РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставка на медицински консуматив за рентгенова лаборатория
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
МБАЛ ПАЗАРДЖИК АД, гр. Пазарджик, ул. Болнична №15
Код NUTS:
BG224
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Доставка на медицински консумативи за рентгенова лаборатория
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
24496800, 24641230, 24641240
Описание:
Контрастни продукти за рентгенологията
Проявители, използвани в рентгеновата фотография
Фиксажи, използвани в рентгеновата фотография
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Количеството на медицинсксите консумативи за ренгенова лаборатория е посочено в спецификация, част от конкурсната документация. Общата стойност на доставката е до 30000 /тридесет хиляди/ лева
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие в поръчката е в размер на 1000 /хиляда/ лева, а гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойноста на поръчката. Гаранциите да бъдат представени като: банкова гаранция или парична сума внесена в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА,IBAN BG56UBBS82411017311317,ВIC КОДА НА БАНКАТА Е :UBBS BGSF,или на касата на "МБАЛ ПАЗАРДЖИК" АД - ГР. ПАЗАРДЖИК
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
В срок до 90 дни след доставката и представяне на платежните документи
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
Когато кандидат в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по ІІІ.2.1, ІІІ.2.2, и ІІІ.2.3 се
представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документ за съдебна регистрация на кандидата; Удостоверение за актуално съдебно състояние на кандидата; Документ за регистрация по БУЛСТАТ; Документ, установяващ данъчна регистрация, както и регистрация по ЗДДС, ако кандидатът притежава такава; Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението в случай, че това не е законния представител на кандидата; Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; Всички документида се представят в оригинал или с нотариална заверка.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП. Документите се представят в оригинал или заверено от кандидата копие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Заверено копие от последния счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите на кандидата, представен пред данъчните власти; Списък на основните договори за доставки, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП. Документите се представят в оригинал или заверено от кандидата копие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Сертификати издадени от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството и за сертификация на продукти по БДС, ЕN, ISO или еквивалент
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена ; тежест: 70
Показател: Качество; тежест: 30
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
08/05/2007 00:00 Час: 15:00
Условия и начин на плащане
Документацията се получава в сградата на Управлението - ул. “Болнична” № 15 ет.2 в срок до 15.00 часа на 08.05.2007 г. след заплащане на цената в касата – Поликлиничен блок , ет.3.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
08/05/2007 00:00 Час: 15:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 09/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място
"МБАЛ ПАЗАРДЖИК" АД гр. Пазарджик, ул."Болнична" 15
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители. Ценовите оферти ще бъдат отворени на 09.05.2007г. от 10:45ч в "МБАЛ ПАЗАРДЖИК" АД гр. Пазарджик, ул."Болнична" 15
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Решение №103/15.03.2007 г. за откриване на процедурата
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №: 1 / Заглавие: рентгенови филми
1)
Кратко описание
рентгенови филми съгласно спесификация към конкурсната документация
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
25311000
Описание:
Филми за рентгенова фотография
3)
Количество или обем
Обща стойност на доставката до 25000лв
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Обособена позиция №: 2 / Заглавие: проявители за рентгенови филми
1)
Кратко описание
проявители за рентгенови филми съгласно спесификация към конкурсната документация
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
24641240
Описание:
Фиксажи, използвани в рентгеновата фотография
3)
Количество или обем
Обща стойност на доставката до 2500лв
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Обособена позиция №: 3 / Заглавие: фиксажи за рентгенови филми
1)
Кратко описание
фиксажи за рентгенови филми съгласно спесификация към конкурсната документация
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
24641240
Описание:
Фиксажи, използвани в рентгеновата фотография
3)
Количество или обем
Обща стойност на доставката до 2500лв
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване