Версия за печат

00369-2007-0004


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Луковит: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Луковит, ул."Възраждане" № 73, За: инж.Даниела Тодорова, РБългария 5770, Луковит, Тел.: 0697 2464, E-mail: Lukovit_ob@yahoo.com, Факс: 0697 2014

Място/места за контакт: Община Луковит

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.Lukovit.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Реконструкция вътрешна водопроводна мрежа с.Дерманци-водопровод по ул."В.Левски" от о.к. 11 до о.к. 302

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: ул."В.Левски"-с.Дерманци
Код NUTS: BG122
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Подмяна на стар етернитов водопровод по ул."В.Левски" в с.Дерманци с полиетиленови тръби-висока плътност

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45200000, 45230000, 45232000, 45232151

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти
Спомагателни съоръжения към преносните и разпределителните тръбопроводи
Обновяване на водопроводи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвижда се реконструкция на водопровод по ул."В.Левски" в с.Дерманци чрез подмяна на стар етернитов водопровод с полагане на полиетиленови тръби висока плътност ф110мм-2100л.м.;ф90мм-106 л.м.;направа изкоп 5 339 куб.м. и други видове работи съгласно изготвена количествена сметка

Прогнозна стойност без ДДС
250000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие – 3 000.00 лв. / Три хиляди лева/ внесена по банков път по IBAN : BG10 TTBB 9400 3318 0085 90, BIC : TTBBBGB22, ПРИ СЖ Експресбанк- Клон Луковит ;Гаранция за изпълнение на договора - сума в размер на 3% от стойността на поръчката ,платими по банков път по същата сметка преди сключването на договора

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплащането на извършените СМР ще се извършва сред представяне на протокол обр.19 и приемане на извършените работи от инвеститорския контрол на обекта./Подробности- в проекто договора/

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Кандидатите са длъжни да бъдат регистрирани по Търговския закон с предмет на дейност- строителство

ІІІ.1.4) Други особени условия

Копие от съдебното решение за регистрация на кандидата по ТЗ, с предмет на дейност съгласно предмета на поръчката

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки кандидат ,който отговаря на предварително обявените условия.Не може да участва кандидат , който не отговаря на изискванията на чл. 47,ал.1 от ЗОП ;чл. 47,ал.2 от ЗОП и чл. 47,ал.5 от ЗОП.При подаване на офертите кандидатите представят декларации за наличие или липса на обстоятелства по цитираните членове от ЗОП , а при подписване на договора кандидатът определен за изпълнител е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване на обстоятелствата.Когато кандидатът предвижда участие на подизпълнители при изпълнение на поръчката , те също трябва да отговарят на изискванията на чл. 47 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за актуално състояние с дата на издаване не по- рано от шест месеца преди датата на отваряне и разглеждане на предложенията ; Копие от годишния баланс на фирмата за предходната година, заверен от Национален Статистически институт или Данъчна служба; Копие от отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната година, заверен от Национален Статистически институт или Данъчна служба ; Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП ; Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП; Копие от съдебното решение за регистрация на кандидата по ТЗ, с предмет на дейност съгласно предмета на поръчката; Заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация ;Заверено копие от документа за регистрация по БУЛСТАТ .Копията от документите трябва да бъдат заверени от законния представител на кандидата с гриф”Вярно с оригинала”, подпис и печат.
Минимални изисквания: Удостоверение за актуално състояние с дата на издаване не по- рано от шест месеца преди датата на отваряне и разглеждане на предложенията; Копие от годишния баланс на фирмата за предходната година, заверен от Национален Статистически институт или Данъчна служба; Копие от отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната година, заверен от Национален Статистически институт или Данъчна служба ; Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП ; Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП; Копие от съдебното решение за регистрация на кандидата по ТЗ, с предмет на дейност съгласно предмета на поръчката; Заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация ;Заверено копие от документа за регистрация по БУЛСТАТ .Копията от документите трябва да бъдат заверени от законния представител на кандидата с гриф”Вярно с оригинала”, подпис и печат.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на договорите за строителство изпълнени през последните 3 години с обем подобен на този предмет на поръчката придружен с препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти като бъдат посочени стойността , датата и мястото на строителството , както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания;Документи удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители;Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години;Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка;данни за собствени или наети технически лица , които участникът ще използва за извършване на строителството;Заверено копие от застраховка “Професионална отговорност”с вписана застрахователна сума за трета категория строежи.Копията от документите трябва да бъдат заверени от законния представител на кандидата с гриф”Вярно с оригинала”, подпис и печат.
Минимални изисквания: Списък на договорите за строителство изпълнени през последните 3 години с обем подобен на този предмет на поръчката придружен с препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти като бъдат посочени стойността , датата и мястото на строителството , както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания;Документи удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители;Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години;Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка;данни за собствени или наети технически лица , които участникът ще използва за извършване на строителството;Заверено копие от застраховка “Професионална отговорност”с вписана застрахователна сума за трета категория строежи.Копията от документите трябва да бъдат заверени от законния представител на кандидата с гриф”Вярно с оригинала”, подпис и печат.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: най-ниска предложена цена; тежест: 60
Показател: срок за изпълнение на поръчката; тежест: 20
Показател: аванс за изпълнение на поръчката; тежест: 10
Показател: гаранционен срок за извършените работи; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13/04/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
80 BGN
Условия и начин на плащане

парична сума заплатена в деловодството на Общината ет.1,стая № 11 ,ул."Възраждане" № 73 в гр.Луковит и получаване на документацията в стая № 24,ет.3.При поискване от заинтересувано лице Възложителят изпраща документацията по пощата с наложен платеж за сметка на фирмата,след представяне на документ за заплатена сума за документацията

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.04.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16/04/2007 00:00 Час: 15:00
Място

гр.Луковит , ул."Възраждане" № 73,3 ет.,стая № 24

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

съгласно чл. 38 , ал.4 от НВМОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ