Версия за печат

01070-2007-0006


Обявление за обществена поръчка

BG-София: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на държавната администрация и административната реформа, ул. "Аксаков" №1, За: Иво Цонков, България 1000, София, Тел.: 02 9401/203/, E-mail: Ivo.Tsonkov@mdaar.government.bg, Факс: 02 9401/136/

Място/места за контакт: Иво Цонков

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mdaar.government.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Отпечатване на бюлетини, изборни книжа и брошура с указания на ЦИК, включително и транспортирането им по области."

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 15
Основно място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Отпечатване на бюлетини, изборни книжа и брошура с указания на ЦИК, включително и транспортирането им по области.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

78000000

Описание:

Полиграфически услуги

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно т. 4. от документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Начало

10.04.2007 г. 

Завършване

11.05.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на: 2 800 (две хиляди и осемстотин) лева за целия обект или по обособени позиции: за І позиция - 2 500 (две хиляди и петстотин) лева; за ІІ позиция - 150 (сто и петдесет) лева; за ІІІ позиция - 150 (сто и петдесет) лева; Гаранция за изпълнение при подписване на договора в размер на 5 % от стойността на договора, платими по банков път по сметка на МДААР: IBAN BG63 BNBG 9661 3300 1720 01, BIC код BNBGBGSD.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

По банков път в български левове в срок от 5 работни дни след представяне на подписани приемо-предавателни протоколи и изданена от изпълнителя фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документ за регистрация и удостоверение за актуално състояние на кандидата - оригинал или нотариално заверено копие,когато е юридическо лице, или документ за самоличност, когато е физическо лице ; Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП; Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП; Оригинал на документ за внесена гаранция за участие; Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно чл. 50 от ЗОП, а именно: - последния годишен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите; - информация за общия оборот и за оборота на полиграфическите услуги, които са със сходен обект на поръчката, за последните три години;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно чл. 50 от ЗОП, а именно: - последния годишен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите; - информация за общия оборот и за оборота на полиграфическите услуги, които са със сходен обект на поръчката, за последните три години;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно чл. 51 от ЗОП, а именно: - списък на основните договори с предмет, подобен на предмета на поръчката, извършени от кандидата през последните три години, включително стойностите, датите и получателите; - образци (мостри) на хартиите, върху които ще се отпечатват книжата (по Позиция 2). - декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът за изпълнение на обществената поръчка;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно чл. 51 от ЗОП, а именно: - списък на основните договори с предмет, подобен на предмета на поръчката, извършени от кандидата през последните три години, включително стойностите, датите и получателите; - образци (мостри) на хартиите, върху които ще се отпечатват книжата (по Позиция 2). - декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът за изпълнение на обществената поръчка;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Ускорена процедура на договаряне

Основания за избора на ускорена на договаряне процедура: Невъзможност за спазване на срока по чл. 86, ал. 1 от ЗОП, §11от ПЗР на ЗИЧЕПРБ

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
29/03/2007 00:00 Час: 14:00
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път по сметка на МДААР:БНБ BIC КОД: BNBGBGSD, IBAN: BG28 BNBG 9661 3000 1720 01; Документация за участие може да се получи всеки работен ден от 09.00 часа до 12.00 часа и от 14.00 до 17.30 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
29/03/2007 00:00 Час: 14:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29/03/2007 00:00 Час: 15:00
Място

гр. София, ул. "Аксаков" №1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Кандидатите или техни упълномощени лица.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Сроковете за провеждането на процедурата са намалени съгласно § 11 от ПЗР на ЗИЧЕПРБ.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

МДААР, ул. "Аксаков" №1, България 1000, София, Тел.: 02 9401/126/, E-mail: Desislava.Kostova@mdaar.government.bg, Факс: 02 9401/136/

Интернет адрес/и:

URL: www.mdaar.government.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Отпечатване и транспортиране на избирателните бюлетини до областните центрове.
1) Кратко описание

Отпечатване и транспортиране на избирателните бюлетини до областните центрове, в тиражи и разпределение, дадени в т. 4.1.1. от документацията за участие

2) Общ терминологичен речник (CPV)

78000000

Описание:

Полиграфически услуги

3) Количество или обем

Ориентировъчния брой бюлетини е приблизително 6 735 000 х броя на регистрираните листи.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Отпечатване и транспортиране на изборни книжа (протоколи, чернови, извлечения от протоколи и др.) до областните центрове.
1) Кратко описание

Отпечатване и транспортиране на изборни книжа (протоколи, чернови, извлечения от протоколи и др.) до областните центрове, в тиражи и разпределение, дадени в т. 4.2 и 4.2.2. от документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

78000000

Описание:

Полиграфически услуги

3) Количество или обем

Съгласно т. 4.2 и 4.2.2. от документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Отпечатване и транспортиране на брошура с указанията на ЦИК до областните центрове.
1) Кратко описание

Отпечатване и транспортиране на брошура с указанията на ЦИК до областните центрове, в тиражи и разпределение, дадени в т. 4.3. и 4.3.1. от документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

78000000

Описание:

Полиграфически услуги

3) Количество или обем

Съгласно т. 4.3. и 4.3.1. от документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване