Версия за печат

00210-2007-0003


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на финансите, ул. "Раковски" 102, За: инж.Сърнела Висоцка, РБ 1040, София, Тел.: 02 98592704, E-mail: s.visotzka@minfin.bg, Факс: 02 98592898

Място/места за контакт: Дирекция "Инвестиции, търгове и финансов контрол", ул."Славянска"4 стаи 104 и 204

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.minfin.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Министерство на финансите, ул."Раковски"102, За: Калинка Александрова, РБ 1040, София, Тел.: 02 98592629

Място/места за контакт: Деловодство, стая 7, партер в сградата на Министерство на финансите

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Инженеринг, включващ проектиране и извършване на строително монтажни работи на обект "Административна сграда на ул."Илиянско шосе" №8"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основно място на изпълнение: София, ул."Илиянско шосе"№8
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Поръчката касае извършване на ремонт на съществуваща административна сграда на ул."Илиянско шосе"№8 в гр.София за нуждите на Министерство на финансите и Главно управление на архивите.Ремонтът ще се извършва след изработване на проект, съгласно приложено в документацията задание за проектиране. Проектът трябва да включва работни проекти по всички части съгласно заданието и пълни количествени сметки, които ще се остойностят с единични ценови показатели.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Работен проект по всички части, съгласно техническото задание и пълни количествени сметки по одобрения работен проект. Извършване на СМР и завършване на сградата за обитаване.

Прогнозна стойност без ДДС
10000000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

18


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие /парична или банкова/ в размер на 50 000,00лева /петдесет хиляди лева/. Гаранция за изпълнение /парична или банкова/ - в размер на 5% от стойността на договора. При парична форма на гаранциите сумата се внася в БНБ /BIС-BNBG BGSD/ по сметка на Министерство на финансите ІВАN BG70 BNBG 9661 3300 1484 01

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва до 10 дни след представяне на оригинална фактура от Изпълнителя за: приет работен проект и кол.ст.сметки и действително извършени СМР, съгласно подписан акт обр.19.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за съдебна регистрация на участника 2. Удостоверение за актуално състояние на участника 3. Декларация за отсъствия на обстоятелства по чл.47, ал. 1. 4. Декларация за отсъствия на обстоятелства по чл.47, ал. 2 5. Декларация за отсъствия на обстоятелства по чл.47, ал. 5
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Отчет за приходите и разходите на участника за предходните три години /2004г., 2005г. и 2006г./ 2. Баланс за предходните три години/2004г., 2005г. и 2006г./ 3.информация по чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП за общия оборот на участника за обекти на строителство, аналогично на обекта на поръчката за последните три години /2004 до 2006 вкл./.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Общо извършени СМР за предходните три години /2004г., 2005г. и 2006г./ мин. 50 млн лв /петдесет милиона лева/ 2. Общо извършени СМР за 2006г. мин. 20 млн.лв /двадесет милиона лева/
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 3 години, придружен от препоръки за добро изпълнение със стойност, дата и място на строителство и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 2.Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на проектанския колектив, който ще извърши проектирането на обекта на поръчката; 3. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители за последните три години; 4.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на строително- монтажните работи /собствена техника, инвентар и машини/
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Валидна / минимум до края на 2007г./ застраховка "професионална отговорност", съгласно чл.171 от ЗУТ
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 40/S - от 26.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23/04/2007 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в МФ, ул."Раковски"102, стаи 21 и 16 и се получава срещу документ за платени 100 /сто/ лева в стая 204, ул"Славянска"4, всеки работен ден от 14,00 до 16,00 часа до изтичане на срока по т. ІV.3.3)

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
23/04/2007 00:00 Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24/04/2007 00:00 Час: 10:30
Място

Министерство на финансите, София, ул. "Раковски"102

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участници в процедурата или техни упълномощени представители


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, РБ 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, РБ 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ