Версия за печат

00087-2007-0025


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Столична община, ул. "Московска" № 33, За: инж.Ваня Зоровска, България 1000, София, Тел.: 02 9861221, E-mail: vzorovska@sofia.bg, Факс: 02 9861221

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Столична община, ул. "Московска" № 33, За: Чавдар Петров, България 1000, София, Тел.: 02 9377444

Място/места за контакт: Дирекция "Общинска информация"

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на нова компютърна и офис техника за Столична община по обособени позиции"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Столична община
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

"Доставка на нова компютърна и офис техника за Столична община по обособени позиции"

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30000000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности за офиса

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

30.07.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в открита процедура - по обособена позиция " Доставка на нови компютърни конфигурации" в размер на 1800лв., - по обособена позиция "Доставка на нови лазерни принтери" в размер на 140 лв., - по обособена позиция " Доставка на нови многофункционални машини" в размер на 100 лв., - по обосочена позиция "Доставка на нови високопроизводителни копирни машини" в размер на 200 лв. - по обособена позиция "Доставка на нови преносими компютри" в размер на 84 лв. - по обособена позиция "Доставка на нови матрични принтери" в размер на 140 лв. представена в една от следните форми: - парични суми, внесени по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или банкови гаранции за срока на валидност на предложението/оригинал/. Гаранции за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора, представени в една от следните форми: - парични суми, внесени по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкови гаранции валидни съгласно проекта за договор; Гаранциите за изпълнение се представят при сключване на договорите.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране от бюджета на Столична община, съгласно проекта за договор, приложен към документацията.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на кандидатите: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1 и 5 и чл.47, ал.2 от ЗОП Непредставяне на документи по чл.50, ал.1, т.1, 2, 3 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.51, ал.1,т. 1,5,6,7 и 8 от ЗОП
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидат за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения съгласно чл.9 от ЗОП Удостоверение за актуално правно състояние/оргинал или нотариално заверено копие/ или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи по чл.50, ал.1,т.т.1,2,3 от ЗОП
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност. Отчет за приходите и разходите и баланс за 2006г. Информация за общия оборот и за оборота на стоките,които са обект на поръчката, за последните три години История
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно изискванията на чл.51, ал.1,т.1, 5, 6, 7 и 8 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години. Описание и/или фотографски снимки на стоките, които ще се доставят. Сертификати издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяваи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти. Документи удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата и/или на лицата които отговарят за доставката. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите за последните три години.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03/05/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 90 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 1 ст.№3, след заплащането й в касата на ул."Париж" № 1 ет.3 ст. №206. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.30 ч. до 12.30 ч. и 14.00 ч. до 15.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.30 ч. до 12.30 ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
03/05/2007 00:00 Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

ул. "Московска" № 33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители при условията на чл. 68, ал.5 от ЗОП


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 8907315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Доставка на нови компютърни конфигурации
1) Кратко описание

Технически изисквания - съгласно документацията

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30231100

Описание:

Компютри

3) Количество или обем

150 бр.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Доставка на нови лазерни принтери
1) Кратко описание

Технически изисквания - съгласно документацията

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30233231

Описание:

Лазерни принтери

3) Количество или обем

40

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Доставка на нови многофункционални машини
1) Кратко описание

Технически изисквания - съгласно документацията

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30100000

Описание:

Машини, оборудване и принадлежности за офиса, с изключение на компютри

3) Количество или обем

15

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Доставка на нови високопроизводителни копирни машини
1) Кратко описание

Технически изисквания - съгласно документацията

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30121100

Описание:

Фотокопирни машини

3) Количество или обем

5

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция №: 5 / Заглавие: Доставка на нови преносими компютри
1) Кратко описание

Технически изисквания - съгласно документацията

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30213200

Описание:

Лаптоп компютри (до 3 кг)

3) Количество или обем

3 бр.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция №: 6 / Заглавие: Доставка на нови матрични принтери
1) Кратко описание

Технически изисквания - съгласно документацията

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30233232

Описание:

Матрични принтери

3) Количество или обем

12 бр.при сключване на договора, а 10 бр. при допълнителна заявка от Възложителя - Дирекция "Приходи и администриране на Местни Данъци и Такси" към СО

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване