РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Реконструкция на път за мах. Прекрутовци с.Искрец.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане
Място на изпълнение:
мах. Прекрутовци, с.Искрец
Код NUTS:
BG212
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Реконструкция на път за мах. Прекрутовци с.Искрец. Обектът включва доставка и полагане на трошенокаменна настилка, направа на канавки, отводняване на пътни участъци, полагане на асфалтобетонова смес.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45233120
Описание:
Строителни и монтажни работи на пътища
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно документацията за участие в обществената поръчка.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в процедурата - парична сума или банкова гаранция в размер на 1200 /хиляда и двеста/ лв. Гаранция за изпълнение - парична сума или банкова гаранция в размер на 1% от стойността на поръчката. Парична сума се внася по сметка на Община Своге: IBAN BG65SOMB91303390000001, BIC SOMBBGSF - Общинска банка АД ФЦ Своге или в касата на Община Своге - трети етаж.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Обектът на настоящата обществена поръчка се финансира от общинския бюджет. Плащането ще се извърши съгласно договор за изпълнение - в левове по банков път.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Съдебно решение за регистрация на Участника, както и всички последващи пререгистрации, а когато е физическо лице-копие от документ за самоличност; 2.Удостоверение за актуално състояние, валидно към момента на провеждане на процедурата; 3.Идентификационен номер по Булстат; 4.Декларация за подизпълнители, ако Участника предвижда такива; 5.Документ за закупена тръжна документация; 6.Документ за внесена гаранция за участие;7.Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1,2 и 5 ЗОП; 8. Пълномощно на лицето/ата, подписало/и предложението, в случай че няма/т представителни функции; 8. Удостоверение за регистрация по ДДС /ако Участникът е регистриран/ и други документи, посочени в документацията за участие;
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.50 ЗОП.
1. Копие от годишния баланс за предходна година;
2.Копие от отчета за приходите и разходите за предходна година.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.51 ЗОП.
1.Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация и опит на участника, на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за извършването на поръчката;
2.Списък за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на обществената поръчка, материално-техническа база,доказателства за собственост;
3.Списък на основните договори със сравним предмет на дейност с този на настоящата поръчка;
4.Референции;
5.Други документи и доказателства по преценка на Участника, с които счита, че може да докаже техническите си възможности за осигуряване качествено изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13/04/2007 00:00 Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Комплекта от документи се закупува до 13/04/2007 год., 17:00 часа от деловодството на Община Своге срещу заплащане на 50 /петдесет/ лв. в брой.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.04.2007 г. Час: 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 16/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място
Заседателната зала на Община Своге - първи етаж.
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Съгласно чл.38, ал.4 от НВМОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.3)
Допълнителна информация
Процедурата е открита с Решение № 196 / 07.03.2007 год. на Кмета на Община Своге.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление