Версия за печат

00113-2007-0002


Обявление за обществена поръчка

BG-Кюстендил: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

МБАЛ "Д-р Никола Василиев"АД, гр.Кюстендил, пл."17-ти януари" №1, За: Бойко Георгиев - отговорник по ЗОП - счетоводител, Република България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550261/227/; 078 550241/227/, E-mail: mbal_kn@abv.bg, Факс: 078 550231

Място/места за контакт: счетоводството - Бойко Георгиев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mbalkn.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Ежедневна доставка на готова храна по диети за пациентите в стационара на лечебното заведение, с евентуална поддръжка и експлоатация на кухненския блок на територията на МБАЛ”Д-р Никола Василиев”АД, гр. Кюстендил срещу заплащане на съответен наем.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: в гр.Кюстендил, сградата на МБАЛ "Д-р Н.Василиев" АД, пл."17-ти януари" №1.
Код NUTS: BG215
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Ежедневна доставка на готова храна по диети за пациентите в стационара на лечебното заведение, с евентуална поддръжка и експлоатация на кухненския блок на територията на МБАЛ”Д-р Никола Василиев”АД, гр. Кюстендил срещу заплащане на съответен наем.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

55523000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Обхваща ежегодната нужда на болницата от приготвяне и доставка на храна за пациентите по рецептурник за диетично хранене от 1984 г. на МНЗ. - хранодни, от които за диабетици и други диети.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 1200 лева. Гаранцията се представя в една от следните форми:1.парична сума, вносима по сметка на дружеството в ТБ"Алианц България"АД, клон Кюстендил-BG44BUIN70031077650335, BIC:BUINBGSF; 2. банкова гаранция. Кандидатът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2% от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на цените по настоящият договор се извършва чрез банков превод след представяне на следните документи: фактура-оригинал, приемо-предавателен протокол и писмена заявка, отложено минимум 90 дни след представяне на фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Условия: Задължително е комплексно изпълнение на поръчката! Доставя се по избор на изпълнителя брой ястия опакована храна или храна приготвена в болницата. Храната се приготвя по примерно меню изготвено от възложителя за две седмици, в съответствие със Сборник рецепти за диетични ястия за обществено хранене и лечебно профилактични заведения, издание на МВТ и МНЗ 1984 г.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Удостоверение за актуално състояние (оригинал или нотариално заверено копие,издадено не по рано от 3 месеца преди датата на отваряне на офертите); 2.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 ЗОП; 3.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.2 ЗОП; 4.Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; 5.Предлагана цена, поставена в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис "Предлагана цена", поставен в плика с офертата; 6.Срок на валидност на офертата; 7.Документ за внесена гаранция за участие; 8.Доказателства за икономическото и финансовото състояние; 9.Доказателства за техническите възможности или квалификация; 10.Документ за закупена документация; 11.Попълнен образец на договор; 12.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Липсата на някои от посочените горе документи или наличието на обстоятелсва в несъответствие с горните условия, както и наличие на някоя от императивно предвидените в НВМОП предпоставки, води до отстраняване на кандидата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност, годишния финансов отчет, информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години. Кандидатът може да докаже икономическото и финансовото си състояние с друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Годишния финансов отчет, информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Списък на основните договори за доставки изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; Описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване; Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството; Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата и/или на ръководните му служители; Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът; Разрешителни за употреба. Оторизацонни писма, ако има такива.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Списък на основните договори за доставки изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството; Разрешителни за употреба.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
02/05/2007 00:00 Час: 14:00
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

В сградата на МБАЛ"Д-р Н.Василиев"АД-счетоводство,всеки делничен ден от 8,30 часа до 15,30 часа след заплащане в касата на дружеството или срещу представяне на документ за платена документация по банков път по сметка на дружеството в ТБ"Алианц България"АД, клон Кюстендил - BG29BUIN70031077650314, BIC:BUINBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
02/05/2007 00:00 Час: 14:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04/05/2007 00:00 Час: 14:00
Място

В сградата на МБАЛ"Д-р Н.Василиев"АД в гр.Кюстендил,пл."17-ти януари" №1,в кабинета на изпълнителния директор.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители могат да присъстват при отваряне на офертите.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" N18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" N18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ