Версия за печат

00366-2007-0003


Обявление за обществена поръчка

BG-Гоце Делчев: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Държавно Лесничейство Гоце Делчев, гр.Гоце Делчев ул.Скопие №2, За: Марко Стефанов Запрев, България 2900, Гоце Делчев, Тел.: 0751 60586

Място/места за контакт: Иван Росенов Синанов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: dl_gdelchev@abv.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Държавно Лесничейство

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Извършване на дърводобив-сеч, извоз и рампиране на 3987 куб.м строителна дървесина и дърва за огрев в обек №619 с отдел 146 подотдел "е" на стойност от 93079.62/деветдесет и три хиляди нула седемдесет и девет лева и 62ст.на територията на ДЛ Гоце Делчев.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27
Основно място на изпълнение: ДЛ Гоце Делчев
Код NUTS: BG213
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Извършване на дърводобив-сеч, извоз и рампиране на 3987 куб.м строителна дървесина и дърва за огрев в обект №619 с отдел 146 подотдел "е".

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

77211000

Описание:

Услуги, свързани с дърводобива

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

3987 куб.м строителна дървесина и дърва за огрев за обект №619.

Прогнозна стойност без ДДС
93079.62 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Начало

20.05.2007 г. 

Завършване

20.12.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие 900.00лв.Гаранция за изпълнение на поръчката е 5% от стойността на достигнатата цена.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Ежемесечно в месеца следващ месеца на приетата работа.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Предлагана цена по изготвена от Възложителя образец/изготвя се съобразно с изискванията на чл.57 от ЗОП. 2.Документ/квитанция/ за внесена такса за закупуване на документи за участие. 3.Документ за внесена гаранция за участие. 4.Удостоверение за актуално състояние на учасника-важи 3 /три/ месеца от издаването му до момента на разглеждане на предложенията. 5.Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл.50 от ЗОП-информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката /по дърводобив/ за последните три години. 6.Доказателства за технически възможности за изпълнение по чл.51 ал.1 т.1 от ЗОП. 7.Доказателства за квалификационните изисквания за извършване на ползването-необходимо е кандидатът да представи копие от удостоверение за внисване в регистъра/респ лиценза на фирмата кандидат/. 8.Декларация по чл.47 ал.1 и 5 от ЗОП- по изготвения от възложителя образец. 9.Декларация по чл.47 ал.2 от ЗОП- по изготвения от възложителя образец. 10.Подизпълнители, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка и дела на тяхното участие. 11.Юридически сведения за кандидата по изготвения от Възложителя образец. 12.Заявление за участие в открития конкурс и срок на валидност на офертата, подписан от кандидата. 13.Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от кандидата. 14.Доказателства за търговска репутация-Препоръка издадена от ДЛ по образец. 15.Удостоверение от Инспекцията по труда, че кандидатите са регистрирани съгласно чл.15 от Закана за здравословни и безопасни условия на труд. 16.Списък на работниците ангажирани в дърводобива-сеч и извоз работещи в ъв фирмата заверен от НАП. 17.Удстоверение издадено от НАП за не наличието на задължения към държавата. 18.Декларация, че кандидата разполага с необходимата техника/ или бр.животни необходими за извършване на поръчката.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи по чл.50 от ЗОП. Копие от финансовите годишни отчети. Удостоверение от банки за годишни обороти и др.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката за последните три години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи по чл.51 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Копие от лиценз за дейността дърводобив.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

чл.57а ал.1 и ал.2 т.1 от Закона за горите

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
02/05/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 80 BGN
Условия и начин на плащане

Заплащането на тръжната документация се извършва в брой в касата на ДЛ Гоце Делчев.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
02/05/2007 00:00 Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

В сградата на Държавно Лесничейство Гоце Делчев.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Кандидат изпълнителите при желание от тяхна страна.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша № 18 етаж 4, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.1.1) Орган, който отговаря за процедурите по медиация

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша № 18 етаж 4, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша № 18 етаж 4, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ