Версия за печат

00353-2007-0037


Обявление за поръчка - специални сектори (ЕС)

BG-гр.Козлодуй: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, гр.Козлодуй, област Враца, За: Отдел "Обществени поръчки", Управление "Търговско", Р. България 3320, гр.Козлодуй, Тел.: 003590973 72477, E-mail: YCGeorgiev@npp.bg, Факс: 003590973 72441

Място/места за контакт: Йордан Георгиев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kznpp.org.

Адрес на профила на купувача: www.kznpp.org/Новини/Обществени поръчки.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Изпълнение на електромонтажни дейности, свързани с оборудване на СКУ и ЕО при изпълнение на планирания обем на 5 ЕБ през ПГР 2007

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1

Основно място на изпълнение: "АЕЦ Козлодуй" ЕАД
Код NUTS: BG113
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обект на поръчката: Изпълнение на електромонтажни дейности, свързани с оборудване на СКУ и ЕО при изпълнение на планирания обем на 5 ЕБ през ПГР 2007 Предмет на услугата се явява извършването на следните основни дейности: Полагане и подвързване на кабели, реализация на технически решения, реализация на технически решения за подмяна на ИА, подмяна на комутация на КУ, БРУ-32 и ВП на 5HY14A, 5HY25-31, 5HY26MK, 5HY34-36, 5HY65, подмяна на кабели на датчици, привеждане в експлоатационен вид на термоконтрола на агрегати TQ, TK, TX, RL, подмяна на анализатори за кислород в АКС, подмяна на анализатори за водород в електролизерна станция, повишаване на надеждността и точността на измервателни канали за разход, подготовка за монтаж на CMS система за мониторинг на TL агрегати в ХЗ 5 ЕБ, подмяна на силови табла и табла осветление с морално остаряла и ненадежна апаратура, подобряване експлотационния вид на кабелни трасета в ЗСР, АО и РО. Реализиранве на изменения в проекта създаващи условия за изпълнение на мярка 14190 от програмата за модернизация, привеждане на оборудване СКУ и ЕО в по-добър експлоатационен вид. В обема на цех "ЕО" е предвидено подмяна на главни табла осветление. По технологични причини тези табла не могат да се подменят при работещ блок, което налага удължаване на срока на възлагането.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50911200, 45315100

Описание:

Услуги по инсталиране на електроразпределителни и контролни апарати
Строителни и монтажни работи на електротехнически инсталации

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно пълното описание и техническото задание за изпълнение на услугата

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.12.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: 45 000лв. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 5 % от стойността му.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва поетапно чрез банков превод, в срок до 15 работни дни, след представяне на документите за приемане на всеки етап и фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

не

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

1.Гаранционите срокове за СМР не могат да бъдат по-малки от посочените в Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти; 2.Срокът за изпълнение не може да бъде по-дълъг от посочения от Възложителя;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

1.Документ за регистрация на кандидата, когато е юридическо лице, или копие от документ за самоличност, когато е физическо лице; 2. Удостоверение за актуално състояние, а за чуждестранните юридически лица – еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени; 3.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП; 4.Декларация за използване или неизползване на подизпълнители при изпълнението на поръчката; 5.Документ за гаранция за участие; 6.Декларация за подаване на оферта; 7.Информационен лист;

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Застраховка за професионална отговорност съгласно ЗУТ;

ІІІ.2.3) Технически възможности

1.Списък на основните договори за услуги с подобен характер и изпълнени в големи промишлени предприятия, през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите придружен от препоръки за добро изпълнение; 2.Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът; 3.Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството. Да се осигури информация по отношение образователния им ценз и професионална им квалификация; 4.Данни за собствени или наети технически лица, които кандидатът ще използва за извършване на услугата. Представя се списък с указана в него информация за всяко лице от списъка за длъжност, образование, общ трудов стаж и стаж във фирмата, притежавана квалификационна група и съгласно кой правилник е ("Правилник за безопасност при работа в неелектрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топлопреносни мрежи и хидротехнически съоръжения", "Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи" и "Правилник за безопасност на труда при заваряване и рязане на метали" (Д-08-002)). За заварчиците към списъка се прилагат копия от съответните удостоверения подписани и подпечатани със свеж печат и гриф "Вярно с оригинала"; 5.Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството по БДС EN ISO 9001/2000 и че кандидатите разполагат с акредитирани лаборатори за зипълнение на ПНР: 6. Заварчиците трябва да притежават свидетелства за правоспособност съгласно Наредба №7 от 11.10.2002г. за условията и редът за придобиване на правоспособност по заваряване.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

1.Наредба №7 от 11.10.2002г. за условията и редът за придобиване на правоспособност по заваряване

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

АЕЦ модул Търговия 11117

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2007/S 40 - 049239 от 27.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10/04/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път или в брой в касата на "АЕЦ Козлодуй" ЕАД. Документацията може да бъде изпратена на кандидата и чрез куриер или по e-mail след изпращане на копие от платежно нареждане на посочения в обявлението факс, данни за издаване на фактура и точен адрес за получаване на документацията. Банковите реквизити са следните: IBAN BG90BACX96601020000809, BIC BACXBGSF, BAE BACX9660. Осигурен е електронен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адреса, посочен в т.I.1) от обявлението.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.04.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11/04/2007 00:00 Час: 13:30
Място

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Лица с представителни фукции, съгласно регистрацията на Кандидата или надлежно упълномощени от тях представители.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Обявлението е подадено за публикуване в Приложението към Официален вестник на Европейския съюз. Официално заглавие BG-гр. Козлодуй: Услуги по инсталиране на електроразпределителни и контролни апарати No_Doc_Ext номер 2007-019920 Дата на подаване 09/03/2007 10:38 Предварително обявление в ДВ №2/27.02.2007г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия по защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ