Версия за печат

00520-2007-0002


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Лесотехнически университет, бул. "Климент Охридски" № 10, За: инж. Никола Чавков; Силвия Ноева, България 1756, София, Тел.: 02 9625791; 02 8680254; 02 8627890; 02 91907258, E-mail: ilia_benchev@abv.bg, Факс: 02 8622830

Място/места за контакт: инж. Илия Бенчев; инж. Лидия Живкова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Текуща и аварийна поддръжка на студентски общкежития бл.№№ 21 "А", 21"Б", 60 "А" и студентски стол на ЛТУ.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1

Място на изпълнение: Студентски общежития №№ 21 "А",21 "Б", 60 "А" и студентски стол на ЛТУ
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Текуща и аварийна поддръжка на студентски общежития бл. №№ 21 "А", 21"Б", 60 "А" и студентски стол на ЛТУ - Общостроителни работи; В и К и ОВ инсталации; ремонт дограма и стъклопоставяне; Електроинсталации; Асансьорни уредми.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50700000, 45000000, 50710000, 45421000, 45441000, 50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на инсталации на сгради
Строителни и монтажни работи
Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради
Монтажни работи на дограма
Работи по стъклопоставяне
Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поддръжката и ремонтите се извършват по подадени заявки от възложителя, в зависимост от необходимостта и наличните средства.

Прогнозна стойност без ДДС
90000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - 150 лв. представена в една от следните форми: Парична (внесена в БНБ - ЦУ, IBAN № BG 64 BNBG 9661 3300 1035 01, BIC код BNBGBGSD) или банкова гаранция за срока на валидност на офертите. Гаранция за изпълнение на договора - 1 % от стойността на поръчката, предоставена преди сключването на договора в една от следните форми: Парична (внесена в БНБ - ЦУ, IBAN № BG 64 BNBG 9661 3300 1035 01, BIC код BNBGBGSD) или банкова гаранция за срока на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащанията се извършват ежемесечно по банков път, на база съставени приемо-предавателни протоколи за извършената работа и издадени фактури.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Съдебна регистрация 2. Данъчна регистрация 3. ДДС регистрация 4. БУЛСТАТ 5. Удостоверение за актуално правно състояние 6. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47 ал. 1 и ал. 5 от ЗОП 7. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47 ал.2 от ЗОП 8. Документ за внесена гаранция за участие 9. Ако участникът е чужденец - документ за регистрация съобразно националното му законодателство
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл.50 ал.1 т. 2 и 3 от ЗОП
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл. 51 ал.1 т. 1; 3; 4; 6; 8 от ЗОП
Минимални изисквания:
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

За извършването на отделнтите услуги изпълнителите трябва да притежават съответната професионална квалификация.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16/04/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава всеки работен ден след заплащане на сумата от 50 лв.в касата на ЛТУ.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.04.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място

гр. София, бул. "Климент Охридски" № 10, Централна сграда на ЛТУ, Зала № 4

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при отварянето на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 ал. 2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Общостроителни работи
1) Кратко описание

Строително-ремонтни работи в учебни сгради, студентски общежития в бл. 21 "А", бл. 21 "Б", бл. 60 "А" и студентскеи стол на ЛТУ съгласно техническото задание.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Количеството и обема на общостроителните работи е съобразно необходимостта и наличните средства - около 20 000 лв.

Прогнозна стойност без ДДС
20000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Наименование: В и К и ОВ инсталации
1) Кратко описание

Ремонтни работи свързани с поддръжката на водопроводни, канализационни, отоплителни и вентилационни инсталации описани в техническото задание.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50700000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на инсталации на сгради

3) Количество или обем

Количеството и обема на работите по поддръжка и ремонт на В и К и ОВ инсталациите е съобразно необходимостта и наличните средства - около 20 000 лв.

Прогнозна стойност без ДДС
20000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 3 / Наименование: Ремонт и поддръжка на електрически инсталации и съоръжения
1) Кратко описание

Ремонтни работи свързани с поддръжката на електрическите инсталации и съоръжения описани в техническото задание.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради

3) Количество или обем

Количеството и обема на работите по поддръжка и ремонт на електрически инсталации и съоръжения е съобразно необходимостта и наличните средства - около 15 000 лв.

Прогнозна стойност без ДДС
15000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 4 / Наименование: Направа и ремонт на дограма и стъклопоставяне
1) Кратко описание

Ремонтните работи свързани с поддръжката на дограма и стъклопоставяне в учебни сгради, студентски общежития в бл. 21 "А", бл. 21 "Б", бл. 60 "А" и студентски стол на ЛТУ са описани в техническото задание на документацията.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45421000, 45441000

Описание:

Монтажни работи на дограма
Работи по стъклопоставяне

3) Количество или обем

Количеството и обема на работите по поддръжката и ремонта на дограма и стъклопоставяне е съобразно необходимостта и наличните средства - около 20 000 лв.

Прогнозна стойност без ДДС
20000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 5 / Наименование: Ремонт на асансьорни уредби
1) Кратко описание

Обект на поръчката са 6 бр. асансьори в бл.21 "А", 21 "Б" и 60 "А" на ССО към ЛТУ в Студентски град.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

3) Количество или обем

Количеството и обема на работите по поддръжката и ремонта на асансьорите е в зависимост от необходимостта и наличните средства - около 15 000

Прогнозна стойност без ДДС
15000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12