Версия за печат

01157-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Земен: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Земен, ул. Христо Ботев" №3, За: Димитър Боянов, България 2440, Земен, Тел.: 07741 2290, E-mail: obshtina_zemen@abv.bg, Факс: 07741 2377

Място/места за контакт: Димитър Боянов

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на сметосъбирачна машина

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Земен
Код NUTS: BG214
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на сметосъбирачна машина комбинирана за контейнери тип „Бобър” - 1 бр. и кофи тип „Карнобатски” – 2бр..

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34144511

Описание:

Сметосъбирачни камиони

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1 брой сметосъбирачна машина

Прогнозна стойност без ДДС
50000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 500/петстотин/лева. Гаранция за изпълнение -2% от стойността на поръчка, платими в брой на касата на Община Земен или по банков път по банкова сметка на Община Земен: банка ДСК - Земен, BIC: STSABGSF ; IBAN BG14STSA 9300000146240.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

По банков път до 10 работни дни от подписване на приемо-предавателен протокол за извършена доставка и срещу издадена оригинална данъчна фактура

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документи за регистрация на кандидата; Удостоверение за актуално състояние ; Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП; Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; Оригинал на документ за внесена гаранция за участие. Оригинал на документ за закупена документация за участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно изисквания на Възложителя - посочени в тръжна документация
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен финансов отчет
Минимални изисквания: Сервизно обслужване
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13/04/2007 00:00 Час: 14:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

платими в брой на касата на Община Земен или по банков път по банкова сметка на Община Земен: банка ДСК - Земен, BIC: STSABGSF ; IBAN BG14STSA 9300000146240.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.04.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16/04/2007 00:00 Час: 11:00
Място

Заседателна зала на Община Земен

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

управители или упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от уведомяването на участниците за съответното решение, а ако не са уведомени - от датата на узнаването или от датата на изтичане на срока за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ