Версия за печат

00640-2007-0007


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

СУ "Св.Кл.Охридски", бул. "Цар Освободител" № 15, За: Соня Илиева, България 1504, София, Тел.: 02 8464210, E-mail: isdic@admin.uni-sofia.bg, Факс: 02 9460255

Място/места за контакт: Соня Илиева

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

СУ "Св.Кл.Охридски", бул. "Цар Освободител" №15, За: Деловодство-стая 115, България 1504, София, Тел.: 02 8464210, E-mail: isdic@admin.uni-sofia.bg, Факс: 02 9460255

Място/места за контакт: Деловодство-стая 115

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на компютърно оборудване, периферни устройства, резервни части и офис техника за нуждите на СУ "Св.Кл.Охридски".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: София
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Сключване на рамково споразумение

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко изпълнители

Брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Максимален брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Срок на действие в години

2

Обща прогнозна стойност на покупките за целия срок на действие на рамковото споразумение
1600000 BGN
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на компютърно оборудване, периферни устройства, резервни части и офис техника за нуждите на СУ "Св.Кл.Охридски" по осем обособени позиции: настолни компютри; сървъри; преносими компютри; монитори; скенери и принтери; други периферни и комуникационни устройства, резервни части и аксесоари; мултимедийно оборудване; копирна техника.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30231100 (E015)

Описание:

Компютри (Доставка)

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Поръчката се състои от осем обособени позиции.

Прогнозна стойност без ДДС
1600000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е парична сума в размер на 1000 лв., платима по банкова сметка на СУ "Св.Кл.Охридски" в БНБ -централно управление, б.код: BNBGBGSD, сметка BG43 BNBG 9661 3300 1743 01 или в брой в касата на кабинет 114 на Ректората. Гаранцията за изпълнение на договора е парична сума в размер на 3000 лв., платима по банкова сметка на СУ "Св.Кл.Охридски" в БНБ-централно управление, б.код BNBGBGSD, BG 43 BNBG 9661 3300 1743 01, или в брой в касата на кабинет 114 на Ректората.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането става по банкова сметка на Изпълнителя, след представяне на приемо-предавателен протокол, двустранно подписан и разплащателен документ 15 дни след доставката.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Рамковото споразумение може да бъде развалено при злоупотреба с права: За изпълнителя, когато са налице констатирани повече от три случая на нарушаване на клаузите на гаранционното поддържане, или при констатиране на повече от три случая на доставка на компоненти с по-ниски характеристики от оферираните, което се доказва с хардуерни тестове; За възложителя когато е налице грубо нарушаване на задълженията му по настоящото рамково споразумение и на договорите, сключени на негово основание.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всеки кандидат трябва да представи оферта съгласно условията и изискванията на документацията. Кандидатът е задължен да представи декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, ал. 2, ал. 5 от ЗОП (включително и за лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП); за участието на подизпълнител и неговия дял, както и документ за съдебна регистрация; удостоверение за актуално състояние; регистрация по ЗДДС; регистрация по Булстат. Кандидат, който не отговаря на изискванията на Възложителя, съгласно изготвената документация се отстранява от участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Годишен счетоводен баланс за предходната година; 2.Отчет за приходите и разходите; 3.Справка за общия оборот и за оборота с предмет на настоящата поръчка за последните три години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Годишен счетоводен баланс за предходната година; 2.Отчет за приходите и разходите; 3.Справка за общия оборот и за оборота с предмет на настоящата поръчка за последните три години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Декларация, съдържаща списък на основните договори, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите; 2.Препоръки за добро изпълнение и референции от постоянни клиенти за срок не по-дълъг от 2 г. от датата на представянето на офертата; 3.Кандидатите да представят сертификат за качество по ISO 9001:2000 по предмета на поръчката; 4.Сертификат за квалификация, удостоверяващ сервизните права на участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Декларация, съдържаща списък на основните договори, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите; 2.Препоръки за добро изпълнение и референции от постоянни клиенти за срок не по-дълъг от 2 г. от датата на представянето на офертата; 3.Кандидатите да представят сертификат за качество по ISO 9001:2000 по предмета на поръчката; 4.Сертификат за квалификация, удостоверяващ сервизните права на участника.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2007/S 43 - 052488 от 02.03.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03/05/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 300 BGN
Условия и начин на плащане

Плащането става в брой в касата на Ректората в кабинет 114.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
03/05/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07/05/2007 00:00 Час: 11:00
Място

София

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Законово представляващите участниците лица, или изрично упълномощени.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9819639, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9819639, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: настолни компютри
1) Кратко описание

Настолни компютри

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30231100 (E015)

Описание:

Компютри (Доставка)

3) Количество или обем

Настолни компютри

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Минимален изискван от Възложителя гаранционен срок 3 г.


Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Сървъри
1) Кратко описание

Сървъри

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30260000 (E015)

Описание:

Сървъри (Доставка)

3) Количество или обем

Сървъри

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Минимален изискван от Възложителя гаранционен срок 3 г.


Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Преносими компютри
1) Кратко описание

Преносими компютри

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30213300 (E015)

Описание:

Преносими компютри (от 3 до 5 кг) (Доставка)

3) Количество или обем

Преносими компютри

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Минимален изискван от Възложителя гаранционен срок 2 г.


Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Монитори
1) Кратко описание

Монитори

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30231250 (E015)

Описание:

Монитори (Доставка)

3) Количество или обем

Монитори

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Минимален изискван от Възложителя гаранционен срок 3 г.


Обособена позиция №: 5 / Заглавие: Скенери и принтери
1) Кратко описание

Скенери и принтери

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30231000 (E015)

Описание:

Компютри и принтери (Доставка)

3) Количество или обем

Скенери и принтери

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Минимален изискван от Възложителя гаранционен срок 1 г.


Обособена позиция №: 6 / Заглавие: Други периферни и комуникационни устройства, резервни части и аксесоари
1) Кратко описание

Други периферни и комуникационни устройства, резервни части и аксесоари

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30231100 (E015)

Описание:

Компютри (Доставка)

3) Количество или обем

Други периферни и комуникационни устройства, резервни части и аксесоари

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Минимален изискван от Възложителя гаранционен срок 1 г.


Обособена позиция №: 7 / Заглавие: Мултимедийно оборудване
1) Кратко описание

Мултимедийно оборудване

2) Общ терминологичен речник (CPV)

32322000 (E015)

Описание:

Мултимедийно оборудване (Доставка)

3) Количество или обем

Мултимедийно оборудване

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Минимален изискван от Възложителя гаранционен срок 3 г.


Обособена позиция №: 8 / Заглавие: Копирна техника
1) Кратко описание

Копирна техника

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30231100 (E015)

Описание:

Компютри (Доставка)

3) Количество или обем

Копирна техника

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Минимален изискван от Възложителя гаранционен срок 3 г.