Версия за печат

00122-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Червен бряг: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Червен бряг, ул. " Антим І " № 1, За: Лилия Иванова - мл. експ. " ОП ", България 5980, Червен бряг, Тел.: 0659 92170, E-mail: chervenbrya@chervenbryag.bg, Факс: 0659 92351

Място/места за контакт: Община Червен бряг

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.chervenbryag.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

" Поетапно закриване на депа за ТБО по селата , обхванати в система за организирано сметосъбиране и сметоизвозване на територията на Община Червен бряг "

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 16

Място на изпълнение: територията на Община Червен бряг
Код NUTS: BG12
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Поетапно закриване на депа за ТБО по селата , обхванати в системата за организирано сметосъбиране и сметоизвозване на територията на община Червен бряг. Закриването ще се извърши в 10 села на територията на общината , съгласно приложените разяснения към документацията за участие.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90000000

Описание:

Услуги по събиране и третиране на отпадъци; услуги по почистване и възстановяване; услуги, свързани с околната среда

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложени количествено - стойностни сметки към документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
70833.33 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.10.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

а/ Банкова гаранция за участие и банкова гаранция за изпълнение на поръчката или б/ пареичен депозит по IBAN BG07TTBB94003318008644 , BIC - TTBBBG22 , банка СЖ " Експресбанк " - Червен бряг. Гаранцията за участие е 700 лв. със срок на валидност 60 дни от датата на отваряне на офертите . Гаранцията за изпълнение на договора е 3 % от стойността на договора без ДДС със срок на валидност до 1 месец , след изтичане срока на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Разплащането на изпълнените и приети работи ще се извършва въз основа на двустранно подписан протокол за действително извършени работи и фактури.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Комисията ще остранява от участие кандидат , който не е представил някои от необходимите документи по чл. 13 от НВМОП , не може да участва в процедурата поради наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. и ал. 5 от ЗОП и чл.47 , ал. 2 от ЗОП, е представил оферта която е непълна или не отговаря на предварително обявените от възложителя условия , който е представил оферта която не отговаря на изискванията на чл. 14 , ал. 2 от НВМОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидатите трябва да представят оферта , която съдържа всички документи посочени в чл. 13 от НВМОП и други документи посочени в документацията на участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната година / с изключение на новорегистрираните кандидати. /
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за услуги от този вид изпълнени през последните три години , вкл. стойностите , датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение, 2. Декларация за техническото оборудване , с което разполага къндидатът за изпълнение на обществена поръчка за услуга - собствено или наето , 3. Декларация за техническо ръководство
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06/04/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие се получава всеки работен ден в стая 105 на общината , срещу документ за закупена документация.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.04.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Заседателната зала на Община Червен бряг

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите или техни упълномощени представители , съгласно чл. 38, ал. 4 от НВМОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. " Витоша " № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. " Витоша " № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ