I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Държавно лесничейство "Катунци", с. Катунци, общ. Сандански, обл. Благоевград, ул. " Асен Лагадинов" № 17, За: Георги Влахов, РБългария 2830, с. Катунци, Тел.: 07438 2131, E-mail: dlkatunci@nug.bg, Факс: 07438 2131
Място/места за контакт: с. Катунци, общ. Сандански, обл. Благоевград
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
възлагане на дърводобив - сеч, извоз и рампиране в обект 614
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
27
Място на изпълнение:
обект 614, отдел 316д,317г на територията на ДЛ " Катунци"
Код NUTS:
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
дърводобив - сеч , извоз и рампиране в обект 614
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
02000000, 02100000
Описание:
Продукти на горското стопанство и дърводобива
Дървен материал
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Прогнозна стойност без ДДС
48190 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
гаранция за участие 480 лв.
гаранция за изпълнение 5% от достигнатата цена
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
разсрочено - до 15 число на следващия месец по банков път
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: съгласно указанията за провеждането на процедурата " Открит конкурс"
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: годишен финансов отчет за 2006 г.или писмена информация за общия оборот за последните 3 години за добив на дървесина
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: декларация за налична техника за извършване на услугата
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: к1 - цена ; тежест: 75
Показател: к2 - срок на плащане; тежест: 5
Показател: к3 - срок на извършване на услугата; тежест: 20
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20/04/2007 00:00 Час: 12:00
Условия и начин на плащане
в счетоводството на ДЛ " Катунци" до 12.00 часа на 20.04.2007 г.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.04.2007 г. Час: 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 23/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място
в административната сграда на ДЛ " Катунци"
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
присъствието на представители на кандидатите
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, РБългария 1000, софия, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
в десет дневен срок от обявяване на резултатите чрез Възложителя
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление