Версия за печат

00205-2007-0002


Обявление за обществена поръчка

BG-Кюстендил: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Държавна дивечовъдна станция "Осогово", ул.Спартак 52б, За: инж.Мариана Стоименова, България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 552051, E-mail: ddsosogovo@abv.bg, Факс: 078 552050

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: горско и ловно стопанство

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Сеч, разкройване, извоз до временен горски склад, сортиментиране и рампиране на маркирана дървесина на корен и почистване на сечищата в отдели 451б*, б-ост, 452б*, б-ост, 453б*, б-ост, б-свт в местността Байрамица и 578б, в-ост, 578г, г-ост, г-свт, 578д, д-ост, е, 579б-ост, б-свт, 579в-ост, е-ост, 580а-свт, б-ост, 580г-ост, г-свт, 581а-ост, б-ост, б-свт, 582а-свт,б-ост и б-свт в местността Сажданик на територията на ДДС "Осогово" гр.Кюстендил, според нуждите на Възложителя.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27
Основно място на изпълнение: територия на ДДС "Осогово" гр.Кюстендил
Код NUTS: BG215
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Сеч, разкройване, извоз до временен горски склад, сортиментиране и рампиране на маркирана дървесина на корен и почистване на сечищата в отдели 451б*, б-ост, 452б*, б-ост, 453б*, б-ост, б-свт в местността Байрамица и 578б, в-ост, 578г, г-ост, г-свт, 578д, д-ост, е, 579б-ост, б-свт, 579в-ост, е-ост, 580а-свт, б-ост, 580г-ост, г-свт, 581а-ост, б-ост, б-свт, 582а-свт,б-ост и б-свт в местността Сажданик на територията на ДДС "Осогово" гр.Кюстендил, според нуждите на Възложителя.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

77211000

Описание:

Услуги, свързани с дърводобива

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

около 12 120куб.м

Прогнозна стойност без ДДС
300870 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

18


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Банкова или парична гаранция за участие на стойност 1000лв. (хиляда) лева, за участие в процедура – открита процедура с предмет: “Сеч, разкройване, извоз до временен горски склад, сортиментиране и рампиране на маркирана дървесина на корен и почистване на сечищата в отдели 451б*, б-ост, 452б*, б-ост, 453б*, б-ост, б-свт в местността Байрамица и 578б, в-ост, 578г, г-ост, г-свт, 578д, д-ост, е, 579б-ост, б-свт, 579в-ост, е-ост, 580а-свт, б-ост, 580г-ост, г-свт, 581а-ост, б-ост, б-свт, 582а-свт,б-ост и б-свт в местността Сажданик на територията на ДДС "Осогово" гр.Кюстендил, според нуждите на Възложителя”. 2.Кандидатът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за малка обществена поръчка (парична или банкова) в размер на 5% от ориентировъчната стойност на поръчката, която е 300870,00лв. Гаранцията за добро изпълнение на договора се освобождава след неговото изпълнение. Паричната гаранция се внася в касата или по банкова сметка на ДДС “Осогово” гр.Кюстендил IBAN BG62BUIN70031077704719 BIC код BUINBGSF в ТБ “Алианц България” АД клон Кюстендил

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията ще се извършат по банкова сметка, посочена от изпълнителя, въз основа на двустранно подписан протокол за действително извършените работи, за реално добитата дървесина на временен склад, по дървесни видове и сортименти, след представена фактура

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

1. Кандидатът да е търговец по смисъла на Търговския закон и да е вписан в публичния регистър на НУГ при МЗГ, съгласно чл.57а ог ЗГ, в т.ч. и за подизпълнителите. 2. Копие от удостоверение за регистрация в публичния регистър при НУГ, съгласно чл.57а от ЗГ и удостоверение на наетия лесовъд 3.Лиценз на лесовъда и копие от трудов или граждански договор на лицето
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно документацията към процедурата
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно документацията към процедурата
Изисквано/и минимално/и ниво/а: .............................
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно документацията към процедурата
Изисквано/и минимално/и ниво/а: ...............................
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

лицензиран лесовъд съгласно ЗГ и ППЗГ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15/05/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 172 BGN
Условия и начин на плащане

в брой в касата на ДДС “Осогово” гр.Кюстендил

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
15/05/2007 00:00 Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16/05/2007 00:00 Час: 11:00
Място

гр.Кюстендил, ул.Спартак №52б

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Кандидатите или техни упълномощени представители


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителя си запазва правото да възложи допълнителна услуга по реда на чл.90, ал.1, т.8 ЗОП в размер до 30 на сто от стойността на основната поръчка

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Крайният срок за подаване на жалби е 10 дни от уведомяването по чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ