Версия за печат

00518-2007-0004


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Шумен: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДП "КАБИЮК", Шумен, кв."Макак", За: Желязка Стойкова Костадинова, България 9700, Шумен, Тел.: 054 801050, Факс: 054 801060

Място/места за контакт: Желязка Стойкова Костадинова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: животновъдство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на строителни материали за нуждите на ДП "Кабиюк" - град Шумен през 2007 година.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: град Шумен, кв."Макак", складова база на ДП "Кабиюк"
Код NUTS: BG133
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на строителни материали за нуждите на ДП"Кабиюк" - град Шумен през 2007 година в четири обособени позиции.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

28810000

Описание:

Строителни материали

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно документацията

Прогнозна стойност без ДДС
123000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.12.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата-за І-ва поз.-600лв.; за ІІ-ра поз.-500лв.; за ІІІ-та поз.-15лв.; за ІV-та поз.-40лв.Гаранция за изпълнение на договора - 5 % от стойността му (представя се при сключване на договор). Гаранциите могат да бъдат в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Когато гаранцията се представя във вид на парична сума, то тя се внася в касата на ДП"Кабиюк" или по допълнително посочена банкова сметка на възложителя. Всички банкови разходи, свързани с обслужването на превода на гаранция, включително при нейното възстановяване са за сметка на участника/изпълнителя. Когато гаранцията за участие в процедурата е банкова, представя се оригиналът й и е със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Когато гаранцията за изпълнение на договора е банкова гаранция, то тя е със срок на валидност - срока на изпълнение на договора плюс 20 дни. Условия на гаранцията - гарантиращата банка следва да плати в срок до 3 работни дни след получаване на първо писмено искане на възложителя, в случай, че кандидатът е извършил следните действия: оттеглил е предложението си след изтичане на срока за подаване на предложенията, подал е жалба срещу решението за класиране (до решаване на спора от съда), определен е за изпълнител, но не е изпълнил задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Участникът посочва банкова сметка и банков код за връщане на внесената гаранция за участие в процедурата. Участникът/изпълнителят сам избира вида на гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1. Начин на образуване на предлаганата цена - предложените цени да са в български лева. 2. Начин на плащане - в брой или чрез банков превод по посочена от изпълнителя банкова сметка срещу представена оригинална данъчна фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документ за регистрация и/или удостоверение за актуално състояние, издадено или заверено от съда по фирмена регистрация не по-рано от един месец от датата на подаване на офертата, или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 ЗОП. Изискванията по чл. 47, ал. 1 и ал. 2, т. 2 и 3 и ал. 5 се отнасят и за управителите (когато управителните органи на участника са еднолични) или за членовете на управителните органи на участника (когато са колегиални), а в случай, че членове са юридически лица - за техните представители в съответния управителен орган. Офертите да отговарят на изискванията на чл.54-58 от ЗОП. Отстранява се участник, който попада в хипотезите на чл.69, ал. 1 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен финансов отчет, баланс и отчет за приходите и разходите за предходната година. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години.
Минимални изисквания: Годишен финансов отчет, баланс и отчет за приходите и разходите за предходната година. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документите, изискуеми съгласно чл.51, ал.1 от ЗОП: Списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти.
Минимални изисквания: Документите, изискуеми съгласно чл.51, ал.1 от ЗОП: Списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

00518-2007-8

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19/04/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се закупи всеки работен ден от 9.00 до 16.00 часа в счетоводството на ДП "Кабиюк"-Шумен. Начин на плащане - в брой, в касата на ДП "Кабиюк"-Шумен. В цената не е включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.04.2007 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19/04/2007 00:00 Час: 14:00
Място

Заседателната зала на ІІ-ри етаж в административната сграда на ДП "Кабиюк" - град Шумен

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

съгласно чл.68, ал.5 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958, Факс: 02 9888714

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958, Факс: 02 9888714

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Доставка на дървен материал-чамов
1) Кратко описание

Доставка на дървен материал-чамов: летви 3см./4см.-40м; греди-4м. с размери 10х10см.-17м; греди-4м. с размери 10х12см.- 17м; ребра 5х8см. по 3 и 4м.-28м; ламперия обикновена-80м; ламперия вагонна шарка-600м; гвоздеи-разни-1200кг.;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

28810000

Описание:

Строителни материали

3) Количество или обем

летви 3см./4см.-40м; греди-4м. с размери 10х10см.-17м; греди-4м. с размери 10х12см.- 17м; ребра 5х8см. по 3 и 4м.-28м; ламперия обикновена-80м; ламперия вагонна шарка-600м; гвоздеи-разни-1200кг.;

Прогнозна стойност без ДДС
64500 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 8

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Доставка на изолационни и покривни материали
1) Кратко описание

ВТОРА ПОЗИЦИЯ: Доставка на изолационни и покривни материали: изолация-битумна с основа стъклоплатно 2.5кг./м-10000м; покривни плоскости-1800м; билен елемент-350м;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

28810000

Описание:

Строителни материали

3) Количество или обем

изолация-битумна с основа стъклоплатно 2.5кг./м-10000м; покривни плоскости-1800м; билен елемент-350м;

Прогнозна стойност без ДДС
52400 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 8

Обособена позиция №: 3 / Наименование: Доставка на бояджийски материали
1) Кратко описание

ТРЕТА ПОЗИЦИЯ: Доставка на бояджийски материали: фасадна боя-800кг.; безир-250кг.; блажна боя-100кг.;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

28810000

Описание:

Строителни материали

3) Количество или обем

ТРЕТА ПОЗИЦИЯ: Доставка на бояджийски материали: фасадна боя-800кг.; безир-250кг.; блажна боя-100кг.;

Прогнозна стойност без ДДС
1700 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 8

Обособена позиция №: 4 / Наименование: Доставка на инертни материали
1) Кратко описание

Доставка на инертни материали: цимент-10000кг.; хидратна вар-2000кг.; каменно брашно-40м; пясък-20т.; варов разтвор-8м;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

28810000

Описание:

Строителни материали

3) Количество или обем

цимент-10000кг.; хидратна вар-2000кг.; каменно брашно-40м; пясък-20т.; варов разтвор-8м;

Прогнозна стойност без ДДС
4200 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 8