РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Строителство на Разширение НУ "Хр.Ботев" гр.Троян разположено в парцел ХХІХ-2353 "За училище", кв.161, гр.Троян
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане
Място на изпълнение:
гр.Троян, ул."Мизия"
Код NUTS:
BG122
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Предвижда се ново строителство на "Разширение на НУ "Хр.Ботев" състоящо се в изграждане на физкултурен салон, кухня със столова и класни стаи на два етажа. Разгъната застроена площ на обекта 1377 кв.м.Обекта е обезопечен с проекти по всички части
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45000000 (E002) , 45210000
Описание:
Строителни и монтажни работи (За деца)
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
съгласно приложени количествени сметки за видовете работи
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в размер на 2100 лв, преведени по сметка на Общинска банка АД гр.Троян BIG-SOMBBGSF; IBAN-BG 72 SOMB 9130 33 32096501; гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора за изпълнение. При парична гаранция сумата се внася в сметка на Общинска банка АД гр.Троян BIG SOMBBGSF; IBAN-BG 72 SOMB 9130 33 32096501
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Плащането ще се извършва в срок от 20 работни дни след подписване на протокол обр.19 и представяне на оригинална фактура от изпълнителя
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за първоначална регисрация; 2.Удостоверение за актуално състояние;3.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 от ЗОПР; 4.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП; 5.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47 ал.5 от ЗОП; 6.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.56, ал.1, т.10 от ЗОП
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Отчет за приходите и разходите за предходните три години /2004,2005 и 2006 г./ 2.Баланс за предходните три години; 3.Информация по чл.50, ал.1 т.3 от ЗОП за общия оборот на участника за обекти на строителство, аналогични на обекта на поръчката за последните три години.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните три години, придружен от препоръки за добро изпълнение със стойност, дата и място на строителство и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания.2.Кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности /свободен текст/;3.Списък на техническите лица и отговорен персонал , който участника ще използва за изпълнение на настоящата поръчка за строителство; 4.Участника може да представи и други документи, доказващи тихническите и професионалните му възможности.
Минимални изисквания: Валидна минимум до края на 2007 г. застраховка "Професионална отговорност", съгласно чл.171 от ЗУТ
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20/04/2007 00:00 Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Документацията се заплаща в касата на информационен център и се получава срещу документ за платени 120.00 /сто и двадесет лв./с ДДС в стая 12, всеки работен ден от 9.00 до 17.00 ч.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.04.2007 г. Час: 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 23/04/2007 00:00 Час: 14:00
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Управител или упълномощени лица на участниците в процедурата
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия по защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: pcadmi@cpc.bg
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия по защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: pcadmi@cpc.bg
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление