00353-2007-0038
BG-гр.Козлодуй: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, гр.Козлодуй, област Враца, За: инж. Надя Тодорова, Р България 3321, гр.Козлодуй, Тел.: 0973 72873, E-mail: ntcenova@npp.bg, Факс: 0973 72441
Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kznpp.org.
Адрес на профила на купувача: www.uznpp.org/Новини/Обществени поръчки.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Електрическа енергия
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА
Доставка на въздухоотоплители, тръби, вентили и фасонни детайли за подмяна на енергийния носител UM с RQ на система 5UV15 в МЗ кота 0.00
Възлагане на обществена поръчка
Обекта на поръчката е доставка на парни въздухоотоплители, тръби, вентили и фасонни детайли от черна и неръждаема стомана, необходими за реализиране на Техническо решение №3277/15.12.2005г. Целта на Техническото решение е подобряване на работата на система 5UV15 в МЗ през есенно-зимния сезон в следствие на подмяна на енергийния носител 5UM (гореща вода с Тmax=140°С) с топлоносител пара от система 5RQ (Т=250°С). Доставеното оборудване трябва да отговаря на стандартите и техническите условия посочени в таблица №1 от Техническото задание, като се допуска производство на оборудване и материала и по други стандарти и нормативни документи, но в съответствие на размерите и материала на посочените.
28862000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Количествата са посочени в техническото задание към документацията за участие.
3
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие: 600 лв. Гаранция за изпълнение на договора: 5% от стойността на поръчката. Гаранциите се представят в една от следните форми: парична сума по реквизитите посочени в т.ІV.3.3) от настоящето обявление или банкова гаранция.
Плащане чрез банков превод, в срок до 15 работни дни след приемане на доставката, срещу представени оригинална данъчна фактура, приемо-предавателен протокол и протокол за общ и специализиран входящ контрол при възложителя, без забележки.
Конкретните изисквания към кандидатите и участниците са посочени в документацията за участие. Изискваните документи към кандидатите при представяне на заявлението са: Документ за регистрация на кандидата, когато е юридическо лице, или копие от документ за самоличност, когато е физическо лице; Удостоверение за актуално състояние, а за чуждестранните юридически лица – еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени; Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП; Доказателствата по чл.50 и чл.51 от ЗОП, посочени в т.ІІІ.2.2) и т.ІІІ.2.3) от настоящето обявление, Декларация за използване или неизползване на подизпълнители при изпълнението на поръчката; Документ за гаранция за участие; Декларация за произход на стоката; Надлежно оформен от производителя документ, даващ разрешение за продажба (дистрибуция) на стоките (в случай, че кандидатът не е производител); Декларация за подаване на оферта; Информационен лист. Изискваните документи към участниците при представяне на първоначалната оферта са посочени в частта "Техническа оферта" и "Предлагана цена" от образеца на офертата.
Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си.
Списък на основните договори за подобни доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки /референции/ за добро изпълнениe. Сертификат, удостоверяващ наличието на сертифицирана система по качество по БДС EN ISO 9001:2000 (на кандидата и на производителя).
НЕ
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне
НЕ
№10865, Модул "АЕЦ-Търговия"
ДА
Плащане: в брой, в касата на "АЕЦ Козлодуй" ЕАД или по банков път по следните банкови реквизити: "Ейч Ви Би Банк Биохим", клон Враца, офис Козлодуй, IBAN BG90BACX96601020000809, BIC BACXBGSF, BAE BACX9660. Получаване на документацията: на място, по e-mail или чрез куриерска служба за сметка на кандидата, след изпращане на копие от платежно нареждане на посочения в т.І.1) от обявлението факс и информация относно: наименование на обекта на поръчката, данни за издаване на фактура, точен адрес и лице за получаване на документацията, телефон и факс. Осигурен е електронен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адреса, посочен в т.I.1) от обявлението.
Български
"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, Управление "Търговско"
Лица с представителни фукции, съгласно регистрацията на Кандидата или надлежно упълномощени от тях представители.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
Комисия по защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Р България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП
Комисия по защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Р България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
09.03.2007 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ