Версия за печат

01388-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Белица: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СООУ "Никола Вапцаров", ул. "Димо Хаджидимов" №17, За: Елена Андреева, България 2780, Белица, Тел.: 07444 2279, E-mail: soounv@abv.bg

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: СООУ "Никола Вапцаров"

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хранителни стоки на СООУ "Никола Вапцаров", гр.Белица

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: общ.Белица
Код NUTS: BG213
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на хранителни стоки на СООУ "Никола Вапцаров", гр.Белица

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти и напитки

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на хранителни стоки на СООУ "Никола Вапцаров", гр.Белица

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 90000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 99000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

900.00 лв. гаранция за участие, по банков път, внесени по сметка на възложителя - IBAN BG50BNBG96613000149101, BIC-BNBGBGSD при Банка "БНБ". Гаранция за изпълнение на договора - 5 % от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащанията се извършват по банков път по сметка, посочена от изпълнителя.Доставката се плаща поетапно срещу представяне на фактура и сертификат за качество.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изисквания:Съгласно чл.13 от НВМОП, както и документи по чл.50 и чл.51 от ЗОП, описани подробно в документацията за участие в открития конкурс.Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл.50.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.51 от ЗОП; 2. Кандидатите да притежават бензиностанция на територията на община Белица.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Решение №1/06.03.2007 год.

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12/04/2007 00:00 Час: 10:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава в кабинета на помощник Директора на СООУ"Никола Вапцаров",гр.Белица,ул.Димо Хаджидимов"№17. Начин на плащане на тръжната документация - в брой,в счетоводството на СООУ"Никола Вапцаров", гр.Белица.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.04.2007 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в месеци

36

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12/04/2007 00:00 Час: 14:00
Място

кабинета на помощник Директора на СООУ"Никола Вапцаров", ул."Димо Хаджидимов"№17

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията, съгласно чл.38, ал.2 и ал.3 от НВМОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дневен срок от обявяване на решението за класиране на участниците и определяне на участника, определен за изпълнител по реда на ЗОП, пред комисията за защита на конкуренцията.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ