Версия за печат

00449-2007-0004


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Омуртаг: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Омуртаг, ул. Александър Стамболийски № 2 А, За: инж. Рухшен Хюсеинова, Република България 7900, Омуртаг, Тел.: 0605 2311, E-mail: оbstina_om@mail.orbitel.bg, Факс: 0605 3540

Място/места за контакт: инж. Енвер Ахмед

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Омуртаг, Дирекция "Инвестиционна политика", ул. "Климент" № 8, За: инж. Рухшен Хюсеинова, Република България 7900, Омуртаг, Тел.: 0605 3540, E-mail: ip_omurtag@abv.bg, Факс: 0605 3540

Място/места за контакт: инж. Рухшен Хюсеинова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Омуртаг, Дирекция "Инвестиционна политика", ул. "Климент" № 8, За: Р. Илиева, Р. Дончева; М. Абилов, Република България 7900, Омуртаг, Тел.: 0605 3540, E-mail: ip_omurtag@abv.bg, Факс: 0605 3540

Място/места за контакт: инж. Рухшен Хюсеинова

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Омуртаг, ул. Ал. Стамболийски № 2а, За: Афизе Хасанова, Република България 7900, Омуртаг, Тел.: 0605 2311

Място/места за контакт: Афизе Хасанова

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Рехабилитация на общинска пътна и улична мрежа в община Омуртаг". Основно с предприетите ремонтни мероприятия се цели подобряване на транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на настилката с оглед осигуряване условия за безопасност на движението, комфорт на пътуващите.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: общ. Омуртаг
Код NUTS: BG134
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Основно с предприетите ремонтни мероприятия се цели подобряване на транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на настилката с оглед осигуряване условия за безопасност на движението, комфорт на пътуващите.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142, 45233223, 45233252

Описание:

Работи по ремонт на пътища
Работи по подравняване на пътна настилка на пътища
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно тръжната документация

Прогнозна стойност без ДДС
800000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.11.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 7000 лв., а за изпълнение на догововора 5 % от стойността на поръчката. Гаранциите се представят в една от следните форми- парична сума , внесена по банкова сметка на Община Омуртагв в ТБ "Юнионбанк", клон гр. Търговище, офис гр.Омуртаг, IBAN: BG81CBUN91953300034683. BIC: CBUNBGSF или банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път по сметка посочена от участника.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47 и чл. 56 от ЗОП, не отговаря на изискванията и не е представил някои от изискуемите документи.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: по чл. 50 от ЗОП: 1. копие от застраховка за професионална отговорност; 2. баланс и годишния финансов отчет за 2004, 2005 и 2006 г. 3. информация за оборота на строителството, което е обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: по чл. 51, ал. 1: 1. Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 3 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 2. описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството; 3. списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 4. документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, или на лицата които отговарят за извършването на стоителството; 5. декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години; 6. декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществената поръчка за строителство; 7. данни за собствени или наети технически лица, които кандидатът или участникът ще използва за извършване на строителството;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11/04/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

в Отдел "Местни приходи" при Община Омуртаг срещу бележка издадена от Дирекция "Инвестиционна политика"

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.04.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Заседателната зала на Община Омуртаг

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при отваряне на офертите по реда на тяхното постъпване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, бул. "ВИТОША" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, бул. "ВИТОША" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ