Версия за печат

00268-2007-0002


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет, ул."Монтевидео" № 21А, За: Лидия Шипочка; Нарцис Димитров, Република България 1618, София, Тел.: 02 8181216; 02 8181211, E-mail: kito@spnet.net, Факс: 02 9559476

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www aref.government.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Предоставяне статут на бежанец и хуманитарен статут

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Държавната агенция за бежанците при МС

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: ДАБ при МС
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на канцеларски материали

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30100000

Описание:

Машини, оборудване и принадлежности за офиса, с изключение на компютри

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Около 40 000 лева

Прогнозна стойност без ДДС
40000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие и гаранция за изпълнение се предоставят под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по банкова сметка на Държавната агенция за бежанците № BG37BNBG96613300158501. Размерът на гаранцията за участие е 350 (триста и петдесет) лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Начин на финансиране - средства от Републиканския бюджет; Плащане - по банков път с платежно нареждане в български лева.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискванията към кандидатите и документите, които се предоставят за оценяване, са подробно описани в документацията. Наличието на обстоятелствата по чл.21, ал.1 и ал.2 от НВМОП са основания за отстраняване на кандидата за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от годишния баланс и отчет за приходите и разходите за предходната финансова година.
Минимални изисквания: не
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставка през последните три години (включително стойностите, датите и получателите).
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Решение №76 от 09.03.2007г.

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16/04/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Двадесет лева, внесени в касата на ДАБ при МС, невъзстановими след приключване на процедурата, освен в случаите по чл.24, ал.4 от НВМОП.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.04.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17/04/2007 00:00 Час: 11:00
Място

В сградата на ДАБ при МС - гр.София, ул."Монтевидео" №21А

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници в процедурата или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, София, Република България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

10 -дневен срок от уведомяването, ако не е уведомен от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ