Версия за печат

00370-2007-0001


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Първа многопрофилна болница за активно лечение - София" АД, бул. "Патриарх Евтимий" № 37, За: Весела Ташева - зам. директор по икономическата дейност; Ирена Велева - Управител болнична аптека, Република България 1142, София, Тел.: 02 9875424; 02 9811604, E-mail: pmbal_boss@del.bg, Факс: 02 9875424; 02 9811604

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Открита процедура за възлагане на обществена поръчка за доставка на лекарства, медицински консумативи, шевен хирургичен материал, превързочни материали и адаптирани млека за кърмачета

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: София, бул. "Патриарх Евтимий" № 37, "Първа МБАЛ - София" АД
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на: лекарствени продукти - 856 генерични наименования, медицински консумативи (общи, анестезиологични и офталмологични) - 117 вида, шевен хирургичен материал - 44 вида; превързочни материали - - 15 вида, адаптирани млека за кърмачета - 3 вида, всички подробно описани по вид в приложения към документацията за участие в процедурата.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

25122320, 33140000, 33141126, 33141110, 15884000

Описание:

Фармацевтични продукти
Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи
Стерилни конци
Превръзки
Хомогенизирани детски храни

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

ДА


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

117 вида, шевен хирургичен материал - 44 вида; превързочни материали - 15 вида, адаптирани млека за кърмачета - 3 вида, с количества, указани в приложения към документацията за участие в процедурата.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата: Позиция № 1 (Раздел І.) - 1700 лева, позиция № 2 (Раздел ІІ.) - 800 лева, позиция № 3 (Раздел ІІІ.) - 400 лева, позиция № 4 (Раздел ІV.) - 200 лева и позиция № 5 (Раздел V.) - 100 лева. Общ размер на гаранцията за участие за всички позиции: 3 200 лева. Гаранция за изпълнение : 2% от предполагаемата стойност на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране: от приходи от медицинска дейност или други приходи. Плащане: банков превод по сметка на съответните изпълнители в срока, указан в договора за възлагане, сключен с всеки от тях.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът, избран за изпълнител по договор за обществена поръчка е обединение от физически и/или юридически лица, той трябва да се регистрира като юридическо лице по смисъла на Търговския закон в срока по чл. 41, ал. 3 ЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Варианти се допускат само в офертите за позиция № 1.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. нотариално заверени копия от: документ за съдебна регистрация на участника, удостоверение за актуално състояние от съда по регистрация, Булстат и данъчна регистрация (ако има такава), а когато е физическо лице - документ за самоличност; 2. документ за гаранция за участие; 3. доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 ЗОП: годишен финансов отчет за 2006 г. 4. доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 ЗОП: Декларация по чл. 51, ал. 1, т. 1 ЗОП, Описание по чл. 51, ал. 1, т. 3 ЗОП на складова база и транспортни средства за изпълнение на поръчката, Сертификат за наличналична система за управление на качеството (СУК) по EN ISO 9001:2000 на участника, а при възможност и на производителя, JMP сертификат за всеки отделен лекарствен продукт; Разрешение за търговия на едро (нотариално заверено копие): за участник, който оферира лекарствени продукти – Разрешение за търговия на едро по чл. 55 от ЗЛАХМ, за участник, който наркотични вещества или прекурсори – Лицензия по чл. 32 от ЗКНВП, за участник, който оферира само медицински консумативи - частично разрешения за търговия на едро с медицински изделия по ЗЛАХМ . 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 ЗОП; 6. Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители (декларацията меже да бъде в офертата или на отделна бланка); 7. Декларация, че предложените цени не са по-високи от обявените от Министерството на здравеопазването регистрирани пределни цени (отнася се само за участниците, офериращи лекарствени продукти). 8. Предлагана цена на хартиен и на магнитен носител (по образец). 9. Копие от фактура за закупена документация за участие; 10. Пълномощни, оторизационни писма или др. документи (в оригинал или нотариално заверени копия), удостоверяващи, че участникът е упълномощен от фирмата производител или неин официален представител за РБългария със специални или изключителни права за продажба на съответния продукт в „Първа МБАЛ – София” АД за 2007 - 2008 година; 11. Оферта и Опис (списък) на документите, съдържащи се в офертата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: годишен финансов отчет за 2006 г.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: съвпадат с посочените в съседното поле
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Декларация по чл. 51, ал. 1, т. 1 ЗОП, Описание по чл. 51, ал. 1, т. 3 ЗОП на складова база и транспортни средства за изпълнение на поръчката, Сертификат за наличналична система за управление на качеството (СУК) по EN ISO 9001:2000 на участника, а при възможност и на производителя, JMP сертификат за всеки отделен лекарствен продукт; Разрешение за търговия на едро (нотариално заверено копие): за участник, който оферира лекарствени продукти – Разрешение за търговия на едро по чл. 55 от ЗЛАХМ, за участник, който наркотични вещества или прекурсори – Лицензия по чл. 32 от ЗКНВП, за участник, който оферира само медицински консумативи - частично разрешения за търговия на едро с медицински изделия по ЗЛАХМ .
Изисквано/и минимално/и ниво/а: съвпадат с посочените в съседното поле
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 60/S - от 27.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07/05/2007 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Документи за участие в процедурата могат да бъдат закупени всеки работен ден от 9:00 до 15:00 часа в касата на болницата

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
07/05/2007 00:00 Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

"Първа МБАЛ - София" АД, шести етаж, конферентна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Законни иили изрично упълномощени представители на участниците в процедурата


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Лекарствени продукти
1) Кратко описание

Доставка на лекарствени продукти, описани по генерични наименования в спецификация, прилажена към документите за участие в процедурата.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

25122320

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

856 вида лекарствени продукта, описани с генеричните им наименования, всяко от които в количества, подробно описани в спецификацията, приложена към документите за участие в процедурата

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Медицински консумативи
1) Кратко описание

Медицински консумативи - основен общоболничен медицински консуматив, анестезиологичен и офталмологичен - описани по вид в спецификацията, приложена към документите за участие в процедурата

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33141000

Описание:

Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

3) Количество или обем

117 вида медицински консумативи, всеки от които в количества, подробно описани в спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Шевен хирургичен материал
1) Кратко описание

Шевен хирургичен материал - резорбируеми, нерезорбируеми конци и очен шевен материал, описани по вид в спецификацията, приложена към документите за участие в процедурата.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33141126

Описание:

Стерилни конци

3) Количество или обем

44 вида конци, подробно описани в спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Превързочни материали
1) Кратко описание

Превързочни материали - 15 вида (марлени компреси, лигнин, памук, марля на топове, бинт, санпласт, цитопласт, операционни лепенки и др.), описани по вид в спецификацията, приложена към документите за участие в процедурата.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33141110

Описание:

Превръзки

3) Количество или обем

15 вида превързочни материали, всеки от които в количества, подробно описани в спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 5 / Заглавие: Адаптирани млека за кърмачета
1) Кратко описание

Адаптирани млека за кърмачета - 3 вида: с пребиотин, за кърмачета с алергия към протеини, против повръщане

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15884000

Описание:

Хомогенизирани детски храни

3) Количество или обем

3 вида адаптирани млека, всеки от които в количества, подробно описани в спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12