РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
“Реконструкция, модернизация, саниране, реставрация, основен ремонт и изграждане на нови сгради и обекти и съоръжения на техническата инфраструктура, благоустройствени мероприятия, ланшафтно оформление на зелени площи, изграждане на ко-генераторни системи в сгради в населени места, находящи се на територията на Община Сливен”.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изграждане
Основно място на изпълнение:
град Сливен и населени места на територията на Община
Код NUTS:
BG232
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Сключване на рамково споразумение
ІІ.1.4)
Информация относно рамковото споразумение
Рамково споразумение с няколко изпълнители
Срок на действие в години
Честота и стойност на поръчките, които трябва да бъдат възложени
Стойността и честотата на поръчките, които ще бъдат възложени по реда на настоящата процедура, се определя съгласно разчета за поименно разпределение на капиталовите разходи за всяка година, одобрен от Общински съвет - Сливен в зависимост от графика за възлагането им и проектната готовност за възлагане изпълнението на конкретния договор за обществена поръчка.
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Предметът на обществената поръчка включва основно, но не само следните видове СМР: подмяна на дограма с PVC профил; ремонт и реконструкция на покриви на сгради; реконструкция, реставрация и основен ремонт на сгради, паметници на културата; реконструкция и ремонт на сгради от материалната база на културата; нова ВиК инсталация и реконструкция на санитарни възли на сгради; изграждане на външни водопроводи и вътрешни и външни канализации със сградни отклонения, основен ремонт на вътрешна отоплителна инсталация; енергоспестяващи меропирятия в сгради - подмяна дограма, топлоизолация по стени и тавани, саниране: части "АС", „ВиК”; част „ОВК”; част „Електро”; реконструкция и основен ремонт на вентилационни и климатични системи; въвеждане на енергоефективни системи за управление на енергията; доставка и монтаж и адаптиране на слънчеви подгреватели; изграждане ан ко-генераторни системи; изграждане канализация с ПСОВ в населени места, община Сливен; реконструкция канализационна и водопроводна мрежа в населени места на територията на Община Сливен; изграждане на водоеми в населени места, община Сливен; допълнително водоснабдяване на населени места, община Сливен; реконструкция, модернизация и изграждане на нови обекти улично осветление на град Сливен; реконструкция, модернизация и изграждане на нови обекти улично осветление в населени места, Община Сливен; газифициране на съществуващо котелно; изграждане на топлопроводни отклонения и абонатни станции; изграждане на нови зелени площи и реконструкция на съществуващи, благоустройствени мероприятия и др.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
45231300, 45232460, 45420000, 45210000, 45112710, 45431000, 45233250, 45410000, 45252000, 31527200, 45300000
Описание:
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на санитарни инсталации
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради
Строителни работи по оформяне на зелени площи
Работи по полагане на плочки за подови настилки и стенни облицовки
Строителни работи по полагане на пътна настилка, без тази за пътища
Работи по полагане на мазилка
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на станции за третиране на отпадъчни води, пречиствателни станции и заводи за изгаряне на битови отпадъци
Външно осветление
Строителни и монтажни работи на инсталации
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Общото количество на различните СМР, които ще бъдат възлагани по реда на настоящата процедура, се определя от одобрените инвестиционни проекти и количествени сметки, предоставени от Възложителя на участниците, с които ще се сключи рамковото споразумение за всеки конкретен договор за възлагане на обществена поръчка.
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Участниците представят парична или банкова гаранция за участие в размер на 30 000 лв. Участниците, с които ще се сключи рамковото споразумение представят гаранция в размер на 1000 лева преди неговото сключване, а гаранцията за изпълнение на всеки конкретен договор е в размер не по-малък от 1 % от стойността на всеки конкретен договор без ДДС, съгласно условията на рамковото споразумение. Когато гаранциите са под формата на парична сума, същите се внасят по банкова сметка BG08 REXI 9320 3301 570016, BIC код REXIBGSF, банка "ДЗИ банк" - клон Сливен.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Финансирането се осигурява от собствени бюджетни средства, целеви субсидии за капиталовите разходи от републиканския бюджет, общински заем по Закон за общинския дълг. Плащането за извършените видове СМР се извършва в лева, по банков път, въз основа на констативен акт обр. 19, фактура, приемателен протокол за конкретния обект.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: документ за съдебна регистрация на участника- оригинал или нотариално заверено копие, документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език, а когато е физическо лице - нотариално заверено копие на документ за самоличност; удостоверение за актуално състояние; срок за изпълнение на поръчката, срок за валидност на офертата, декларация по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП, списък с приложените документи, административни сведения, посочени в документацията, документ за закупена документация и внесена гаранция за участие, данни за ползвани подизпълнители, както и видовете СМР, които ще изпълняват те, ако се предвижда тяхно участие, документи, които е дължен да представи подизпълнителя съгласно ЗОП
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: заверен от одитор счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за 2006 година; оборотна ведомост за периода от 01.01.2006 г. до 31.12.2006 г.; копие от застраховка за професионална отговорност; декларация, подписана от участника, за реализирани от последния нетни приходи от СМР за 2006 година
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участниците в процедурата следва да докажат, че притежават реализирани нетни приходи по отчета за приходи и разходи за предходната година /2006 г./ в минимален размер от 1 500 000 лев, както и дълготрайни активи с отчетна стойност не по-малка от 400 000 лева.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: списък на основните договори за строителство, изпълнени от участника през последните три години, придружен с препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти, като тези препоръчки посочват стойността, датата, мястото, предмета на договора за строителство, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, като се посочват телефони за връзки и лица за контакти със съответните възложители; инвентарна книга с всички необходими реквизити съгласно Закона за счетоводството и приложимите счетоводни стандарти за притежаваните дълготрайни активи; договори с контрагенти за наето техническо оборудване, с което участника ще изпълнява конкретните договори за възлагане на обществени порчъки; списък на техническия и изпълнителски персонал с посочване на професионална квалификация и трудов стаж по специалността; декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години; декларация, подписана от участника, че при изпълнение на конкретните договори за възлагане на обществени поръчки не по-малко от 80 % от изпълнителския му персонал ще бъде с постоянен адрес в населено място на територията на Община Сливен; удостоверение за вписване на участника или подизпълнителя в регистъра на лица, извършващи дейности по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръжения с повишена опасност по чл. 36 от Закона за техническите изисквания към продуктите, което е необходимо за изпълнение на съответните видове СМР; удостоверения на изпълнителския персонал на участника или подизпълнителя, че лицата, които ще изпълняват всички видове дейности по уличното осветление отговарят на изискванията на Правилника за безопасност при работи в електрическите уредби на електрическите и топлофикационните централи и по електрическите мрежи
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган
Решение № РД-15-282/12.03.2007 г. на Кмета на Община Сливен за откриване на процедурата и одобряване на документацията
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09/05/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие в процедурата се получава всеки работен ден от 9,00 до 16,00 ч. в Община Сливен Център за информация и услуги срещу представяне на касов ордер за закупена документация.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
09/05/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 10/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място
стая № 20, сградата на Община Сливен
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците или упълномощени от тях лица
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
десетдневен срок от получаване на уведомлението, че съответното действие, бездействие или решение е извършено или изготвено, респ. от узнаването за тях, когато не са уведомени изрично
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ