Версия за печат

00196-2007-0002


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Белица: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Белица, ул."Г.Андрейчин"№15, За: инж.Радка Кутина, България 2780, Белица, Тел.: 07444 2235, E-mail: оbelica@abv.bg, Факс: 07444 2277

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: Общинска администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на контейнери за твърди битови отпадъци на община Белица

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: община Белица
Код NUTS: BG213
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на контейнери за твърди битови отпадъци на община Белица

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

93000000

Описание:

Други услуги за населението

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на контейнери - тип Бобър - 90 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
47700 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начална дата

15.05.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

477.00 лв. гаранция за участие, по банков път, внесени по сметка на възложителя - IBAN BG79STSA93003304004908, BIC-STSABGSF при Банка "ДСК", клон Разлог, офис Белица. Гаранция за изпълнение на договора - 5 % от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащанията се извършват по банков път по сметка, посочена от изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изисквания:Съгласно чл.13 от НВМОП, както и документи по чл.50 и чл.51 от ЗОП, описани подробно в документацията за участие в открития конкурс.Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл.50.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.51 от ЗОП;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Решение №РД-15-38/13.03.2007 год.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 111 от 06.03.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11/04/2007 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
150 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава в деловодството на Общинска администрация - гр.Белица, ул."Г.Андрейчин"№15. Начин на плащане на тръжната документация - в брой,на касата на отдел "МДТ"

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.04.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в месеци

3

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11/04/2007 00:00 Час: 17:00
Място

Заседателна зала на ОбС-Белица, ул."Г.Андрейчин"№15

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията, съгласно чл.38, ал.2 и ал.3 от НВМОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№8, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дневен срок от обявяване на решението за класиране на участниците и определяне на участника, определен за изпълнител по реда на ЗОП, пред комисията за защита на конкуренцията.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Специализирана администрация", ул."Г.Андрейчин"№15, България 2780, Белица, Тел.: 07444 2235, E-mail: obelica@abv.bg, Факс: 07444 2277

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ