Версия за печат

00543-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Сухиндол: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сухиндол, ул. "Росица" №106, За: Пламен Димитров Чернев, България 5240, Сухиндол, Тел.: 06136 2953, E-mail: obsuhindol@abv.bg, Факс: 06136 2926

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Рехабилитация на улица "Цар Асен" гр.Сухиндол и Реконструкция на мост на ул."Г.С.Раковски" гр.Сухиндол

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр.Сухиндол
Код NUTS: BG123
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Преасфалтиране на ул."Цар Асен" и укрепване на дере и възстановяване на мост на ул."Г.С.Раковски" гр.Сухиндол

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата сума и за двата обекта не може да надхвърля 214782 евро без ДДС или както следва за обектите за ул."Цар Асен" 135741 евро без ДДС и ул."Г.С.Раковски" 79041 евро без ДДС

ІІ.2.2) Опции

Извършване на допълнителни видове СМР, които не са включени в проекта, но са необходими за изпълнението

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

20.09.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие за ул."Цар Асен"-2 600лв.;ул."Г.С.Раковски" - 1 500лв.; Гаранция за изпълнение - 5% от стойността на договора внесени в касата на общината или по банкова сметка IBAN: BG52 CECB 9790 3359 4729 00 BIC: CECBBGSF при ЦКБ АД клон В.Търново или оригинална банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Средствата за изпълнението на поръчката ще се предоставят след одобрено финансиране от програма ФАР и Наръчник за административно и финансово управление на проект BG 2005/017-684.01

ІІІ.1.4) Други особени условия

Съгласно изискванията на Изпълнителна агенция ФАР всички материали, които се използват в СМР трябва да бъдат със сертификат за произход Европейски съюз.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, ал.5 и чл.56 от ЗОП, не отговаря на изискванията и не е представил някой от изискуемите документи съгласно документацията за участие и изискванията на чл.13 и чл.21 от НВМОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от годишния баланс и ОПР за 2006г.; Копие от задължителна застраховка за професионална отговорност
Минимални изисквания: Годишната оперативна печалба на участникът за последните три године да бъде положителна
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за строителство за последните 3 години.Списък на техническите лица по длъжности, заети със строителната дейност, описание на техническото оборудване собствено или наето (договор); документи удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата, ръководните му служители и на лицата които отговарят за изпълнението на поръчката
Минимални изисквания: Да е изпълнил поне три подобни обекта за последните 3 годиним;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17/04/2007 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
200 BGN
Условия и начин на плащане

гр.Сухиндол, ул."Росица" №106, всеки работен ден от 08.00 до 12.00 и 13.00 до 17.00 часа от Пламен Димитров Чернев и внесена сума в касата на общината

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.04.2007 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18/04/2007 00:00 Час: 14:00
Място

гр.Сухиндол, ул."Росица" №106, ІІ етаж заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители от Изпълнителна агенция ФАР и Министерсво на държавната политика при бедствия и аварии, участници или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Програма ФАР

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Рехабилитация на ул."Цар Асен" гр.Сухиндол
1) Кратко описание

Възстановяване на пътна настилка, тротоари и бордюри по ул."Цар Асен" гр.Сухиндол

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233252

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици

3) Количество или обем

до 135 741 евро без ДДС

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 20.09.2007 г. 

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Реконструкция на мост на ул."Г.С.Раковски" гр.Сухиндол
1) Кратко описание

Възстановяване стена на река и находящ се на нея мост

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45246100, 45221119

Описание:

Строителни и монтажни работи на стени на реки
Възстановяване на мостове

3) Количество или обем

до 79 041 евро без ДДС

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 30.08.2007 г.