РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
“ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА БЮДЖЕТНИ ЗВЕНА В ОБЩИНА КРУМОВГРАД”
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
Община Крумовград, ЦДГ и ОДЗ , Дом за стари хора, Домашен социален патронаж,ДОВДЛРГи Ученически стол в град Крумовград, ЦДГ-та в с.Егрек,с.Аврен, с.Черничево, с.Поточница,с.Странджево,с.Пелин и с.Каменка общ. Крумовград
Код NUTS:
BG226
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
“ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА БЮДЖЕТНИ ЗВЕНА В ОБЩИНА КРУМОВГРАД”
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти и напитки
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
“ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА БЮДЖЕТНИ ЗВЕНА В ОБЩИНА КРУМОВГРАД”- количествата и обема са посочени за всяка една обособена позиция в документацията за участие в процедурата.
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
банкова гаранция в полза на Възложителя или с паричната гаранция за участие на стойност 247 лева за обособена позиция № 1,гаранция за участие на стойност 344 лева за обособена позиция № 2гаранция за участие на стойност 182 лева за обособена позиция № 3,гаранция за участие на стойност 1231 лева за обособена позиция № 4,гаранция за участие на стойност 457 лева за обособена позиция № 5,гаранция за участие на стойност 216 лева за обособена позиция № 6, внесени по сметка на Община Крумовград, Област Кърджали, банкова сметка: IBAN- BG79STSA93003303687912, BIC код -STSABGSF при Б”ДСК” клон Крумовград за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет:“ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА БЮДЖЕТНИ ЗВЕНА В ОБЩИНА КРУМОВГРАД” Кандидатът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за всяка обособена позиция от обществената поръчка ( парична или банкова). Размерът на гаранцията за добро изпълнение на договора е 5 % от стойността на обществената поръчка за обособената позиция без ДДС.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Финансирането се извършва от бюджета на Община Крумовград, плащането ще се извършва по банков път след представяне на фактура до 5-то число на следващия месец.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Изисквания: Заверено копие от съдебното решение за регистрация на Участника, както и всички последващи пререгистрации, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност; Удостоверение за актуално състояние; Заверено копие от удостоверението за регистрация по ДДС (ако Участникът е регистриран); Оригинален документ за гаранция за участие под формата на банкова гаранция или внесена по сметка на Община Крумовград; Документ за закупена документация; Пълномощно на лицето/ата, подписало/и предложението, в случай че няма/т представителни функции; Декларации относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 и 8 от ЗОП; Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Заверено копие от годишен баланс за предходната година; Заверено копие от отчет за приходите и разходите за предходната година.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: няма
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: няма
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19/04/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
в брой в касата на ОбАдм. Крумовград пл." България " № 5 ет.3 или по банков път банкова сметка: IBAN- BG79STSA93003303687912, BIC код -STSABGSF при Б”ДСК” клон Крумовград
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
19/04/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 20/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място
Залата на ІІ етаж на ОбА на пл."България" №5
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл. 68, ал..3 и 4 ЗОП. на основание чл.68, ал.5 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: :www.cpc.bg.
VI.4.1.1)
Орган, който отговаря за процедурите по медиация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: :www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София10, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: :www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Месо и месни продукти
1)
Кратко описание
Посочени в документацията за участие в процедурата .
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
15100000
Описание:
Месо и месни продукти
3)
Количество или обем
Посочени в документацията за участие в процедурата .
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Плодове и зеленчуци
1)
Кратко описание
Посочени в документацията за участие в процедурата .
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
15800000
Описание:
Различни хранителни продукти
3)
Количество или обем
Посочени в документацията за участие в процедурата .
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Плодови и зеленчукови консерви
1)
Кратко описание
Посочени в документацията за участие в процедурата .
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
15300000
Описание:
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
3)
Количество или обем
Посочени в документацията за участие в процедурата .
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Млеко и млечни продукти
1)
Кратко описание
Посочени в документацията за участие в процедурата .
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
15500000
Описание:
Млечни продукти
3)
Количество или обем
Посочени в документацията за участие в процедурата .
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
Обособена позиция №: 5 / Заглавие: Хляб и хлебни изделия
1)
Кратко описание
Посочени в документацията за участие в процедурата .
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
15811000
Описание:
Хлебни изделия
3)
Количество или обем
Посочени в документацията за участие в процедурата .
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
Обособена позиция №: 6 / Заглавие: Други хранителни продукти `бакалия`
1)
Кратко описание
Посочени в документацията за участие в процедурата .
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
15800000
Описание:
Различни хранителни продукти
3)
Количество или обем
Посочени в документацията за участие в процедурата .
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12