РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на медикаменти и медицински консумативи.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
Всклада за медикаменти в ЦСМП-Плевен,бул.Г.Кочев №8
Код NUTS:
BG121
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на медикаменти и медицински консумативи за нуждите на спешните екипи на ЦДМП-Плевен.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
24000000
Описание:
Химически вещества, химически продукти и синтетични влакна
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Медикаменти в ампулни форми около 44000 броя,абокати- около 2400 бр.,бинт около -1800 бр.,еднократни катетри-около 400 бр.,ленти за ЕКГ апарати-около 270 бр.,лигнин-около 60 кг.,марля-около 3600 м.,памук-около 360 бр.,риванол 1% около-90 бр.,ръкавици хирургични-около 12000 бр.,санпласт-около 360 бр.,спринцовки-около 33900 бр.,инжекционни игли-около 36000 бр.,системи за инфузия-около 1800 бр.,интубационни тръби-около 20,йодасепт -около 360 бр.,системи към 50 мл.спринцовки- около 250 бр,перхидрол 30%-около85 бр.,етилов спирт 90%-около 1 лт.етилов спирт 70%-около 120 бр.
Прогнозна стойност без ДДС
60000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие в процедурата е 500 лв. ,гаранция за изпълнение в размер на 1000 лв.,внесени в касата на ЦСМП-Плевен,бул.Г.Кочев №8 всеки работен ден от 08.00 ч.до 16.00 ч.или внесени по банков път - BG92UBBS80023106155009 , BIC кода на банката е: UBBS BGSF ОББ - АД гр.плевен.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Финансирането се извършва от Министерство на здравеопазването.Плащането на доставените количества се извършва по банков път, след представяне на данъчна фактура .
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Документ за съдебна регистрация и удостоверение за актуално състояние , издадено след 01.03.2007 г.,а когато е физическо лице -копие отдокумент за самоличност.
2.Годишен финансов отчет за 2005 г. -заверено копие.
3.Списък на основните договори със същия предмет на дейност, изпълнене през последните три години със стойности над 50000 лв.,датите и получателите,придружен с препоръки за добро изпълнение за тези договори със изходящ № и дата.
4.Декларации за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.2 ,т.3 и ал.5 от ЗОП.
5.Декларация за подизпълнителите ,които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие ,ако участникът предвижда подизпълнители.
6.Декларация за срока на изпълнение на поръчката.
7.Декларация за срок на валидност на офертата.
8.Декларация за запознаване с документацията.
9.Пледлагана цена.
10.Документ за внесена гаранция за участие.
11.Документ за закупена документация.
12.Административни сведения заучастника.
13.Проект на договор подписан и подпечатан от участника.
14.Списък на документите съдържащи се в офертата подписан от участника.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен финансов отчет за 2005 г.-заверено копие.
Минимални изисквания: Годишен финансов отчет за 2005 г. -заверено копие.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за доставка на медикаменти и медицински консумати през поледните три години със стойност над 50000 лв.,датите и получателите придружен с препоръки за добро изпълнение за тези договори със изх.№ и дата .
Минимални изисквания: 1.Списък на основните договори за доставка на медикаменти и медицински консумативи през последните три тодини със стойност над 50000 лв.,датите и получателите ,придружен с препоръки за добро изпълнение за тези доставки със изх.№ и дата.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18/04/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
В касата на ЦСМП-Плевен ,бу Г.Кочев №8, всеки работен ден от 08:00 ч. до 16:00 ч.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.04.2007 г. Час: 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 19/04/2007 00:00 Час: 12:00
Място
гр.Плевен,бул."Г.Кочев"№8, ет.1,ст.201
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители. Представя се оригинал изрично пълномощно с нотариална заверка.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия по защита на конкуренцията., бул. "Витоша"18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120,ал.2 от ЗОП.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление