната вноска -- до 30 дни. Срок на плащане след издаване на фактура за всяка следваща вноска - до 10 дни. Начин на образуване на цената - в лева без ДДС франко склада на Възложителя в гр.Плевен (абсолютно всички разходи по доставката - стойност на багерите, транспортни разходи и всички дължими разходи ако багерите са внос - мита, данъци,такси и др.)
да
Декларации за липса на всички обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. Удостоверение за актуално състояние.
Документи по чл.50 ал.1 т.2 и 3 от ЗОП.
Документи по чл.51 ал.1 т.1, 3, 4 и 6 от ЗОП. Декларация, че предлаганите багери са нови, неупотребявани, производство 2006г. Документи, удостоверяващи багерите отговарят на изискванията на Директива 98/37/СЕ за ROPS/FOPS на Европейския съюз и измененията и допълненията към нея, стандарт 2000/14/СЕ за шумоизолация, както и на другите стандарти и документи, касаещи качеството, екологията и безопасността и, валидни в страните от Европейския съюз. Валиден сертификат за контрол на качеството по ISO 9001:2000 на производителя на предлаганите багери. Документ, удостоверяващ, че участника разполага с мобилна група за технически обслужване и ремонт на багерите според местонахождението им. Документ, удостоверяващ, че участника е производител на предлаганите багери или е надлежно упълномощен представител на производителя. Производителят на предлаганите багери трябва да е със установени пазарни позиции и развит сервиз в България - да е реализирал продажба на не по-малко от 20 багера-товарачи за всяка една от предходните 3 години - представя се списък на купувачите (адрес, телефон, факс, e-mail).
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
Документацията заплаща в брой в стая 101 на горепосочения адрес, след което се получава от стая 304 срещу представяне на издадената фактура за платената сума всеки работен ден от 8.00ч. - 12.00ч.;13.00ч. - 16.00ч. Цената е със включен ДДС. Ако има желаещи да получат документацията по пощата, същите трябва да изпратят по факс на Възложителя писмо с наименованието си, адрес, на които да бъде изпратена документацията, данни за фактура и друга информация, която желаещия смята за необходима.
Български
90
Плевен, ул."Сан Стефано" 25
Лицата по чл.68 ал.5 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
Процедурата е открита с решение № 100 / 14.03.2007г.
Комисия за защита на конкуренцията, Бул."Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
15.03.2007 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ