Версия за печат

00118-2007-0005


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Сливен: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Сливен, бул. "Цар Освободител" № 1, За: Николай Бакърджиев; Марияна Стойчева, България 8800, Сливен, Тел.: 044 611262; 044 611118, E-mail: Obstina@Sliven.bg, Факс: 044 662350

Място/места за контакт: Община Сливен

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Социална закрила
Отдих, култура и религия
Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Експлоатация и технологично поддържане на депото за твърди битови отпадъци с.Сотиря, община Сливен, закриване, рекултивация, мониторинг и следексплоатационни грижи"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16
Основно място на изпълнение: град Сливен и населени места на територията на Община Сливен
Код NUTS: BG232
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Обществената поръчка касае експлоатация и технологично поддържане на депото за твърди битови отпадъци с.Сотиря, община Сливен, закриване, рекултивация, мониторинг и следексплоатационни грижи. Депото ще обслужва гр.Сливен, прилежащите територии и квартали, селищни образувания, курортните местности и останалите населени места в община Сливен. Очаква се изпълнителят да въведе ефективна организация на експлоатация и поддържане на депото, която да бъде в съответствие със законовите изисквания и Проект на технология за обезвреждане на отпадъците на депо за неопасни отпадъци с.Сотиря, община Сливен, област Сливен / 2006 г. Срокът за експлоатация и технологично поддържане на депото е 3 год., за закриване и рекултивация на депото – 5 год, а аз мониторинг и следексплоатационни грижи на депото – 30 год., считано от закриването му.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90121310

Описание:

Услуги по отстраняване на битови отпадъци

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Общото прогнозно количество на генерираните твърди битови отпадъци от територията на Община Сливен е около 49 000 тона, общата площ на депото за твърди битови отпадъци е 57,55 дка; количеството на СМР по рекултивация на депото са съгласно Проекта за рекултивация, приложен към документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Начало

15.05.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят парична или банкова гаранция за участие в размер на 10 000 лв. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от офертната стойност без ДДС за рекултивация на депото за твърди битови отпадъци преди сключване на договора. След приключване на дейността по рекултивация, възложителят освобождава 1/2 от внесената гаранция за изпълнение на договора. Когато гаранциите са под формата на парична сума, същите се внасят по банкова сметка BG08 REXI 9320 3301 570016, BIC код REXIBGSF, банка "ДЗИ банк" - клон Сливен.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

За дейностите по експлоатация и стопанисване на депото в края на всеки месец заплащането ще се извършва ежемесечно въз основа на месечен отчет за извършената работа, съставен от изпълнителя и одобрен от възложителя. За дейностите по закриване и рекултивация, Възложителят предоставя аванс в размер неповече от 30% от стойността на съответния етап. Ще се извършва частично разплащане за реално извършена работа при изпълнение не по-малко от 20 % от съответния етап въз основа на констативен акт обр. 19, след пропорционално приспадане на преведения аванс. Крайното разплащане ще се осъществява при приемането на всеки етап от рекултивацията с протокол от приемателна комисия съгласно изискванията на Наредба №26 от 02.10.1996 г. За дейностите по мониторинг и следексплоатационни грижи заплащането се извършва ежемесечно в размер на 1/12 от годишната стойност на мониторинга, както и срещу представяне на разходооправдателни документи за реално извършена работа и копие от отчет за всички резултати от мониторинга пред органа издал Комплексното разрешително.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: документ за съдебна регистрация на участника - оригинал или нотариално заверено копие, документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език, а когато е физическо лице - нотариално заверено копие на документ за самоличност;удостоверение за актуално състояние на участника; срок за изпълнение на поръчката, срок за валидност на офертата, декларация по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП, списък с приложените документи, административни сведения, посочени в документацията, документ за закупена документация и внесена гаранция за участие, данни за ползвани подизпълнители, както и дела на участието им, ако се предвижда такова
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: копие от годишния баланс и ОПР за 2005 г. и 2006 г., заверени от участника; копие от застраховка за професионална отговорност
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участниците в процедурата следва да докажат наличието на оборот в една от последните години /2005 и 2006 г./ от дейност с аналогичен на настоящата процедура характер поне един милион лева
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните десет години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение /референции с телефон за връзка с подписалите ги лица/;описание на собственото техническо оборудване, специализирана техника, механизация и транспорт, с която участникът ще изпълнява поръчката, доказани със съответната документация /напр. фактури за придобиване и извадка от инвентаризационен опис/, с посочване мястото на дислокацията им и приложени технически характеристики - марка, обем в м3, степен на уплътняване, дата на производство, години на употреба и др.; списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години; сертификат за управление на качеството ISO 9001-2000; разрешение за извършване на дейност по чл. 37 от Закона за управление на отпадъците
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участниците в процедурата следва да притежават опит в изпълнението на поръчки с аналогичен характер в населени места с жители не по-малко от 50 000 жители за период поне десет години, доказан с референции от съответните възложители. Всеки участник следва да докаже наличието на собствена специализирана техника и машини за дейностите, включени в предмета на поръчката, като минималните изисквания за наличието на технически възможности са участникът да притежава: 2 бр. трактори / не по-малък от ДТ-80/, 4 бр. самосвални автомобили не по-малко от 8 куб.м., 1 бр. машина с челен товарач /фадрома не по-малко от 1.5 куб.м./ и 1 бр. багер
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Решение № РД-15-221/28.02.2007 г. на Кмета на Община Сливен за откриване на процедурата и одобряване на документацията

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23/04/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 250 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата се получава всеки работен ден от 9,00 до 16,00 ч. в Община Сливен Център за информация и услуги срещу представяне на касов ордер за закупена документация.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
23/04/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място

В сградата на Община Сливен, стая № 20

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците или упълномощени от тях лица


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, Бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

десетдневен срок от получаване на уведомлението, че съответното действие, бездействие или решение е извършено или изготвено, респ. от узнаването за тях, когато не са уведомени изрично

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ