Версия за печат

00265-2007-0024


Обявление за обществена поръчка от възложител по чл.7, т. 5 или 6

BG-Раднево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Мини Марица Изток" ЕАД гр. Раднево, ул. "Г. Димитров" № 13, За: Даниел Демирев - експерт търговия, стая 614;, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83304/3073/, E-mail: ddemireff@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Маркетинг и търговия" - етаж 6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

"Мини Марица Изток" ЕАД, ул."Г.Димитров" № 13, За: инж. Весела Илчева, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83304/3084/, Факс: 0417 82605

Място/места за контакт: Деловодство на Дружеството, ет. 2

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Доставка на тоалетен сапун, реф. № 020/2007 - ЗОП

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Склад на Възложителя: Предприятие "МТС" - гр. Раднево
Код NUTS: BG222
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на тоалетен сапун, съгласно КТД` 2006 г. Общо количество - 200 000 броя. Необходимите количества сапун са за 2007 г. 1. Технически условия за изпълнение на поръчката. 1.1. Изисквания относно качеството на предлагания тоалетен сапун: - В срока на годност сапунът да не променя цвета, консистенцията си, хомогенността, мириса, състава и ефекта си. - Стойностите на микробиологичните показатели на тоалетния сапун да са съгласно стандарта и да отговарят на посочените в Наредба № 36 /ДВ бр. 101/2005 г./. 2. Допълнителни изисквания. 2.1. Сапуните да бъдат опаковани по начин, позволяващ опазването им при транспортиране и съхранение /опаковки по 100 грама/; 2.2. Сертификат за качество и техническа документация на производителя, доказващи качествата на сапуна; 2.3. Протокол от изпитване от акредитирана лаборатория; 3. Други изисквания. 3.1. Изисквания относно опаковката на предлагания тоалетен сапун: Опаковката да отговаря на чл. 6 от Наредба № 36 /ДВ бр. 101/2005 г./. 3.2. Участниците представят с техническата си оферта мостра.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

24513100

Описание:

Сапун

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

200 000 броя тоалетен сапун. Да се участва за цялото количество по обекта на процедурата.

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Срок в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 750 лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе в "Корпоративна търговска банка"АД - клон Раднево, IBAN: BG 81 KORP 9220 1000 1649 01 и BIC: KORPBGSF. Условията по гаранциите са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Не по-рано от 30 /тридесет/ календарни дни след доставка, по банков път, на база двустранно подписан приемо-предавателен протокол и представена фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

няма

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

Не се допуска до участие кандидат, който: - е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон; - е лишен от правото да упражняват определена професия или дейност; - има парични задължения към държавата или община по смисъла на чл.162, ал.2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс. /Доказва се с декларации по приложен в документацията за участие образец по смисъла на чл. 47, ал.2 от ЗОП/

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Кандидатите да имат финансова възможност да изпълнят поръчката. Кандидатите да са реализирали общ оборот по обекта на поръчката за последните три години в размер на не по-малко от 300 000 лв. без ДДС /доказва се с представени копия от годишните финансови отчети за последните три календарни години и подробна информация за реализираните обороти за последните три календарни години – по приложен в документацията за участие образец./

ІІІ.2.3) Технически възможности

Доказателства за технически възможности и/или квалификация на кандидата, както следва: Списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три календарни години, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение - образец в документацията за участие. Списък на техническите лица на Кандидата, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на Кандидата за последните три години. Подробно описание (каталози) на изделията, обект на процедурата от фирмите производителки, удостоверяващи тяхното съответствие с изискванията на документацията за участие. Кандидатите, които са само доставчици, да са упълномощени от производител да го представляват в процедурата, включително и като гаранционни условия /удостоверява се с пълномощно или сключен договор, нотариално заверени, с легален превод на български език/. Списък на изпълнените договори за доставка на тоалетен сапун за последните три календарни години – по образец в документацията за участие.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Доставка на тоалетен сапун, реф. № 020/2007 г. - ЗОП

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19/04/2007 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
120 BGN
Условия и начин на плащане

В брой в касата на Дружеството, всеки работен ден от 10,00 до 11,50 и от 13,00 до 15,00 часа. Посочената цена на документацията е с включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.04.2007 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20/04/2007 00:00 Час: 11:00
Място

град Раднево, ул. "Г. Димитров" № 13, Управление на "Мини Марица Изток" ЕАД, отдел "Маркетинг и търговия"

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно Документацията за участие



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Минимален брой кандидати, които ще бъдат поканени да представят оферти – 3.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Краен срок за подаване на жалба - в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ