Версия за печат

00068-2007-0005


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Димитровград: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Димитровград, бул. "Г.С.Раковски " 15, За: инж. Татяна Овчарова, инж. Галин Петков, България 6400, Димитровград, Тел.: 0391 68267, Факс: 0391 66698

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dimitrovgrad.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Димитровград, бул .Г.С.Раковски 15, За: Кирилка Петкова, Росица Демирева, България 6400, Димитровград, Тел.: 0391 68214; 0391 68219

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Димитровград, бул .Г.С.Раковски 15, За: Кирилка Петкова, Росица Демирева, България 6400, Димитровград, Тел.: 0391 68214; 0391 68219

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Реконструкция на парк "Пеньо Пенев" в град Димитровград"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: парк "П.Пенев" гр. Димитровград
Код NUTS: BG223
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Поръчката обхваща дейности по реконструкция на парк "Пеньо Пенев" в гр. Димитровград, както следва: реконструкция на съществуваща водопроводна мрежа, изграждане на ел.захранване и осветление в парка.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45236250

Описание:

Строителни работи на терени на паркове

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложени количествени сметки.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.08.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие e в размер на 3000лв., представена в една от формите по чл.27,ал.1 от НВМОП /крайният срок на валидност на банкова гаранция за участие в процедурата е120 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти/ . Гаранция за изпълнение е 3 % от стойността на обществената поръчка в една от формите по чл.27, ал.1 от НВМОП. Гаранциите могат да бъдат внесени в Банкова сметка на възложителя :IBAN: BG10ACBP75273381711633, BIC ACBPBG2P, при банка "Хеброс"АД.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Уреждат се с договора-проект, приложен към документацията за участие по процедурата. Финансирането на поръчката е от бюджетната програма на Община Димитровград.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят предвижда на основание чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, когато участник, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, изискване за създаване на юридическо лице, което е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Право на участие в открития конкурс има всеки, който е закупил документация за участие и отговарят на изискванията на чл. 9, чл.47, ал.1, ал.2, т.1 и т.3, ал. 5 и чл.48 от ЗОП. Всяка оферта трябва да съдържа документите посочени в чл.13 от НВМОП и документацията за участие в процедурата.Основанията за отстраняване на участник от процедурата са съгласно чл. 21 от НВМОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: В съответствие с изискванията на чл.50, ал.1, т.1, т.2 и т.3 от ЗОП: 1.удостоверение от банки или копие от застраховка за професионална отговорност; 2.заверен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за предходните три години; 3. справка за общия оборот и оборота, реализиран в строителство на обекти, сходни с този на поръчката за предходните три години;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.51 от ЗОП, както следва: 1.списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 г., придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността,датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и съответствие с нормативните изисквания; 2.списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 3.декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществената поръчка за услуга или строителство; 4.данни за собствени или наети технически лица, които кандидатът или учстникът ще използва за извършване на строителството;
Минимални изисквания: Всеки участник в открития конкурс да разполага с технически и професионални възможности за изпълнение на поръчката.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05/04/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие може да се закупи от гише №1 в "Центъра за информация и услуги на граждани", партерен етаж в сградата на Община Димитровград, след заплащане на цената й на гише №8.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.04.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Заседателна зала 2-ри етаж в сградата на Община Димитровград, Димитровград, бул."Г. С. Раковски" №15

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители могатда присъстват при действията на комисията по чл.68, ал.3 и ал.4 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Решение №08/02.03.2007г. за откриване на процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия по защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалба, съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП за всяко заинтересовано лице е 10 дни от уведомяване за съответното решение или действие на възложителя, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ