Версия за печат

01070-2007-0003


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на държавната администрация и административната реформа, ул. "Аксаков" №1, За: Лилия Анастасова, България 1000, София, Тел.: 02 9401/125/, E-mail: Liliya.Anastasova@mdaar.government.bg, Факс: 02 9401/136/

Място/места за контакт: Лилия Анастасова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mdaar.government.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на офис и хотелско оборудване за нуждите на МДААР и почивните, лечебно-възстановителните бази комплекси и стопанства.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на офис и хотелско оборудване за нуждите на МДААР и почивните, лечебно-възстановителните бази комплекси и стопанства.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

29864000, 29843000

Описание:

Офис-оборудване
Хотелско оборудване

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

По конкретни заявки

Прогнозна стойност без ДДС
150000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.12.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 500 лв./петстотин лева/, Гаранция за изпълнение - 2 000 лв. /две хиляди лева/, платими по банков път на МДААР по банкова сметка: БНБ BIC КОД: BNBGBGSD, IBAN: BG63 BNBG 9661 3300 1720 01.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

За всяка конкретна заявка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за актуално състояние в срок на валидност 3 месеца от датата на издаване - оригинал или нотариално заверено копие; Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП; Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; Оригинал на документ за внесена гаранция за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 50, ал. 1 от ЗОП
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 51, ал.1, т. 1, 6
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27/03/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

по банков път по сметка на МДААР:БНБ BIC КОД: BNBGBGSD, IBAN: BG28 BNBG 9661 3000 1720 01

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.03.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28/03/2007 00:00 Час: 10:00
Място

София, ул. "Аксаков" №1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управители или упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

МДААР, ул. "Аксаков" №1, България 1000, София, Тел.: 02 9401/126/, E-mail: Desislava.Kostova@mdaar.government.bg, Факс: 02 9401/136/

Интернет адрес/и:

URL: www.mdaar.government.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ