Версия за печат

00257-2007-0002


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Ботевград: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Ботевград, пл. "Освобождение" №13, За: инж. Иван Агов 0723/82232, България 2140, Ботевград, Тел.: 0723 66632, Факс: 0723 66635

Място/места за контакт: инж. Красимир Андреев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: admin@botevgrad.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изграждане на ограда, спортни площадки и озеленяване в училищен двор на Начално училище в УПИ І, в кв.178 по плана на гр. Ботевград.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Ботевград
Код NUTS: BG11
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

В дейността се включва изграждане на ограда от бетон и метални платна; оформяне на спортни площадки, тротоарни алеи, направа на беседки, засаждане на дървета и храсти, както и затревяване.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно конкурсната документация

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

16.07.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие е парична в размер на 3400 лв.; гаранция за изпълнение е парична или банкова в размер на 3% от общата стойност на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Разплащането ще се извършва поетапно на база действително извършени видове работи, отчетени с протокол обр. 19 в рамките на договорната стойност.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за актуално състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице-копие от документ за самоличност;2.Копие от решение за съдебна регистрация на кандидата според ТЗ;3.Копие от булстат, както и регистрация по ДДС;4.Декларация по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП;5. Декларация за използване/неизползване на подизпълнители при изпълнение на поръчката; 6.Документи съгласно изискванията на чл.13, ал.1 от НВМОП; 7.Доказателства по чл.50, ал.1, т. 2 и т.3 от ЗОП, както и по чл.51,ал.1, т.2,4,7,8,9,10 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.50, ал.1, т.2 и т.3
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: съгласно чл.51, ал.1, т.2,7,9,10 от ЗОП
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03/04/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на конкурсната документация се заплаща в касата на информационния център в община Ботевград.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.04.2007 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място

зала №15 в община Ботевград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидата или упълномощен негов представител



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: кpcpcadmin@cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

При условията на чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

община Ботевград, пл. "Освобождение"13, България 2140, Ботевград, Тел.: 0723 66632, E-mail: admin@botevgrad.org, Факс: 0723 66635

Интернет адрес/и:

URL: www.botevgrad.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ