Версия за печат

01016-2007-0002


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален център по хематология и трансфузиология (НЦХТ), Община Студентска, ул. "Пловдивско поле" № 6, За: Маруся Йорданова, България 1756, София, Тел.: 02 9701104; 02 9701105, E-mail: ncht_bg@abv.bg, Факс: 02 9701107

Място/места за контакт: НЦХТ-гр. София, ул. "Пловдивско поле" № 6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://ncht.med-bg.info//.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Национален център по хематология и трансфузиология (НЦХТ), гр. София, ул. "Пловдивско поле" №6, За: Иванка Димитрова, Лилия Петрова, България 1756, София, Тел.: 02 9701174, E-mail: ncht_bg@abv.bg, Факс: 02 9701107

Място/места за контакт: НЦХТ - Деловодство, ет. 4

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://ncht.med-bg.info//.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на материални предметни награди за стимулиране на безвъзмездни кръводарители на НЦХТ.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, ул. "Братя Миладинови" № 112 - Трансфузионен блок на НЦХТ
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на материални предметни награди за безвъзмездните кръводарители на НЦХТ, подробно описани по артикули и количества в приложена спецификация, която е неразделна част от тръжната документация. Номенклатурата включва: имиджови календари, рекламни сувенири, антистрес гуми, чаши, сак с два ципа, тениски, рекламни чадъри - големи и др.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22462000, 30192121, 18330000, 19222000, 17221200, 17221110

Описание:

Рекламни печатни материали
Химикалки
Тениски
Ръчни чанти
Спортни чанти
Раници

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предмета на поръчката включва различни по вид (номенклатура) и количество артикули, които са подробно описани в спецификация, която е неразделна част от тръжната документация. Количествата са прогнозни (ориентировъчни) и Възложителя не се задължава да ги изпълни в пълен обем.

Прогнозна стойност без ДДС
60000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки кандидат трябва да заплати гаранция за участие в процедурата, която е абсолютна сума, но не по-вече от 1 на сто от стойността на поръчката (чл.26,ал.2 от НВМОП). Гаранцията за участие е 500 лв. Втория вид гаранция е гаранцията за изпълнение.Гаранция за изпълнение на договора се представя от участника определен за изпълнител на поръчката,тя е не по-вече от 5 на сто от стойността на поръчката. Гаранциите се представят в една от следните форми: парична сума внесена в касата на НЦХТ или по сметка на НЦХТ: IBAN BG 27 BNBG 96613100150501,Банковият идентификационен код ( BIC ) на БНБ е: BNBGBGSD, БНБ - ЦУ; Или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя. Банковата гаранция е със срок на валидност 90 календарни дни, считано от датата на отваряне на документите.Задържането и освобождаването на гаранциите става по реда нчл. 29 и чл. 28 от НВМОП.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

НЦХТ е второстепенен разпоредител с бюджетни средства: финансиране от МЗ и приходи от СЗОК. Начин на плащане: по банков път в лева, по сметка на Изпълнителя, отложено плащане не по-малко от 90 календарни дни след представяне на фактура-оригинал.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Всеки кандидат/участник трябва да представи предложение (ценова оферта) за изпълнение на поръчката, в което да са включени всички артикули посочени подробно по вид и количество в спецификация към документацията за участие в процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документ за първоначална съдебна регистрация; Удостоверение за актуално състояние (оригинал или нотариално заверено копие) или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност;Копие от данъчна регистрация и регистрация по ЗДДС (Копие от регистрация по БУЛСТАТ); Кандидатите трябва да представят Разрешение (Лиценз) за търговия на едро;Декларация за липса на обстоятелствата по Чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; Декларация от името на Изпълнителя, че е съгласен с поставените от Възложителя условия за участие в процедурата. Изпълнителят декларира възможността за изпълнение на договора и използването / не използването на подизпълнители (ако кандидата предвижда използването на подизпълнители се посочва дела на тяхното участие);Документ (пълномощно) удостоверяващ представителната власт на лицето, от което изхожда предложението,в случай че това не е законният представител на участника; Доказателства за икономическото и финансово състояние на участниците, съгласно чл. 50 от ЗОП; Доказателства за техническата възможност за изпълнение на поръчката, съгласно чл. 51 от ЗОП. Участниците, за които са налице обстоятелства по чл. 47, ал.1,2 и 5 от ЗОП, както и при наличие на хипотезите на чл.21 НВМОП ще бъдат отстранени.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансово състояние на участниците, съгласно чл. 50 от ЗОП:заверено копие от годишния финансов отчет или някоя от съставните му части (заверен от експерт-счетоводител, в случаите предвидени в Закона за счетоводството); информация за общия оборот и за оборота на стоките и услугите, които са обект на поръчката за последните 3 год. Всички документи са в оригинал или нотариално заверено копие.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническата възможност за изпълнение на поръчката, съгласно чл. 51 от ЗОП: Списък на основните договори за доставки и услуги изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; Декларация за техническото и транспортно оборудване ( списък на МПС др.), с което разполага кандидата за изпълнение на обществената поръчка; Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите, и за броя на ръководните служители на кандидата за последните три години; Списък на техническите лица, включително и на тези които ще отговарят за контрола на качеството; Всички документи са в оригинал или нотариално заверено копие.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16/04/2007 00:00 Час: 14:00
Платими документи

ДА

Цена
200 BGN
Условия и начин на плащане

Стойността на документацията е 200 (двеста лева) с ДДС и се заплаща на Регистратурата на НЦХТ-партера на Новата сграда всеки работен ден от 08.00 до 12.00часа. Документацията се получава всеки работен ден отДеловодството на НЦХТ -4 етаж от 08.15 до 14.00ч.срещу представен документ, че е заплатена сумата за документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.04.2007 г.  Час: 14:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20/04/2007 00:00 Час: 11:00
Място

гр. София, ул. "Пловдивско поле"№ 6- Новата сграда на НЦХТ в Заседателната зала на 5 етаж.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители на участниците или изрично писмено упълномощени от тях лица. Пълномощниците представят писмено пълномощно, в което е посочено правото им да присъстват на конкретната процедура.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

1.Всички предлагани артикули да отговарят на изискванията за качество съгласно българското законодателство; 2.Върху артикулите да е поставен трайно символ на безвъзмездното и доброволно кръводаряване; 3.Да се предоставят мостри от всички посочени в офертата позиции; 4. Мостра от всеки артикул спечелил конкурса остава на разположение на приемна комисия в Трансфузионния блок на НЦХТ; 5. При равни други условия с предимство ще се ползват артикулите от български производители;6. Да се спазват точно поставените от Възложителя условия и да се представятоферти за всички от посочените в спецификацията артикули.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София; бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884017, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба до Комисията за защита на конкуренцията може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.( чл.120, ал.2 ЗОП )

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884017, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ