Версия за печат

01273-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община-район "Средец", ул.Леге № 6, За: Анна Иванова Димитрова, България 1040, София, Тел.: 02 9871007, E-mail: sredetz@bgnet.bg, Факс: 02 9861837

Място/места за контакт: Анна Иванова Димитрова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Преустройство на зъболекарска лаборатория в детска ясла с кухня, находяща се на ул. Хан Крум № 23.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: ул. Хан Крум № 23
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Преустройство на зъболекарска лаборатория в детска ясла с кухня, находяща се на ул. Хан Крум № 23, която включва изпълнение на строителни работи /стенни облицовки, окачен таван, направа на настилки, подмяна на дограма, боядисване/ ел. инсталации и осветление, ВиК, ОВ, ремонт на покрив и преустройство на складова сграда в административна, находяща се в двора.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000 (E007)

Описание:

Строителни и монтажни работи (За детски градини)

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно документацията

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 110000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 120000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.07.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата е 1400 лв.внесена по сметка на Столична община-район "Средец" в "Общинска банка" АД,IBAN -BG 81 SOMB 91303124908801, BIC: SOMB BG SF Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 4% внесена по сметка на Столична община-район "Средец" в "Общинска банка" АД,IBAN -BG 81 SOMB 91303124908801, BIC: SOMB BG SF

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

със финансови средства на общината

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Да

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на кандидатите: Наличие на обстоятелствата по чл. 47 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 50, ал.1, т.т. 1,2,3 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.51, ал.,, т.т. 1,3,4,7,8 и 9 от ЗОП. Непредставяне на препоръки за добро изпълнение/най-малко 3 бр. от последните 2 години/ за подобни обекти, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.по чл. 56 от ЗОП 2. по чл. 50 от ЗОП 3. по чл. 51 ал.1 от ЗОП 4.за невнесена гаранция за участие
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност 2.Годишен финансов отчет или някоя от съставните му части
Минимални изисквания: 1. годишен финансов отчет или някоя от съставните му части.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.списък на договори изпълнени през последните три години, придружен от три препоръки за добро изпълнение на подобни обекти. 2.описание на техническото оборудване. 3.списък на техническите лица, включително на тези отговарящи за контрола на качеството 4.документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника или ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършване на услугата 5.декларация за средния годишен брой на служителитете и на ръководните служители на кандидата или участника за три последователни години 6.декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидата или участника за изпълнение на обществената поръчка
Минимални изисквания: 1.списък на договори изпълнени през последните три години, придружен от три препоръки за добро изпълнение на подобни обекти. 2.описание на техническото оборудване. 3.списък на техническите лица, включително на тези отговарящи за контрола на качеството 4.документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника или ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършване на услугата 5.декларация за средния годишен брой на служителитете и на ръководните служители на кандидата или участника за три последователни години
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18/04/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
250 BGN
Условия и начин на плащане

Да по 250 лв. Документацията за участие се получава всеки работен ден на ул. "Леге" № 6, ет.1-БИАДО, след заплащане и в касата на район "Средец" от 9,30ч да 16 ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.04.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място

гр.София, ул.Леге № 6, заседателна зала, ет. 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управителите на фирми или упълномощени от тях представители с нотариално заверено пълномощно



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Решение/Заповед №........../дд.мм.гг. за откриване на процедурата

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcamin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http: //www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcamin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http: //www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ