Версия за печат

00467-2007-0003


Обявление за обществена поръчка

BG-Крумовград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

ОБЩИНА КРУМОВГРАД, пл. " БЪлгария" № 5, За: Карамфилка Ангелова Тюрдиева вътр. 157, България 6900, Крумовград, Тел.: 03641 7380, E-mail: minkrum@abv.bg, Факс: 03641 7024

Място/места за контакт: старши счетоводител

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Друг: Община

Основна дейност на възложителя

Друг: Общинска администрация

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА БЮДЖЕТНИ ЗВЕНА В ОБЩИНА КРУМОВГРАД”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Община Крумовград, ЦДГ и ОДЗ , Дом за стари хора, Домашен социален патронаж,ДОВДЛРГи Ученически стол в град Крумовград, ЦДГ-та в с.Егрек,с.Аврен, с.Черничево, с.Поточница,с.Странджево,с.Пелин и с.Каменка общ. Крумовград
Код NUTS: BG226
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

“ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА БЮДЖЕТНИ ЗВЕНА В ОБЩИНА КРУМОВГРАД”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти и напитки

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

“ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА БЮДЖЕТНИ ЗВЕНА В ОБЩИНА КРУМОВГРАД”- количествата и обема са посочени за всяка една обособена позиция в документацията за участие в процедурата.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

банкова гаранция в полза на Възложителя или с паричната гаранция за участие на стойност 247 лева за обособена позиция № 1,гаранция за участие на стойност 344 лева за обособена позиция № 2гаранция за участие на стойност 182 лева за обособена позиция № 3,гаранция за участие на стойност 1231 лева за обособена позиция № 4,гаранция за участие на стойност 457 лева за обособена позиция № 5,гаранция за участие на стойност 216 лева за обособена позиция № 6, внесени по сметка на Община Крумовград, Област Кърджали, банкова сметка: IBAN- BG79STSA93003303687912, BIC код -STSABGSF при Б”ДСК” клон Крумовград за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет:“ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА БЮДЖЕТНИ ЗВЕНА В ОБЩИНА КРУМОВГРАД” Кандидатът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за всяка обособена позиция от обществената поръчка ( парична или банкова). Размерът на гаранцията за добро изпълнение на договора е 5 % от стойността на обществената поръчка за обособената позиция без ДДС.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се извършва от бюджета на Община Крумовград, плащането ще се извършва по банков път след представяне на фактура до 5-то число на следващия месец.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Изисквания: Заверено копие от съдебното решение за регистрация на Участника, както и всички последващи пререгистрации, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност; Удостоверение за актуално състояние; Заверено копие от удостоверението за регистрация по ДДС (ако Участникът е регистриран); Оригинален документ за гаранция за участие под формата на банкова гаранция или внесена по сметка на Община Крумовград; Документ за закупена документация; Пълномощно на лицето/ата, подписало/и предложението, в случай че няма/т представителни функции; Декларации относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 и 8 от ЗОП; Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Заверено копие от годишен баланс за предходната година; Заверено копие от отчет за приходите и разходите за предходната година.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: няма
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19/04/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

в брой в касата на ОбАдм. Крумовград пл." България " № 5 ет.3 или по банков път банкова сметка: IBAN- BG79STSA93003303687912, BIC код -STSABGSF при Б”ДСК” клон Крумовград

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
19/04/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Залата на ІІ етаж на ОбА на пл."България" №5

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл. 68, ал..3 и 4 ЗОП. на основание чл.68, ал.5 от ЗОП.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: :www.cpc.bg.

VI.4.1.1) Орган, който отговаря за процедурите по медиация

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: :www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София10, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: :www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Месо и месни продукти
1) Кратко описание

Посочени в документацията за участие в процедурата .

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15100000

Описание:

Месо и месни продукти

3) Количество или обем

Посочени в документацията за участие в процедурата .

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Плодове и зеленчуци
1) Кратко описание

Посочени в документацията за участие в процедурата .

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Посочени в документацията за участие в процедурата .

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Плодови и зеленчукови консерви
1) Кратко описание

Посочени в документацията за участие в процедурата .

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Посочени в документацията за участие в процедурата .

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Млеко и млечни продукти
1) Кратко описание

Посочени в документацията за участие в процедурата .

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15500000

Описание:

Млечни продукти

3) Количество или обем

Посочени в документацията за участие в процедурата .

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 5 / Заглавие: Хляб и хлебни изделия
1) Кратко описание

Посочени в документацията за участие в процедурата .

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15811000

Описание:

Хлебни изделия

3) Количество или обем

Посочени в документацията за участие в процедурата .

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 6 / Заглавие: Други хранителни продукти `бакалия`
1) Кратко описание

Посочени в документацията за участие в процедурата .

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Посочени в документацията за участие в процедурата .

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12