I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Община Мездра, ул."Хр.Ботев" №27, За: инж.Николинка Кътовска, РБългария 3100, Мездра, Тел.: 0910 92677, E-mail: mezdra@mail.bg, Факс: 0910 92523
Място/места за контакт: гр.Мездра, ул."Хр.Ботев" №27
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www mezdra.bg.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Реконструкция на улици в град Мездра
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
гр.Мездра
Код NUTS:
BG113
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Подмяна на настилката на четири улици в град Мездра , посочени в тръжната документация
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45233252
Описание:
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Подмяна на настилката на 4 броя улици
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - 3500 лв.
Гаранция за изпълнение - 4% от стойността на поръчката.
При избрана форма - парична сума,същите се внасят в касата на Община Мездра, стая 212 или по банков път
IBAN BG82STSA93003325414500
BIC STSABGSF банка "ДСК" ЕАД клон Мездра
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Съгласно документацията за участие и предложения проект на договор
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Съгласно документацията за участие.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: От участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се отстранява участник, който:1.Не отговаря на изискванията на чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; 2.Е представил оферта, която е непълна или е в несъответствие с обявените условия и изисквания на Възложителя; 3.През последните три години е изпълнил обем СМР на обекти сходни с предмета на поръчката по-малко от 500 000 лв. /петстотин хиляди лв./
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от застраховка за професионална отговорност; банкова атестация от обслужващата банка,удостоверяваща,че кандидатът е коректен клиент; годишни финансови отчети за последните три години;информация за изпълнените от кандидата обекти за последните три години / обектите да са свързани с хпредмета на поръчката
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на най-важното оборудване /собствено или наето/ за изпълнение на поръчката, придружено с доказателствени документи;списък на договорите за строителство за последните пет години,придружен с препоръки за добро изпълнение за най-важните обекти, свързани с предмета на поръчката;списък на техническите лица,отговарящи за изпълнението на поръчката; документи удостоверяващи образователната и професионална квалификация;декларация за средния годишен брой на работниците и служителите за последните три години.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16/04/2007 00:00 Час: 15:00
Условия и начин на плащане
Плащането на документацията за участие се извършва на касата на Община Мездра в Центъра за информация и услуги на гражданите.Срещу квитанция за плащането тръжната документация се получава в стая 103 на Община Мездра.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.04.2007 г. Час: 15:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 17/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място
Заседателна зала на Община Мездра
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.3)
Допълнителна информация
Процедурата е открита с Решение №216 от 07.03.2007 г. на Кмета на Община Мездра
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Община Мездра, ул."Хр.Ботев" №27, РБългария 3100, Мездра, Тел.: 0910 92677, E-mail: mezdra@mail.bg, Факс: 0910 92523
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление