Версия за печат

00265-2007-0019


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Раднево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Мини Марица Изток"ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Красимира Георгиева - експерт "Търговия" - стая 16, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83304/3626/, E-mail: k-georgieva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Маркетинг и търговия"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.marica-iztok.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Мини Марица Изток"ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: инж.Весела Илчева, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83304/3084/, Факс: 0417 82605

Място/места за контакт: Деловодството на Дружеството - ет.2

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка и монтаж на силови разединители 110 kV - 6 броя.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: DDP складова база на Възложителя - Предприятие „Инвестиционна дейност” – гр.Раднево
Код NUTS: BG222
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка и монтаж на силови разединители 110 kV, както следва: 1. Доставка и монтаж на шинни разединители 110Kv без задвижвания с един земен нож за Тр3 и Тр4 в п/я „3ти март” Uопр=220V DC - 2 броя; 2. Доставка и монтаж на линеен разединител 110Kv със задвижвания с два земни ножа за п/я”Гипсово”за и/д Тихомирово” Uопр=220V DC - 1 брой; 3. Доставка и монтаж на шинни разединители 110Kv без задвижвания с един земен нож за Тр2и Тр3 в п/я „6” Uопр=110V DC - 2 броя; 4. Доставка и монтаж на шинен разединител 110Kv със задвижвания с един земен нож за Тр4 в п/я „6” Uопр=110V DC - 1 брой;

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31214200

Описание:

Разединител

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

6 (шест) броя;

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 750 лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе в „Корпоративна търговска банка"АД - клон Раднево, IBAN: BG 81 KORP 9220 1000 1649 01 и BIC: KORP BGSF.Условията на които трябва да отговарят гаранциите са описани в документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Разплащането да се извършва чрез преводи, разсрочено, не по-рано от 30 (тридесет) календарни дни след изпълнение на всяка от дейностите, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

няма

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Не се допуска до участие участник, който: - е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон. - е лишен от правото да упражняват определена професия или дейност. - има парични задължения към държавата или община по смисъла на чл.162, ал.2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс. /Доказва се с декларации по приложен образец в документацията/
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копия от годишните финансови отчети и подробна информация за реализирания общ оборот и оборот по обекта на поръчката за последните 3 календарни години - по приложен в документацията за участие образец.
Минимални изисквания: Участниците да имат финансова възможност да изпълнят поръчката.За всяка от последните 3 календарни години да са реализирали общ оборот от не по-малко от 500 хил.лева без ДДС и оборот по обекта на процедурата от не по-малко от 200 хил.лева без ДДС
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците да представят доказателства за технически възможности и квалификация предвидени в чл.51, ал.1, т.1, 3, 4, 7, 8 и 9 от ЗОП. Участниците да представят подробно описание - технически проспекти, каталози на производителя на изделията, обект на поръчката. Участниците, които са само доставчици да са упълномощени от производителя да го представляват в процедурата, включително и като гаранционни условия /удостоверява се с оригинали или нотариално заверени пълномощно от производителя или сключен договор с производителя, с легален превод на български/. Производителя на изделията да има издаден валиден сертификат по ISO 9001:2000 /доказва се с копие на сертификата/.Декларация за оглед мястото на монтажа на разединители 110 kV.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

реф.№ 034/2007г.- MОП

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13/04/2007 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
60 BGN
Условия и начин на плащане

В брой в касата на Дружеството, всеки работен ден от 10,00 до 11,50 и от 13,00 до 15,00 часа. Посочената цена на документацията е с ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.04.2007 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16/04/2007 00:00 Час: 13:00
Място

Управлението на "Мини Марица Изток"ЕАД - град Раднево, етаж 6, отдел "Маркетинг и търговия".

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно документацията за участие.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Краен срок за подаване на жалба - в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул ."Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ