РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Извършване на дърводобив-сеч, извоз и рампиране на 3987 куб.м строителна дървесина и дърва за огрев в обек №619 с отдел 146 подотдел "е" на стойност от 93079.62/деветдесет и три хиляди нула седемдесет и девет лева и 62ст.на територията на ДЛ Гоце Делчев.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
27
Основно място на изпълнение:
ДЛ Гоце Делчев
Код NUTS:
BG213
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Извършване на дърводобив-сеч, извоз и рампиране на 3987 куб.м строителна дървесина и дърва за огрев в обект №619 с отдел 146 подотдел "е".
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
77211000
Описание:
Услуги, свързани с дърводобива
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
3987 куб.м строителна дървесина и дърва за огрев за обект №619.
Прогнозна стойност без ДДС
93079.62 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие 900.00лв.Гаранция за изпълнение на поръчката е 5% от стойността на достигнатата цена.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Ежемесечно в месеца следващ месеца на приетата работа.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Предлагана цена по изготвена от Възложителя образец/изготвя се съобразно с изискванията на чл.57 от ЗОП.
2.Документ/квитанция/ за внесена такса за закупуване на документи за участие.
3.Документ за внесена гаранция за участие.
4.Удостоверение за актуално състояние на учасника-важи 3 /три/ месеца от издаването му до момента на разглеждане на предложенията.
5.Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл.50 от ЗОП-информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката /по дърводобив/ за последните три години.
6.Доказателства за технически възможности за изпълнение по чл.51 ал.1 т.1 от ЗОП.
7.Доказателства за квалификационните изисквания за извършване на ползването-необходимо е кандидатът да представи копие от удостоверение за внисване в регистъра/респ лиценза на фирмата кандидат/.
8.Декларация по чл.47 ал.1 и 5 от ЗОП- по изготвения от възложителя образец.
9.Декларация по чл.47 ал.2 от ЗОП- по изготвения от възложителя образец.
10.Подизпълнители, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка и дела на тяхното участие.
11.Юридически сведения за кандидата по изготвения от Възложителя образец.
12.Заявление за участие в открития конкурс и срок на валидност на офертата, подписан от кандидата.
13.Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от кандидата.
14.Доказателства за търговска репутация-Препоръка издадена от ДЛ по образец.
15.Удостоверение от Инспекцията по труда, че кандидатите са регистрирани съгласно чл.15 от Закана за здравословни и безопасни условия на труд.
16.Списък на работниците ангажирани в дърводобива-сеч и извоз работещи в ъв фирмата заверен от НАП.
17.Удстоверение издадено от НАП за не наличието на задължения към държавата.
18.Декларация, че кандидата разполага с необходимата техника/ или бр.животни необходими за извършване на поръчката.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи по чл.50 от ЗОП.
Копие от финансовите годишни отчети.
Удостоверение от банки за годишни обороти и др.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката за последните три години.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи по чл.51 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Копие от лиценз за дейността дърводобив.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба
чл.57а ал.1 и ал.2 т.1 от Закона за горите
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
02/05/2007 00:00 Час: 12:00
Условия и начин на плащане
Заплащането на тръжната документация се извършва в брой в касата на ДЛ Гоце Делчев.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
02/05/2007 00:00 Час: 12:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 03/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място
В сградата на Държавно Лесничейство Гоце Делчев.
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Кандидат изпълнителите при желание от тяхна страна.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша № 18 етаж 4, България 1000, София, Тел.: 02 9884070
VI.4.1.1)
Орган, който отговаря за процедурите по медиация
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша № 18 етаж 4, България 1000, София, Тел.: 02 9884070
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша № 18 етаж 4, България 1000, София, Тел.: 02 9884070
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ