РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Усъвършенствуване на системата за организирано събиране и транспортиране на битови отпадаци в Община Борован.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
Община Борован
Код NUTS:
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Закупуване на сметосъбирателни кофи тип "Бобър"и сметосъбирателен автомобил за извозване на отпадаци.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
29000000
Описание:
Машини, оборудване, уреди, апаратура и свързани с тях изделия
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Един брой сметосъбирателен автомобил и сто и шестдесет и осем сметосъбирателни кофи тип "Бобър"
Прогнозна стойност без ДДС
128000 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Депозит 5% от стойността на поръчката.Гаранция заучастие в процедурата в размер на 3 000 лева
по сметка но Община Борован BG56STSA93003190047200 BIC - STSABGSF, Банка ДСК
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Финансирането е от МОСВ и безлихвен заем на Община Борован.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Копие от документ за регистрация на участника. 2.Копие от удостоверение за актуалносъстояние със срок на валидност три месеца от дата на издаване. 3. Копие от карта БУЛСТАТ. 4. Копие от удостоверение за даначна регистрация и регистрация по ДДС
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Посочените в тръжната документация
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Посочените в тръжната документация
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Декларация, съдържаща списък на основните договори през последните 5 години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Декларация, съдържаща списък на основните договори през последните 5 години.
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
08/05/2007 00:00 Час: 13:00
Условия и начин на плащане
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
08/05/2007 00:00 Час: 14:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 08/05/2007 00:00 Час: 15:00
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, РБ 1000, София, Тел.: 02 9884070
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, РБ 1000, София, Тел.: 02 9884070
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Усъвършенствуване на системата за организирано събиране и транспортиране на битови отпадаци в Община Борован
1)
Кратко описание
Закупуване на контейнери тип "Бобър"за сметосъбиране 168 броя
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
29000000
Описание:
Машини, оборудване, уреди, апаратура и свързани с тях изделия
Прогнозна стойност без ДДС
63436 BGN
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни: 60
Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Усъвършенствуване на системата за организирано събиране и транспортиране на битови отпадаци в Община Борован
1)
Кратко описание
Закупуване на сметосъбирателна машина за кофи тип "Бобър" 1 брой
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
34000000
Описание:
Моторни превозни средства, ремаркета и резервни части за превозни средства
Прогнозна стойност без ДДС
64000 BGN
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни: 60